Gå til innhold

Skanetixtrening-effektivt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes skanetix-trening høres morsomt og bra ut. Han noen prøvd? Kan noen fortelle meg litt om dette? :) Er det effektivt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

:o og hva er det om jeg våger å spørre? :oops:

Skrevet

Jeg har prøvd. Bra for å trene opp "holdningen" synes jeg. Du blir mer bevisst på hvordan du fører kroppen din synes jeg. Men jeg har det kun som et lite tillegg til annen trening.

Skrevet

Jeg tenkte også det kunne være noe i tillegg til annen trening som jeg allerede gjør.

Hva koster det?

Skrevet

Jeg trener på Elixia. Der er Skanetix-timene inkludert i den faste månedsavgiften som andre aerobic og spinning-timer

Det er en del litt eldre damer som tar de timene, men jeg synes de er ok. Har hatt en del problemer med ryggen, og synes det er en ok måte å trene "holdningsmuskulaturen" på en litt skånsom måte...

Skrevet

Jeg har trent dette og var veldig fornøyd. Det er styrketrening akkurat på den måten som jeg liker det. Og så synes jeg at det ble tatt mer hensyn til eventuelle problemer (bein, rygg, osv.), enn standard apparattrening eller aerobic/step.

Alle som kan gå, kan trene skanetix :-) Men også veltrente kan ha veldig god effekt av slik trening.

PS: Da jeg kom hjem var jeg ikke sliten, nesten søvnig - helt til jeg måtte gå 3 trappetrinn ned til leiligheten. Da kjente jeg det svei i de slitne lårmusklene, ja!

Skrevet

Så man forbrenner og strammer opp?

Hvor lenge varer en time med dette?

Og hvor mye koster det å være medlem hos Elixia? Er det andre måter å betale på siden jeg i hovedsak bare er interessert i disse timene?

Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er forskjellige priser på Elixia rundt om i landet, men studentpris er 369,- og vanlig pris er 399,- her i allefall.

Har veldig lyst til å prøve Skanetix jeg og. Mange som anbefaler det :)

Skrevet

Uff, det var dyrt. :-?

Kom hit Diva, så går vi sammen. :P Ok, det blir kanskje litt vanskelig..men det hadde sikkert vært gøy.

Skrevet

Hehe, ja det hadde vært morro å ha noen å gå sammen med :D

Kan ikke du komme hit denne uken og så kommer jeg til Oslo neste uke osv? :ler:

Hadde vært kjekt :briller:

Skal vaffal si hvordan det var når jeg en gang får tatt en time, og så må du gi et lite resymè når du har gått på en slik time og :)

Skrevet

HVIS jeg gjør det da. Orker ikke betale så mye for å kun gå på de timene.

Skrevet

Jeg brukte Skanetix-ball under en styrketime (Mage/rygg) for noen uker siden, har aldri vært så støl i magemusklene verken før eller siden. Så ja, det er effektivt!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Veeel, nå er jeg medlem av Elixia så dette skal endelig prøves ut som tillegg til annen trening. :) Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...