AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Lure på om de som er rådgivere liker og se folk havner i pengeknipe. Pga et par dårlige valg har jeg havnet litt skjeivt ut økonomisk. Har alltid hatt orden i økonomien men trengte litt råd hvordan ordne opp. Ente opp med å få kjeft. Forventa ikke at de har svaret på alt men og rådgive hvordan ordne opp. Gikk ut fra banken og følte meg sååååå liten og dum. Er min egen skyld ja og tar ansvaret men synes at når man sitter der fortvilet så trenger man ikke kjeft. Hvis de sjekker opp så ser de at jeg har alltid betalt når jeg skal og har aldri hatt en eneste inkasso sak. Er bare helt på felgen nå..
Tullepia Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Lure på om de som er rådgivere liker og se folk havner i pengeknipe. Pga et par dårlige valg har jeg havnet litt skjeivt ut økonomisk. Har alltid hatt orden i økonomien men trengte litt råd hvordan ordne opp. Ente opp med å få kjeft. Forventa ikke at de har svaret på alt men og rådgive hvordan ordne opp. Gikk ut fra banken og følte meg sååååå liten og dum. Er min egen skyld ja og tar ansvaret men synes at når man sitter der fortvilet så trenger man ikke kjeft. Hvis de sjekker opp så ser de at jeg har alltid betalt når jeg skal og har aldri hatt en eneste inkasso sak. Er bare helt på felgen nå.. De er vel som mennesker flest og liker vel å "hovere" eller belære... Det eneste man kan gjøre når slikt skjer er å rette ryggen, se dem i øynene og snakke rolig og saklig. Man skal ikke la seg vippe av pinnen når man allerede vet at man har gjort dårlige valg, tar ansvar og prøver å rydde opp. Om man derimot ikke skjønte alvoret hadde selvsagt en skjennepreken vært på sin plass. Men det burde en bankrådgiver klare å se forskjellen på.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Jeg opplevde det samme forrige uke, der bankrådgiveren var så ivrig i sitt forsøk på å ydmyke meg, at jeg faktisk begynte å gråte av ydmykelse og sinne, og da var ikke saken engang at jeg hadde økonomiske problemer. Rådgiveren var så ufin at jeg, mens jeg fremdeles gråt, marsjerte ut i resepsjonen og krevde å få snakket med en annen rådgiver. Jeg fikk snakke med en annen, la fram spørsmålet mitt, og saken løste seg på 1-2-3. Mitt råd til deg er så snakke med en annen rådgiver så raskt som mulig. Det er heldigvis ikke alle som er så maktgale at de sparker noen som ligger nede, for selv å føle seg bedre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Det er jo selvsagt ikke sånn at alle bankrådgivere er maktgale idioter ute etter å ta folk, men noen er nok litt mindre kloke i sin væremåte enn andre, og koblet med at du sitter der og føler deg ganske liten fra før går det galt. Det viktigste er uansett at du ganske enkelt kan ordne opp i det selv, det er bare å be om en annen bankrådgiver, som noen andre her sier. Det er ikke noe problem, og er mye mer konstruktivt enn å lage en tråd om teite bankfolk på KG. Du er godt i gang med å ordne opp i rotet, ikke sant? Da gjelder det bare å stå løpet ut. Du kan godt be om ting og stille krav selv om du har tabbet deg ut litt før. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Nå sa jeg jo ikke at bankfolk er teite da og det var ikke det jeg ville fram til i det hele tatt. Bare jeg syntes at oppførselen var feil til rådgiveren. men ser jo at flere har opplevd det samme. Så er den saken ut av verden.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Nå sa jeg jo ikke at bankfolk er teite da og det var ikke det jeg ville fram til i det hele tatt. Bare jeg syntes at oppførselen var feil til rådgiveren. men ser jo at flere har opplevd det samme. Så er den saken ut av verden. Jeg mente ikke å kritisere deg, det stemmer helt sikkert at bankpersonen du var borte i var en idiot. Jeg forsøkte bare å si at her er det ganske enkelt å ordne opp i situasjonen, og det har du full rett til å gjøre. Og det er mye lettere å bare si " jeg vil ha en annen kontakt" enn å lage en tråd her med "lurer på om de som er rådgivere liker og se folk havner i pengeknipe" (som er ganske likt med å si at bankfolk er teite), selv om det sikkert bare var for å få ut frustrasjon. Du kommer bare mye lenger med å ta tak i problemet i stedet for bare å være frustrert over det Jeg håper tingene ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Jeg er sikker på at favoritt fotballlaget hans hadde tapt dagen før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå