Gå til innhold

parfyme størrelse ved gave. hva foventer kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt hva er best størrelse å gi ved gave?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vet at parfymen faller i smak (en hun bruker, elsker eller har brukt før) kan du nok satse på en stor størrelse, men er det en "tilfeldig" parfyme hun ikke har prøvd før, så hold deg til 30ml. Parfyme lukkter ulikt fra person til person, og en god parfyme på flasken lukter ikke nødvendigvis ikke godt på alle, så da er det greit med en liten størrelse. Å få 50ml med en parfyme som viser seg å være bom er ikke kjekt ;)

Men det er vell strengt tatt ikke noen regel til hva man gir i gave, det kommer helt ann på prisen, anledningen og din økonomi. Jeg hadde ikke reagert på om jeg fikk 100ml eller 30ml med mindre jeg viste at 100ml var sinnsykt dyr, da hadde jeg nok blitt litt satt ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 50 ml er en fin størrelse som gave. :)

Skrevet

Jeg forventer ingenting - blir ikke skuffet om det er 30 ml i forhold til 100.. Er enig i det lykkelitenen sier, om du vet at hun liker en duft kan du jo kjøpe en større flaske. Synes 50 ml er nok :)

Skrevet

30 eller 50 ml er passe mengde.

Jeg har fått 100 ml av mannen flere ganger- rekker neppe å bruke de opp i løpet av dette livet, for å si det sånn :fnise: De minker jo ikke heller??

Snilt ment, da. :rodmer:

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg hadde blitt glad om jeg hadde fått en parfyme på 30 ml. Da hadde jeg kanskje hatt en sjans til å få brukt den opp i tillegg til at jeg kunne fått bytta på med flere.

Gjest Ruccola
Skrevet

For det første hadde jeg ikke tenkt på str i det hele tatt. :)

For det andre liker jeg ikke å få parfymer egentlig, er så utrolig kresen på dem siden jeg reaerer på enkelte lukter og det er vanskelig for andre å vite hvilke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...