Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Inspirert av en annen tråd. Har du hatt sex på rusmidler som hasj, kokain, ecstasy, amfetamin osv.? Hva synes du om sexen under rus i forhold til når du ikke var rusa? Jeg sleit enormt med å nyte sex (pluss mange andre ting åff cårs!) etter jeg slutta med rus. Ingenting kunne sammenlignes og jeg var sikker på at jeg aldri ville klare å nyte sex igjen. Men nå har jeg endelig lært at sex med følelser ikke bare er oppskrytt, slik jeg trodde før. Sexen jeg har idag er fantastisk og kan ikke sammenlignes med rusa sex. Aldri om jeg savner rusen lengre!!
muesli Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Nei, eg har aldri hatt sex på narkotiske stoffer, då eg aldri har prøvd slikt (ikkje hasj ein gong). Og kjem nok aldri til å prøve det heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har sluttet med "sex med følelser" og har erstattet dette med sex med marijuhana. Sexen er kjempegod og jeg slipper kluss med følelseslivet.
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Har alltid hatt lyst til å prøve sex etter et par shots ordentlig absinthe. Ellers er jeg høvelig kjedelig sånn sett, alkohol er min eneste last.
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har sluttet med "sex med følelser" og har erstattet dette med sex med marijuhana. Sexen er kjempegod og jeg slipper kluss med følelseslivet. Huffameg. Kluss med følelseslivet slipper du ikke unna uansett. Kan hende du bare forskyver det litt, men når det kommer, så kommer det hundre ganger hardere. Gudd løkk! 1
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Har alltid hatt lyst til å prøve sex etter et par shots ordentlig absinthe. Ellers er jeg høvelig kjedelig sånn sett, alkohol er min eneste last. Mmm, absinthe ja. Hadde vært noe. Vet ikke om jeg tør da. Er redd for rusmidler nå. Får noia bare jeg tar antibiotika jeg. :gjeiper: Endret 4. mars 2011 av HunterLady
Konstantin Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Hva var det egentlig du gikk på HunterLady? Har personlig aldri prøvd noen andre rusmidler enn nikotin og alkohol!
Yme Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Huffameg. Kluss med følelseslivet slipper du ikke unna uansett. Kan hende du bare forskyver det litt, men når det kommer, så kommer det hundre ganger hardere. Gudd løkk! Enig med den der... Har nok av venner som det har gått rett til helvete med pga lignende tanker.
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Hva var det egentlig du gikk på HunterLady? Har personlig aldri prøvd noen andre rusmidler enn nikotin og alkohol! Dessverre så gikk jeg på amfetamin hovedsakelig. Pluss litt kokain og diverse piller. Var ikke slik at jeg lå på gata med sprøyta i armen (har aldri stukket sprøyter i meg!), men ting gikk ut av kontroll, slik det nesten alltid gjør med slike ting. Skjemmes som en hund når jeg tenker tilbake på hvordan jeg var og hvordan jeg behandlet enkelte. Men nå har jeg det fantastisk! Begynte forresten med hasj, så myten om at hasj fører til sterkere rusmidler, kan jeg bekrefte er sann. Hasjen i seg selv er ikke det verste, men miljøet er slik at alle som driver med "noe" er i samme bås, dermed risikerer man veldig lett å falle borti andre stoffer, selv om man "bare" røyker hasj. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Huffameg. Kluss med følelseslivet slipper du ikke unna uansett. Kan hende du bare forskyver det litt, men når det kommer, så kommer det hundre ganger hardere. Gudd løkk! Tja, lett skal ikke sexlivet være uansett. Problemer er det med alt. Jeg velger unna forholdsproblemer, velger meg sexpartnere jeg ikke kan se noe mer enn sex med og har hatt greit utbytte av denne ordningen etpar år nå.
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 Tja, lett skal ikke sexlivet være uansett. Problemer er det med alt. Jeg velger unna forholdsproblemer, velger meg sexpartnere jeg ikke kan se noe mer enn sex med og har hatt greit utbytte av denne ordningen etpar år nå. Får håpe det fortsetter slik da
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 Mmm, absinthe ja. Hadde vært noe. Vet ikke om jeg tør da. Er redd for rusmidler nå. Får noia bare jeg tar antibiotika jeg. :gjeiper: Absinthe er høvlig uskyldig. Sånn bortsett fra de som ser djevelen selv, skjærer av seg øret, og andre ting. Går ut fra det er som med alt som påvirker hjernen: at humøret og selskapet påvirker det igjen. Har ingen frykt for et par shots av den grønne fe, med madammen og høvelig heftig stemning!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 Får håpe det fortsetter slik da Man kan jo håpe men livet har noen overraskende høyrehooker å sende ut og man endrer seg jo som menneske. Gir meg muligheteten til ett tilfredstillende sexliv nå så får man se kors dagan går ;-) Ha en strålende helg!
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 Absinthe er høvlig uskyldig. Sånn bortsett fra de som ser djevelen selv, skjærer av seg øret, og andre ting. Går ut fra det er som med alt som påvirker hjernen: at humøret og selskapet påvirker det igjen. Har ingen frykt for et par shots av den grønne fe, med madammen og høvelig heftig stemning! Sant nok for de fleste. For min del, så handler det nada om selskapet. Jeg blir ufyselig etter for mye å drikke. Må holde meg innenfor en ramme, og om jeg trår utfor rammen, så raser det. Vet ikke hvorfor det skjer egentlig. Jeg kan sitte med verdens koseligste mennesker som jeg oppriktig liker, men jeg blir utrolig slem mot de om jeg blir dritings. Kanskje jeg bare er ond?
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Kanskje det bare er djevel som bor i deg? Jeg blir også ganske ond når jeg drikker, men jeg tar det alltid ut over fremmede personer. Evt lekeslåss med kameraten min (altså ordentlig slåssing, med blod og alt, uten at vi er forbanna på hverandre). Men man blir ikke slik etter bare 2-3 shots, madammen trenger sikkert ikke mer enn 1-2, dog ^^
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #16 Skrevet 4. mars 2011 Det bor uten tvil en djevel eller to i meg. Jeg er jo jente, så kan ikke slåss. Det ville jo vært grusomt i andres øyne. Jenter skal jo helst bare sitte å se pen ut, uten å egentlig si og gjøre så mye. Hun trenger ikke mye for å bli styggfull? Misforstod jeg eller var det rett forstått? Her trenger jeg kun litt sprit, så er jeg jævel i mange timer. (Drikker kun vin nå, for ordens skyld)
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #17 Skrevet 4. mars 2011 Jeg elsker å a sex etter en joint eller flere. Det er ikke sånn at jeg MÅ ha det, men det setter en ekstra piff på det hele - litt krydder. Skjer vel noen dager i uka, men jeg har sex på de andre dagene også.
Gjest hemmelig Skrevet 4. mars 2011 #18 Skrevet 4. mars 2011 Har hatt sex påvirket av hasj, kokain, amfetamin, LSD, Psilocybin og ecstasy. Det absolutt beste er sex når man har tatt ecstasy, ikke så rart siden hver eneste berøring blir helt fantastisk og alle følelser blir sterkere... Sex og amfetamin funket ikke for meg, kjente ingenting egentlig. Mange år siden jeg sluttet med sånt da, nå holder jeg meg til snus og vin:-)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #19 Skrevet 4. mars 2011 Sex på speed er like bra som sex med følelser-menn på speed er bare ultrafrustrerende i senga.
Gjest Raindrops Skrevet 4. mars 2011 #20 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har hatt sex når jeg har røyket marihuana. Det er jo ekstremt deilig, jeg blir mye mer følsom over hele kroppen, og mer avslappet så orgasmen kommer lettere. Men samtidig kunne jeg ikke tenke meg å røyke hver gang jeg skal ha sex. Jeg blir mye slappere, og ser verden gjennom et slags slør, slik at jeg er bare delvis tilstede. Det liker jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå