chimp Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Denne mottok jeg på hot-mail'en min idag....Eneste grunn til at jeg åpnet den var at det var et norsk mannenavn..... :oops: Tenkte d kanskje var en jeg kjente..... Sitat: Hei, jeg har registrert på nettet at du er opptatt av temaet penisstørrelse. Jeg kan sende deg mange bilder og klipp av peniser, de fleste av nokså overdimensjonert karakter:-). Jeg har også mye skriftlig materiale om penisstørrelser hvis dette er interessant for deg. Jeg er ute etter en nettkontakt og ikke noe r.l til å utveksle tanker og erfaringer, bilder og klipp. Ta kontakt hvis dette er interessant, hvis ikke så beklager jeg forstyrrelsen og ønsker deg uansett en fin dag! Johan (alias) Hvor i huleste har han det fra.....??? Også av overdimesjonert karakter....!!! :o Må si jeg er forundret over den observasjonen hans......
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Si det du chimp jeg må jo le da Er det en av dine interesser?
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Din venn John har det nok herfra
chimp Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2003 Nei, virkelig ikke, kjære madam, selv om det kan virke sånn enkelte ganger...... Derfor jeg ble skikkelig storøyd her jeg satt.......
chimp Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2003 Din venn John har det nok herfra En klitoris-tråd???? Har jeg vært innom der??? Men sr allikevel ikke sammenhengen..... :o
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Nei' date=' virkelig ikke, kjære madam, selv om det kan virke sånn enkelte ganger...... Derfor jeg ble skikkelig storøyd her jeg satt....... [/quote'] trodde ikke det heller, men en kan jo aldri vite tror nok jeg også hadde fått store øyne om jeg hadde åpnet en slik mail
chimp Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2003 Mener da bestemt at jeg postla denne under seksualitet..... Vel, vel....da var jeg vel for useriøs igjen til å fortjene noe annet enn en plass på Snikk-snakk! :-? Etter min oppfatning mente jeg at dette definitivt hadde seksuelle undertoner.....
Gjest glamourgirl Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 :o Chimp! :o :o Den fikk jeg også!!! Hadde akkurat tenkt å poste et innlegg om flere enn meg har hilst på Johan Tok vekk mail adressa mi i purt trass med engang... For en sopp :evil: Klart jeg er opptatt av størrelser på menns penis, hvem er ikke det Men jeg driter I Johan (alias) sin...
Quinden Skrevet 29. oktober 2003 #10 Skrevet 29. oktober 2003 Ikke rart det heter hotmail Får aldri noe sånt jeg, kanskje Chimp vil videresende, ble nesten nysjerrig her
chimp Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2003 Fikk ingen bilder, men det kan jeg tydeligvis få hvis jeg vil.........Hvis du er interessert skal du gjerne få adressen hans.........
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #12 Skrevet 29. oktober 2003 ...tenkte bare jeg skulle glede noen, jeg...
chimp Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2003 Ok! Burde visst det med én gang....den var fra Trøffel!!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #14 Skrevet 29. oktober 2003 Ok! Burde visst det med én gang....den var fra Trøffel!!! Ja, jeg benytter jo liksom enhver anledning til å skryte på meg saker og ting av overdimensjonert karakter...
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #15 Skrevet 29. oktober 2003 Trøffel Hvorfor sendte du samme mail til meg? Trodde du Sexy Sadie ville gå på limpinnen?
chimp Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #16 Skrevet 29. oktober 2003 sexysadie har vekket mistanken min. Har opptil flere her inne i kikkerten nå assa......Ingen nevnt, ingen glemt!
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 sexuelle undertoner ja, men overtonene var snikksnakk.. . Men hvorfor har dere mailadr her da damer? Så mange merkelige individer det er der ute er det ikke rart noen benyter seg av sjansen...
chimp Skrevet 4. november 2003 Forfatter #18 Skrevet 4. november 2003 Pøh!!! Denne var da ingenting mot all den utenlandske spam'en jeg får.....Forskjellen er bare at denne åpnet jeg......fordi den var norsk.....og så var jeg nysgjerrig dah.... :oops: Tar det ikke så tungt.....holdt på å le meg ihjel av ordlyden.....derfor jeg trodde d kanskje var noen her inne som kødda.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå