Gjest Hilde Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Føler meg litt dum som undres over dette.. Men er det noen som vet hvor mange kalorier det er i en "normal" ladning? Svelger ca 2 pr dag og i helgene blir det gjerne 3. Til sammen blir jo en god del i løpet av ei uke.. Eller..?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Så lenge du går på lavkarbodiett er det jo bare bra, er mest protein i det.
Dubbedingsen Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Du legger på deg 5 kg i måneden med dette inntaket. Ærlig talt hvorfor gjør du dette så ofte? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Google forteller meg at: Each teaspoon of ejaculate has about 5 - 7 calories 1
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 5-7 kcal er jo nada! Svelg opp til ti ganger for dagen om du føler for det. I en jævla kjeks er det f.eks 60 kcal, så det sier jo seg selv at sperm er sunt?? :gjeiper: 1
Gjest Hilde Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 jøss.. Det var lite! Da er det lite poeng i å tenke på de kaloriene:) Forresten, 10 ganger pr dag blir for mye selv for meg;)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 5-7 kcal er jo nada! Svelg opp til ti ganger for dagen om du føler for det. I en jævla kjeks er det f.eks 60 kcal, så det sier jo seg selv at sperm er sunt?? :gjeiper: hahaha.. du er ikke TAM!! hahaha.. dæven så kvælmt du klarte å få det til å høres ut.. fysatan! ^^
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 hahaha.. du er ikke TAM!! hahaha.. dæven så kvælmt du klarte å få det til å høres ut.. fysatan! ^^ Nei, jeg er ikke så veldig tam, men vi har ikke tid til 10 blowjobs i døgnet her i huset, så jeg har ikke fått oppleve det ennå. :tristbla: Jeg prøvde forresten å få kjeksene til å høres kvalme ut, ikke spermen. Men jeg mislyktes visst.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Nei, jeg er ikke så veldig tam, men vi har ikke tid til 10 blowjobs i døgnet her i huset, så jeg har ikke fått oppleve det ennå. :tristbla: Jeg prøvde forresten å få kjeksene til å høres kvalme ut, ikke spermen. Men jeg mislyktes visst. Når man snakker spærm og kjeks i samme setning så jeg for meg oreokjeks fyllet bli byttet ut med rennende varm sæd mellom to kjeks... å herregud, jeg er kurert for oreoglede
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 Når man snakker spærm og kjeks i samme setning så jeg for meg oreokjeks fyllet bli byttet ut med rennende varm sæd mellom to kjeks... å herregud, jeg er kurert for oreoglede :skratte:
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 Når man snakker spærm og kjeks i samme setning så jeg for meg oreokjeks fyllet bli byttet ut med rennende varm sæd mellom to kjeks... å herregud, jeg er kurert for oreoglede HAHAHAHA! Sorry! Men jeg tror neppe mine ord stopper deg fra å spise Oreo for resten av livet. Bare vent å se at jeg har rett! :gjeiper: Forresten så er Dots tusen ganger bedre!
Gjest Sfinx Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 (endret) ...så det sier jo seg selv at sperm er sunt?? :gjeiper: Jovisst sperm er sunt!!! men i de mengder som vi svelger ikke særlig næringsrik (*tar en dot* *gumle gumle*) Les bare hva Columbia University's Health & internet service skriver: Each teaspoon of ejaculate has about 5 - 7 calories and some 200 - 500 million sperm. Since sperm make up only about 1 percent of semen, what accounts for the other 99 percent? Well, its other ingredients include: Fructose sugar Water Ascorbic acid (a.k.a., vitamin C) Citric acid Enzymes Protein Phosphate and bicarbonate buffers (bases) Zinc Can swallowing semen enrich a poor diet? Unless you're gulping gallons of it each day, it's no substitute for real nutritious cuisine. Endret 4. mars 2011 av Sfinx
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Zink.og vitamin C....det er jo bra for kviser..juhuuuu, da har jo typen min rett når han sier det er sunt å bruke det som ansiktmaske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå