arn Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Har verdens herligste dame,vi har deilig sex mange ganger i uka, vi har samme interesser, matsmak, verdier,har aldri hatt ei jente jeg har passet bedre med. Men....jeg har noen fantasier innen sex hun ikke deler. Ikke det at disse fantasiene nødvendigvis skal leves ut, heller tvert imot. Men de pirrer meg og jeg liker å snakke om de i ny og ne. Noe som dama som sagt ikke er like interesert i, da hun ikke tenner på de. Men har funnet meg ei jente som deler mine fantasier, og vi chatter om disse i ny og ne. Vi har begge glede av disse pirrende samtalene på msn. Og de vil bli på msn, da det er uaktuelt for oss begge å møtes,vi pirrer bare hverandre, mens vi sitter hver for oss og onanerer. Synes dere dette er galt? Grenser det mot utroskap å ha ei msn vennine jeg snakker med mens vi onanerer?
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde ikke likt det om den eventuelle typen min hadde gjort det, og hadde blitt hardt såret. Men nå er vi alle forskjellige, og jeg vet ikke hvordan dama di er, så jeg kan ikke svare for hennes del. Det er nesten noe dere må bli enige om, dere imellom.
Antlers Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Det er uten tvil utroskap i min bok. Hvordan ville du følt det om kjæresten din holdt på slik med en annen mann? Har dere ikke blitt enige om at dere vil involvere andre mennesker i sexlivet deres synes jeg du fører henne bak lyset. Kan du ikke leve uten å snakke med andre om disse fantasiene mens du onanerer, bør du vel nesten finne deg en kjæreste som faktisk tenner på det samme. Ingen fortjener å bli holdt for narr på den måten. Det er et grovt overtramp fra din side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå