Teita Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1521 Del Skrevet 23. november 2011 Hahaha! Det er jo mange sånne 'uhell' på youtube og AFV A syns gulpinga til N var litt ekkel, så me har forklart henne at det er berre melk. Så nå går ho rundt å presiserer at 'det er BARE MELK!' når N gulpar. Veldig greitt når N gulpar på heile genseren min og ned i sofaen, og eg har meir enn nok med å prøve å tørke opp og passe på at det ikkje kjem meir... Ja Haha! Ser det for meg Jeg ser det for meg!!¨ Så bra at du får komme til den beste i byen! Jeg gleder meg på dine vegne Veldig glad for det, ja Tusen takk! Så flott at du har kommet inn hos den beste psykiateren! Beklager, men jeg lo litt nå da du skrev at S gulpet i munnen din. Ser det for meg. C gulpet på elegant vis i går. Det kom som et skudd og rant mellom puppene på meg. Skrattlo jeg, for ikke traff det klærne, bare direkte mellom puppene. Ja, er takknemlig for at jordmor ordnet det for meg:) Le i vei du, det smakte KJEMPE GODT! Haha. Kjenner til å ha gulp mellom puppene. Egentlig gulp overalt. Ikke dårlig at hun unngikk klærne dine da:) Uuuusj!! Det var gulpeuhellet sitt!!! Menmen, sånn kan det gå! Så godt at hun fikk ordnet skikkelig hjelp med en gang. Kjempeviktig det! Tror det blir godt for deg <3 Oioi, spennende med barnevakt:) Bra at du kan slappe av med det slik at dere kan kose dere litt. Dere trenger det kanskje enda mer enn vanlig nå <3 Fortsett å stå på snuppa! You can do it Jeg tror også det blir godt for meg å få kommet til noen som har skikkelig peiling på slike problemer. Ja, vi trenger nok å bare være kjærester litt nå.. Gleder meg, men gruer meg samtidig til å ikke se S på flere timer da Men det går nok bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. november 2011 #1522 Del Skrevet 23. november 2011 Så bra med god hjelp fra jordmor og at du fikk den beste i byen! Håper alt er bra ellers, til tross for omstendighetene dine... Høres utrolig koselig ut med en liten en men også veldig slitsomt.. Ser veldig frem til å få min på utsiden selv om det er lenge til enda. Tiden går vel sikkert fort nok vil jeg tro... God kveld til deg og din lille familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1523 Del Skrevet 23. november 2011 Så bra med god hjelp fra jordmor og at du fikk den beste i byen! Håper alt er bra ellers, til tross for omstendighetene dine... Høres utrolig koselig ut med en liten en men også veldig slitsomt.. Ser veldig frem til å få min på utsiden selv om det er lenge til enda. Tiden går vel sikkert fort nok vil jeg tro... God kveld til deg og din lille familie Her står det greit til:) Litt opp og ned, og noen gode og noen mindre gode dager, men sånn alt i alt, så går det vel greit. Det er kjempe koselig, og så absolutt verdt det! Men det er slitsomt til tider også, jeg skal ikke legge skjul på det. Er ikke så lenge til du får din, tiden går fort! Nyt tiden, selv om alle sikkert sier det, og du bare vil bli ferdig (snakker av egen erfaring), så bruk tiden på ting du liker og søvn Tusen takk. God kveld til deg også I dag har S vært våken omtrent hele dagen.. Hun har hatt en lur på 1,5 time midt på dagen, men bortsett fra det har hun sovet max 10 minutter av gangen. Syns det er litt rart, for hun pleier alltid å ha flere lurer og av lengre varighet Vi sitter her nå og er litt slitne begge to. Vi tar henne på tur ihvertfall. Også krysser jeg fingrene for at hun ikke skal holde på sånn her i natt også.. "Sov tulla mi, sov.." Ellers ikke noe nytt. I morgen får jeg besøk av en venninne på dagtid, og på fredag skal jeg på 6ukers-kontroll av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1524 Del Skrevet 23. november 2011 Fikk forresten denne nydelig rosen av forloveden, da vi var i byen i går Jeg elsker roser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. november 2011 #1525 Del Skrevet 23. november 2011 Fiiine rosa <3 Jeg elsker også røde roser! Koselig å bli mer kjent med deg forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1526 Del Skrevet 23. november 2011 Fiiine rosa <3 Jeg elsker også røde roser! Koselig å bli mer kjent med deg forresten:) Røde roser er fantastisk Ja, det var kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. november 2011 Forfatter #1527 Del Skrevet 24. november 2011 I dag ringte psykiateren til meg, og jeg har fått time neste torsdag kl. 08:30. Det passer bra, for da kan jeg og S kjøre forloveden på jobb, også kan S være på jobben til pappaen sin mens jeg er hos psykiateren, siden de ligger rett ved hverandre:) Blir spennende å høre hva han finner ut av. Vi har forresten prøvd 3 ganger siden fødsel nå. Første gangen var helt forferdelig vondt, andre gangen var litt bedre, og tredje gangen var vondt i begynnelsen, men så ble det bedre. Jeg tror alle stingene mine har falt av, men jeg har fremdeles en hoven, rød klump der nede. Skal jo på 6-ukers kontroll av meg i morgen, så da sjekker jo gynekologen ståa. I morgen skal forloveden på svømmehallen etter jobb med noen kompiser. Gruer meg litt, for jeg vil jo ikke at han skal se på jenter med pene kropper.. Bleeh.. Jaja. Gleder meg sånn til helg, nå! Ha forloveden hjemme sammen med meg og S Feire jubileum på lørdag med restaurant, vin og barnefri Kunne sove lenger på søndagsmorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. november 2011 #1528 Del Skrevet 24. november 2011 Så flott at du får hjelp så fort! Hmm..Den klumpen du snakker om, den har jeg også. Lurer sånn på hva det er for noe..Håper den går bort..Mon tro om det er et resultat av dårlig sying? Men så herlig at sexen begynner å gå seg til! Jeg gruer meg sååå mye til første gangen, smatidig gleder jeg meg, for man får så mye nærhet av det..Men gruer meg mest Og kjenner igjen det med å glede seg til helgen. Vi går jo hjemme uansett, men det er så godt å ha samboeren hjemme. Spesielt når man ikke har det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. november 2011 Forfatter #1529 Del Skrevet 26. november 2011 Så flott at du får hjelp så fort! Hmm..Den klumpen du snakker om, den har jeg også. Lurer sånn på hva det er for noe..Håper den går bort..Mon tro om det er et resultat av dårlig sying? Men så herlig at sexen begynner å gå seg til! Jeg gruer meg sååå mye til første gangen, smatidig gleder jeg meg, for man får så mye nærhet av det..Men gruer meg mest Og kjenner igjen det med å glede seg til helgen. Vi går jo hjemme uansett, men det er så godt å ha samboeren hjemme. Spesielt når man ikke har det helt greit. Gynekologen sa til meg at den som regel vil forsvinne og bare bli til en strek, men ikke alltid.. Han sa han ikke ville gjort noe med det, pga så mange nervetråder, og at det bare ville bli verre.. Det begynner å gå seg til ja, men er fremdeles vondt.. Skal prøve igjen i kveld Skjønner at du gruer deg, gruer meg enda jeg. Ja, helt enig. Helg er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. november 2011 Forfatter #1530 Del Skrevet 26. november 2011 Glemte å oppdatere etter 6-ukers kontrollen i går jeg. Ammetåke? Ihvertfall, han sa at alt så fint ut, at det var fri flyt i eggstokkene, at livmora hadde trukket seg fint tilbake, og at knipemuskelen min fungerte godt. Fikk beskjed om å trene bekkenmuskulaturen, men jeg er så dårlig på det Glemmer det hele tiden, og blir så fort lei når jeg først begynner.. Men men. Jeg fikk roser og øredobber av min kjære i dag Vi har jo jubileum i morgen, men skal feire i dag. Vi skal ut å spise i kveld, og kose oss med litt vin når vi kommer hjem Melkekua har pumpet og pumpet, så nå står lageret klart for mormor som skal være barnevakt for S:) Håper alle har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. november 2011 #1531 Del Skrevet 26. november 2011 Høres ut som om dere får en koselig kveld! Å det er vel sikkert stas for mormor å være barnevakt vil jeg tro? Snill kjære du har som gir deg roser og øredobber! Håper helgen og kvelden blir strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 26. november 2011 #1532 Del Skrevet 26. november 2011 Hei Teita Håper dere koser dere i kveld, og at det går fint med barnevakt Og angående så GRUER jeg meg enooormt. Lurer på om det noen gang kommer til å skje igjen Huff. Det går seg vell til etterhvert Og til 6 ukerskontrollen gruer jeg eg og.. Har ikke turt å sett meg selv der nede enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. november 2011 #1533 Del Skrevet 27. november 2011 Godt å høre at ting normaliserer seg der nede Og håper du og Teiting hadde en koslig jubileumsfeiring i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. november 2011 #1534 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg håper dere hadde en flott kveld igår, Teita Det fortjener dere begge, så flotte foreldre som dere er Nyyt denne søndagen, det å sove lenge og sammenhengende. Og sist, men ikke minst! Gratulerer med jubileum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. november 2011 #1535 Del Skrevet 27. november 2011 Gynekologen sa til meg at den som regel vil forsvinne og bare bli til en strek, men ikke alltid.. Han sa han ikke ville gjort noe med det, pga så mange nervetråder, og at det bare ville bli verre.. Det begynner å gå seg til ja, men er fremdeles vondt.. Skal prøve igjen i kveld Skjønner at du gruer deg, gruer meg enda jeg. Ja, helt enig. Helg er best! Åja, håper den forsvinner hos oss begge! Lykke til Eller det var vel ikke i dag du skulle prøve, så får heller si at jeg håper det gikk bra med Knipeøvelser er kjedelige ja..Jeg gjør det hver dag, men ikke tre ganger per dag som de sier man skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. november 2011 Forfatter #1536 Del Skrevet 27. november 2011 Høres ut som om dere får en koselig kveld! Å det er vel sikkert stas for mormor å være barnevakt vil jeg tro? : ) Snill kjære du har som gir deg roser og øredobber! :rodmer : Håper helgen og kvelden blir strålende. :klemmer : Mormor syntes det er veldig stas, ja Vi hadde en fin kveld:) Hei Teita : ) Håper dere koser dere i kveld, og at det går fint med barnevakt :jepp : Og angående :sengekos : så GRUER jeg meg enooormt. Lurer på om det noen gang kommer til å skje igjen :ler : Huff. Det går seg vell til etterhvert : ) Og til 6 ukerskontrollen gruer jeg eg og.. Har ikke turt å sett meg selv der nede enda en gang :sjenert : Vi koste oss, og alt gikk fint:) Skjønner at du gruer deg. Tok en god stund før jeg turte å se der nede også, og når jeg endelig gjorde det, så ble jeg skuffet over utseende.. Men det ordner seg sikkert der nede en eller annen gang, håper jeg. Godt å høre at ting normaliserer seg der nede : ) Og håper du og Teiting hadde en koslig jubileumsfeiring i går :hug : Det er langt fra normalt, men det blir bedre, og det er bra! Vi hadde det veldig koselig:) Tusen takk. Jeg håper dere hadde en flott kveld igår, Teita : ) Det fortjener dere begge, så flotte foreldre som dere er : klemmer: Nyyt denne søndagen, det å sove lenge og sammenhengende. : ) Og sist, men ikke minst! Gratulerer med jubileum! Tusen takk, så hyggelig sagt:) Håper du fikk gulrotkakeoppskriften. Jeg fikk jo ikke sovet så lenge i strekk da, pga melkespreng, så måtte jeg jo opp å pumpe to ganger uansett, men det var deilig å bare være oss litt:) Åja, håper den forsvinner hos oss begge! : ) Lykke til :fnise : Eller det var vel ikke i dag du skulle prøve, så får heller si at jeg håper det gikk bra med :sengekos : Knipeøvelser er kjedelige ja..Jeg gjør det hver dag, men ikke tre ganger per dag som de sier man skal.. Det håper jeg også! Hehe, det gikk greit. Det er alltid KJEMPE vondt de første minuttene, men så blir det bedre. Men ikke likt som før. Føler mye mer i den derre "tunnellen" eller hva jeg skal kalle den Er sårt på en måte. Oi, hver dag ja.. DET gjør ikke jeg for å si det sånn ________________________________________________________________ Vi hadde det kjempe koselig i går. Var ute å spiste både forrett og hovedrett. Så dro vi hjem, drakk en flaske vin, spilte kort og pratet, før vi la oss i sengen for å nyte stillheten, og hverandre Jeg hadde litt problemer med å være så lenge borte fra S, og savnet henne noe enormt! Men heldigvis var hun rett over hodet på meg, så jeg kunne jo bare gå opp å se til henne innimellom:) Fikk streng beskjed om å bare kose meg, så jeg gjorde så godt jeg kunne. Ble litt på en snurr, men det var bare morsomt Det er godt å ha henne tilbake i armene mine, men jeg er også veldig glad for at det gikk så fint å ha henne hos mormor en natt, også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 27. november 2011 #1537 Del Skrevet 27. november 2011 Så deilig med litt alenetid Gratulerer med jubileum forresten! Skjønner at du savnet S. Jeg savner Oskar bare jeg "låner" han bort til mamma et kvarter Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal ha barnevakt for han for første gang. Er jo lurt å få litt alenetid uten baby så man må jo bare lære seg det Og hurra for at du får den beste psykiateren! Så bra at du får god oppfølging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. november 2011 Forfatter #1538 Del Skrevet 27. november 2011 Så deilig med litt alenetid Gratulerer med jubileum forresten! Skjønner at du savnet S. Jeg savner Oskar bare jeg "låner" han bort til mamma et kvarter Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal ha barnevakt for han for første gang. Er jo lurt å få litt alenetid uten baby så man må jo bare lære seg det Og hurra for at du får den beste psykiateren! Så bra at du får god oppfølging Veldig deilig Tusen takk! Ja, det var litt tungt, men også veldig deilig. Jeg har hele tiden vært obs på å la alle holde henne osv, slik at hun blir vandt med andre mennesker, og ikke blir totalt avhengig av mamma og pappa. For jeg har sett det scenarioet der på nært hold, og det er ikke bra. Tusen takk Er veldig glad for det. Skal dit på torsdag Nå har jeg endelig fått laget ferdig adventsstaken, og det første lyset er tent! Typen fikk gløgg med rødvin, så da ble han fornøyd også. Nå skal vi snart spise ribbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 30. november 2011 #1539 Del Skrevet 30. november 2011 Nå er det lenge siden du har skrevet. Jeg kan komme med glanyheten at nå er leiligheten vasket og ryddet til jul, og pyntet, så hvis du og Teiting orker, så kan dere ta med dere prinsessa deres og spille litt brettspill med oss neste uke? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1540 Del Skrevet 30. november 2011 Nå er det lenge siden du har skrevet. Jeg kan komme med glanyheten at nå er leiligheten vasket og ryddet til jul, og pyntet, så hvis du og Teiting orker, så kan dere ta med dere prinsessa deres og spille litt brettspill med oss neste uke? :D Ja, nå begynner det å bli en stund siden. Så koselig Det må vi få til. Bare håpe vi er friske innen den tid. Hei En liten stund siden jeg har skrevet nå. Det er ikke fordi noe har skjedd eller noe, men vi har blitt syke. Forloveden begynte å føle seg veldig dårlig på jobb på mandag, og har vært hjemme siden det. Ser ut som det er den berømte influensaen som har kommet hit. Jeg er sliten og har vondt i halsen, men ikke blitt noe verre enda. Vi får se. S er heller ikke blitt syk enda, heldigvis! I morgen skal jeg til min første time hos psykiateren. Det blir spennende. Etter det skal jeg på barseltreff på helsestasjonen. Håper bare formen holder seg sånn noenlunde. Jeg har begynt på Cerazette, som jeg fikk resept på, på 6-ukers kontrollen. Så får vi se hvordan det fungerer. Har prøvd den før, og likte det ikke, men jeg har jo ikke så mange valgmuligheter nå som jeg ammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå