Gå til innhold

kalorier i sæd

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

Føler meg litt dum som undres over dette.. Men er det noen som vet hvor mange kalorier det er i en "normal" ladning?

Svelger ca 2 pr dag og i helgene blir det gjerne 3. Til sammen blir jo en god del i løpet av ei uke.. Eller..?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du går på lavkarbodiett er det jo bare bra, er mest protein i det.

Skrevet

Du legger på deg 5 kg i måneden med dette inntaket. :skratte: Ærlig talt hvorfor gjør du dette så ofte?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Google forteller meg at: Each teaspoon of ejaculate has about 5 - 7 calories

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

5-7 kcal er jo nada! Svelg opp til ti ganger for dagen om du føler for det. I en jævla kjeks er det f.eks 60 kcal, så det sier jo seg selv at sperm er sunt?? :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Hilde
Skrevet

jøss.. Det var lite! Da er det lite poeng i å tenke på de kaloriene:)

Forresten, 10 ganger pr dag blir for mye selv for meg;)

AnonymBruker
Skrevet

5-7 kcal er jo nada! Svelg opp til ti ganger for dagen om du føler for det. I en jævla kjeks er det f.eks 60 kcal, så det sier jo seg selv at sperm er sunt?? :gjeiper:

hahaha.. du er ikke TAM!! hahaha.. dæven så kvælmt du klarte å få det til å høres ut.. fysatan! ^^

Gjest HunterLady
Skrevet

hahaha.. du er ikke TAM!! hahaha.. dæven så kvælmt du klarte å få det til å høres ut.. fysatan! ^^

Nei, jeg er ikke så veldig tam, men vi har ikke tid til 10 blowjobs i døgnet her i huset, så jeg har ikke fått oppleve det ennå. :tristbla: :tristbla:

Jeg prøvde forresten å få kjeksene til å høres kvalme ut, ikke spermen. Men jeg mislyktes visst. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke så veldig tam, men vi har ikke tid til 10 blowjobs i døgnet her i huset, så jeg har ikke fått oppleve det ennå. :tristbla: :tristbla:

Jeg prøvde forresten å få kjeksene til å høres kvalme ut, ikke spermen. Men jeg mislyktes visst. :)

Når man snakker spærm og kjeks i samme setning så jeg for meg oreokjeks fyllet bli byttet ut med rennende varm sæd mellom to kjeks... å herregud, jeg er kurert for oreoglede :spy:

AnonymBruker
Skrevet

Mmmm, kjeks!

AnonymBruker
Skrevet

Når man snakker spærm og kjeks i samme setning så jeg for meg oreokjeks fyllet bli byttet ut med rennende varm sæd mellom to kjeks... å herregud, jeg er kurert for oreoglede :spy:

:skratte: :skratte:

Gjest HunterLady
Skrevet

HAHAHAHA! Sorry!

Men jeg tror neppe mine ord stopper deg fra å spise Oreo for resten av livet. Bare vent å se at jeg har rett! :gjeiper:

Forresten så er Dots tusen ganger bedre!

Gjest Sfinx
Skrevet (endret)

...så det sier jo seg selv at sperm er sunt?? :gjeiper:

Jovisst sperm er sunt!!! :lur: men i de mengder som vi svelger ikke særlig næringsrik (*tar en dot* *gumle gumle*)

Les bare hva Columbia University's Health & internet service skriver:

Each teaspoon of ejaculate has about 5 - 7 calories and some 200 - 500 million sperm. Since sperm make up only about 1 percent of semen, what accounts for the other 99 percent? Well, its other ingredients include:

Fructose sugar

Water

Ascorbic acid (a.k.a., vitamin C)

Citric acid

Enzymes

Protein

Phosphate and bicarbonate buffers (bases)

Zinc

Can swallowing semen enrich a poor diet? Unless you're gulping gallons of it each day, it's no substitute for real nutritious cuisine.

Endret av Sfinx
Gjest Gjest
Skrevet

Zink.og vitamin C....det er jo bra for kviser..juhuuuu, da har jo typen min rett når han sier det er sunt å bruke det som ansiktmaske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...