Teita Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1001 Del Skrevet 30. september 2011 Hvordan vil du forklare nedpress? Jeg kjenner press nederst i magen, ofte i forbindelse med at jeg er tissetrengt, eller at jeg blir akutt tissetrengt. Og så er det litt sånn at jeg på en måte føler for å holde magen opp om du forstår.. Kan det være nedpress kanskje? Jeg tror alle kan føle det på forskjellige måter, men for meg så føles det ihvertfall ut som at jeg må så tisse, at jeg kunne betalt en million for å kommet meg til et toalett. Føles ut som at noe innvendig tramper på blæra mi. Hvis du forstår? Og det er jo ingen som tramper, for hodet er jo godt festet nedi bekkenet, så da er det hun som trykker seg nedover. Derav nedpress Det er ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig! Det kan være nedpress, ja, benni. For meg kjennes det ut som om jeg må på nr 2 og at det "stikker" i blæren så jeg må rett på toalettet og tisse. Det presser nedover på en måte Jeg kan forklare nedpress på to måter: - Blæra føles ut som den tvinges til å tømmes - Knivstikk oppi hufsa! Blæra føles ut som den tvinges til å tømmes - Signerer Hm, da er det nok en form for nedpress her og da ja :D Liker alt som tyder på at det ikke er såååååå lenge igjen Enig med du! ______________________________________________________________ Jeg våknet som lyn fra klar himmel tidlig til morningen i dag, med noe som kjentes ut som det kan være svake rier. (Aner jo ikke hvordan rier kjennes ut, men jeg tror det var det). Hadde strålinger i korstyggen og nedover det ene låret, pluss litt magesmerter. Jeg lå våken ganske lenge for å kjenne på det, (ca. 2 timer), også måtte jeg tvinge meg selv til å sove igjen, pga dårlig søvn i natt. Når jeg våknet var smertene borte. For noe lureri! Men når jeg først fikk kommet meg opp av sengen, fikk jeg noe ut av dagen likevel. Dro en tur til byen, og kjøpte noen kjempe søte babyplagg i det Newbie merket fra Kappahl , handlet mat, lagde middag, og har nå gått en liten tur med forloveden og hunden til mamma. Nå er jeg passe sliten, så sitter bare i sengen og nyter freden og roen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. september 2011 #1002 Del Skrevet 30. september 2011 Kan det ha vært maserier/modningsrier du har hatt? Har hatt noen sånne "lurerier" som jeg kaller dem! Om det er det, så er det jo et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1003 Del Skrevet 30. september 2011 Kan det ha vært maserier/modningsrier du har hatt? Har hatt noen sånne "lurerier" som jeg kaller dem! Om det er det, så er det jo et godt tegn! Aner ikke ? Har lett og lett, lest og lest på nettet om hvordan folk forklarer rier osv, men føler ikke jeg blir noe klokere av det egentlig. Alle opplever jo alt forskjellig. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått. Men noe var det. Det kjentes ut som menssmerter på en måte. Jeg har slitt mye med menssmerter oppgjennom, og da alltid med stråling ned i det ene låret. Og sånn var det. Tenkte kanskje det var svake, svake rier, derav hvorfor jeg fulgte med. Men så ble det borte igjen. Tør ikke håpe på noe, for da blir jeg så skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. september 2011 #1004 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg synes bare det minte meg om noe jeg hadde for en halvannen uke siden skjønner du. Var mensenvondt og holdt på passe regelmessig i en to timers tid før det døde ut. Uansett, om det skulle starte opp igjen, så håper vi det er "the real deal" den gangen, for "lurerier" er ikke noe morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1005 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg synes bare det minte meg om noe jeg hadde for en halvannen uke siden skjønner du. Var mensenvondt og holdt på passe regelmessig i en to timers tid før det døde ut. Uansett, om det skulle starte opp igjen, så håper vi det er "the real deal" den gangen, for "lurerier" er ikke noe morsomme. Mye mulig det var det. Fikk litt vondt i korsryggen for en time siden også, så jeg fikk forloveden til å massere litt. Det hjalp. Nei, lureri er slemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. september 2011 #1006 Del Skrevet 30. september 2011 Lurer på hva det var for noe Har selv strålinger i lårene og i ryggen, men trodde det var bekkenløsning eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1007 Del Skrevet 30. september 2011 Lurer på hva det var for noe Har selv strålinger i lårene og i ryggen, men trodde det var bekkenløsning eller noe Hadde også det når jeg slet med bekkenet. Ihvertfall nedover lårene. Magnesium hjelper meg skikkelig der. Tar en hver dag, og da slipper jeg unna de fleste kramper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1008 Del Skrevet 30. september 2011 38 uker Kom lille jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. september 2011 #1009 Del Skrevet 30. september 2011 Hurrrrrrraaaaa for 38 uker!!!!! Nå er hun her snart håper vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 1. oktober 2011 #1010 Del Skrevet 1. oktober 2011 38 uker Ja, nå er det bare å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. oktober 2011 #1011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Oioioi! for 38 uker ALT kan skje innen de neste 4 ukene Håper for din skyld at hun kommer før 4 uker har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. oktober 2011 #1012 Del Skrevet 1. oktober 2011 38 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 1. oktober 2011 #1013 Del Skrevet 1. oktober 2011 38 uker! Hold ut, Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. oktober 2011 #1014 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hurra for 38 uker! Orker ikke hoppe eller danse akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1015 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hurrrrrrraaaaa for 38 uker!!!!! Nå er hun her snart håper vi: ) Takk! Det håper jeg! :hoppe : 38 uker :strix : Ja, nå er det bare å komme :nigo : Takk! Ja, nå er det bare å komme! Oioioi! :hoppe : for 38 uker :strix : ALT kan skje innen de neste 4 ukene :jepp : Håper for din skyld at hun kommer før 4 uker har gått :jepp : Takk! Ja, nå kan alt skje, og jeg håper virkelig det skjer før fire uker :strix : 38 uker :strix : Takk :strix : 38 uker! Hold ut, Teita : ) Takk! Holder ut, så vidt.. Hurra for 38 uker! :strix : Orker ikke hoppe eller danse akkurat nå! :sjenert : Takk! Du er veldig unnskyldt _______________________________________________________________ Nå sitter jeg i sengen og er skikkelig lei meg. Lei alt. Fikk ikke sove før i 07 tiden til morningen i dag Hadde en ubeskrivelig uro i hele kroppen og klarte ikke sove.. Håper virkelig ikke det skal fortsette sånn her, for det orker jeg rett og slett ikke. Nå skal jeg snart på café med bestevenninna mi som har kommet hjem fra Oslo i helgen. Det blir koselig å se henne igjen, men jeg kommer nok ikke til å klare å bidra så veldig, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 #1016 Del Skrevet 1. oktober 2011 38 uker! Din heldiggris som har kommet så langt! Jeg har også litt nedpress til tider. Det jeg derimot plages av, er at livmoren min rett og slett er øm! Spesielt nede på magen, men den blir også øm av ulike liggestillinger om natten.. Spennende med masrier...Så framt de utvikler seg til noe mer, da. Noen går jo med masrier lenge uten at det gjør noe.. Men guuuri du er heldig som har kommet så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 1. oktober 2011 #1017 Del Skrevet 1. oktober 2011 for 38 uker Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til du er MAMMA! Forhåpentligvis kommer hun innen terminen, men om 4 uker har du henne uansett på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1018 Del Skrevet 1. oktober 2011 38 uker! Din heldiggris som har kommet så langt! Jeg har også litt nedpress til tider. Det jeg derimot plages av, er at livmoren min rett og slett er øm! Spesielt nede på magen, men den blir også øm av ulike liggestillinger om natten.. Spennende med masrier...Så framt de utvikler seg til noe mer, da. Noen går jo med masrier lenge uten at det gjør noe.. Men guuuri du er heldig som har kommet så langt! Takk Ja, det er deilig å ha kommet så langt! Du henger i hælene mine da Ja, det er litt spennende, men er også klar over at jeg kan gå sånn i mange uker. Blir helt oppgitt jeg Alt er jo forskjellig med alle, og alle opplever alt ulikt og tidsmessig. Så man har jo null kontroll på noe før rier eller vannavgang.. for 38 uker Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til du er MAMMA! Forhåpentligvis kommer hun innen terminen, men om 4 uker har du henne uansett på utsiden Takk Nei, nå er det ikke lenge Håper hun kommer så fort som mulig, men hun er her innen fire uker uansett da Det får jeg overleve.. ______________________________________________________________ Nå har jeg vært på cafe og en tur i byen med bestevenninnen min. Det var koselig, men og - så slitsomt. Tilslutt måtte jeg bare avbryte å si: Nå orker jeg ikke mer Kom hjem og slappet av litt, så begynte jeg å rydde og vaske litt mens forloveden støvsugde. Så nå går det ann å puste her igjen Satt over en vask med det nye babytøyet, så da er alt vasket! Endelig oktober og terminmåneden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. oktober 2011 #1019 Del Skrevet 1. oktober 2011 Oktober er en fin måned uansett (for jeg har bursdag denne måneden og det får jenta mi også). Jenta deres kommer når hun er klar for det, og 4 uker er faktisk ikke så lenge, med tanke på hvor lenge du faktisk har vært gravid! Så koselig med bytur, selv om det var slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1020 Del Skrevet 1. oktober 2011 Oktober er en fin måned uansett (for jeg har bursdag denne måneden og det får jenta mi også). Jenta deres kommer når hun er klar for det, og 4 uker er faktisk ikke så lenge, med tanke på hvor lenge du faktisk har vært gravid! Så koselig med bytur, selv om det var slitsomt! Oktober blir bra! Så koselig at mor og datter får bursdag i samme måned. Blir det langt unna hverandre, sånn datomessig? Neida, fire uker er ikke lenge uansett hvordan jeg vrenger og vrir på det. Ihvertfall ikke når jeg tenker på at jeg har gått gravid i 38 uker allerede. Og tiden går utrolig fort, men likevel så går ikke tiden fort nok. Hvis du skjønner? Jada, bytur var koselig. Men etter X-antall butikker hun ville innom, så måtte jeg faktisk bare takke for meg, for jeg klarte ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå