Pinkyh Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Altså, jeg drev å kikket på hus til salgs på finn.no og kom over en annonse hvor det var avbildet en lime (tror jeg..) på alle inne-bildene i huset: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/3/4/6/271/520/96_-1102187220.jpg&finnkode=27152096 Noen som aner om det er en hensikt med dette, eller er det bare megleren som prøver å få oppmerksomhet? Om det er å for å få oppmerksomhet, så funket det hvertfall.
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Tror det er en finn-ting, og ikke noe megleren har gjort. For jeg ser ikke limen, bare limereklame i sidemargen.
Zzyzx Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 La meg tippe: Meglerhuset er Krogsveen? Det er kjennetegnet til Krogsveen, det med lime på bildene.
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Som sagt: Jeg så ingen lime på bildene. Men jeg fikk skikkelig lyst på det huset
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Åh vent, så de nå. Men de ser jo ut som sorte prikker på denne lille skjermen 1
Pinkyh Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2011 La meg tippe: Meglerhuset er Krogsveen? Det er kjennetegnet til Krogsveen, det med lime på bildene. Jepp, er Krogsveen. Visste ikke at det var kjennetegnet. Syns det så litt stusselig ut da med en liten lime i et helt tomt rom.
Pinkyh Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2011 Åh vent, så de nå. Men de ser jo ut som sorte prikker på denne lille skjermen haha.. Du må ha godt syn som klarer å lese på skjermen når frukten ser ut som en liten sort flekk. :gjeiper: 1
Jinta Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Det der har jeg sett før i en annen annonse og lurte på hva poenget kunne være, men har jo fått svaret her
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 haha.. Du må ha godt syn som klarer å lese på skjermen når frukten ser ut som en liten sort flekk. :gjeiper: Nja, må ha linser for å se noe som helst Men nå er jo skrifta på KG ganske stor i normalen, så å sitte på liten maskin her er jo ikke noe problem. Men er godt glad dette ikke er min data, selv har jeg en 17" lappy. Hadde nok sett limen bedre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå