Mercury Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Kanskje en litt kronglete overskrift.. Jeg har en kjempefin gammel kiste som jeg har lyst til å plassere på stua et sted, så den kan oppbevare brettspill og diverse, og kanskje barneleker når den tid kommer. Innsiden av kista er ikke like fin lenger. Det er noe slags papir som er på innsiden, og det har blitt veldig slitt. Veldig møkkete, og det er noe som ligner på oljesøl; så kunne tenkt meg å gjøre noe her. Er det noen som har forslag? Jeg er helt grønn på dette området selv, så setter pris på tips!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 I gamledager hadde de jo alltid kontaktpapir i skaper ol. Jeg er sikker på at det finnes den dag i dag. Kanskje hos Jernia. Og det må jo være fint å dekke innsiden med slikt kontaktpapir. Det er vel voksbelagt eller plastbelagt, så det holder seg fint og tåler å bli tørket over også. det finnes mye kult på kontaktpapirfronten: http://www.fantasi.no/index.php?id=32
solepus Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Hei. Du kan jo decopasjere den. Det får du veilledning om i hobbybutikk Og det kan bli veldig fint! Lykke til! Solepus
Jamme Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Hvis du har noen fine tapetrester er jo dette en flott anledning til å få brukt dem Ellers er hyllepapir som Belle Gunnes snakker om en fin løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå