ara Skrevet 27. september 2011 #981 Del Skrevet 27. september 2011 Oi. Jeg syntes akupunktur høres og ser så forferdelig vondt og ekkelt ut! Men det er tydeligvis overlevbart! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Håper du fikk slappet av litt da..Kjedelig med dårlig og lite søvn kan jeg tenke meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 27. september 2011 #982 Del Skrevet 27. september 2011 Så bra at alt sto bra til Håper akupunkturen virker. Når skal du igjen da? Satser på å slippe å bli satt i gang da. Har mest lyst at fødselen starter av seg selv. Og tenker myyyyye på hvordan det kommer til å skje, og ikke minst, HVOR Typisk å være på butikken akkurat da Haha, teite jenter De er nok bare misunlige på de søte magene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 Forfatter #983 Del Skrevet 27. september 2011 Oi. Jeg syntes akupunktur høres og ser så forferdelig vondt og ekkelt ut! Men det er tydeligvis overlevbart! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Håper du fikk slappet av litt da..Kjedelig med dårlig og lite søvn kan jeg tenke meg...! Jeg syntes det var skikkelig vondt.. Men det var fordi hun hadde satt to av nålene litt feil da. Jeg er 21 år Fikk faktisk sovet et par timer. Det var deilig Så bra at alt sto bra til Håper akupunkturen virker. Når skal du igjen da? Satser på å slippe å bli satt i gang da. Har mest lyst at fødselen starter av seg selv. Og tenker myyyyye på hvordan det kommer til å skje, og ikke minst, HVOR Typisk å være på butikken akkurat da Haha, teite jenter De er nok bare misunlige på de søte magene deres Jeg skal tilbake neste fredag (ikke førstkommende), så håper liksom at jeg har født før det, sånn at jeg slipper Haha. Ja, litt kjipt dersom vannet går midt i butikken eller noe Men de aller fleste fødsler starter jo på natten da. Men ja, jeg håper også på at den starter naturlig, og at jeg slipper å bli satt igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 28. september 2011 #984 Del Skrevet 28. september 2011 Au, det hørtes vondt ut med sånn akupunktur Går det bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 28. september 2011 #985 Del Skrevet 28. september 2011 Haha når jeg var hos legen sist så satte vi opp resten av timene frem til termin. Og underveis måtte jeg og bare få frem at jeg håpte jeg slapp å komme på de siste timene Jeg skal SÅ ha denne ungen før 26 november. Syns datoen passer meg heeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. september 2011 Forfatter #986 Del Skrevet 28. september 2011 Au, det hørtes vondt ut med sånn akupunktur Går det bra ellers? Ja, det var ikke så godt. Jada, det går bra med meg:) Veldig sliten, og litt vondt her og der, og ekstremt utålmodig. But im hanging in there Haha når jeg var hos legen sist så satte vi opp resten av timene frem til termin. Og underveis måtte jeg og bare få frem at jeg håpte jeg slapp å komme på de siste timene Jeg skal SÅ ha denne ungen før 26 november. Syns datoen passer meg heeelt feil Ja, ikke sant ____________________________________________________________ Jeg tror man må være fødeklar både fysisk og psykisk, og fysisk klar er jeg. Men jeg manglet litt på den psykiske delen, så i dag har jeg virkelig bitt tenna sammen og dratt meg i håret, og fått gjort litt. Jeg har endelig fått skrevet ut fødebrevet! Også har jeg nesten fått pakket ferdig fødebagen, ryddet søppel og ting ut av bilen, og vasket det ene babyteppe i ull som jeg har strikket, for det skal jeg bruke i bilstolen på vei hjem fra sykehuset. Det som mangler, har jeg fått skrevet liste på. Slik at både jeg og forloveden kan gå over den før avreise. Så nå kan jeg egentlig bare senke skuldrene, og vente. Nå er jeg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. september 2011 #987 Del Skrevet 28. september 2011 Håper virkelig for din del at du føder litt før, altså! Sånn i og med at du er såpass innstilt på det. Jeg har jo så klart et lite håp om det samme, men jeg er innstilt på å måtte gå helt til 23 november..Menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 28. september 2011 #988 Del Skrevet 28. september 2011 Så godt at alt er bra Selv om du er sliten og med vondter Jeg er ikke psykisk klar for å føde Eller, er psykisk klar for å føde, men ikke hva som kommer etterpå. Blir helt stresset ved tanken at snart blir jeg mamma. Føler jeg er mamma nå og selv om lillegutt er i magen, for jeg er jo mammaen hans, men sånn "skikkelig" mamma blir jeg når han kommer ut. Tenk at jeg skal ta vare på et lite barn Det er helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. september 2011 Forfatter #989 Del Skrevet 28. september 2011 Håper virkelig for din del at du føder litt før, altså! Sånn i og med at du er såpass innstilt på det. Jeg har jo så klart et lite håp om det samme, men jeg er innstilt på å måtte gå helt til 23 november..Menmen. Uff ja, det gjør jeg også.. Men det virker ikke som at det kommer til å gå min vei denne gangen heller. Gud, det er kjedelig å vente på slutten altså Må bare prøve å fylle dagene så best jeg kan, også kommer hun når hun kommer Så godt at alt er bra Selv om du er sliten og med vondter Jeg er ikke psykisk klar for å føde Eller, er psykisk klar for å føde, men ikke hva som kommer etterpå. Blir helt stresset ved tanken at snart blir jeg mamma. Føler jeg er mamma nå og selv om lillegutt er i magen, for jeg er jo mammaen hans, men sånn "skikkelig" mamma blir jeg når han kommer ut. Tenk at jeg skal ta vare på et lite barn Det er helt utrolig Ja, det blir rart. Og det verste er jo at det ikke finnes noen måte vi kan forberede oss på det heller, for vi aner jo faktisk ikke hva vi går til, eller hva som venter oss. Vi har en veldig spennende tid i vente Men det kommer nok til å bli kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 28. september 2011 #990 Del Skrevet 28. september 2011 Skjønner godt at du er utålmodig! Er tre uker etter deg og jeg er klar nå jeg. Får håpe vi slipper å gå på overtid, selv om jeg forbereder meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. september 2011 #991 Del Skrevet 29. september 2011 Uff ja, det gjør jeg også.. Men det virker ikke som at det kommer til å gå min vei denne gangen heller. Gud, det er kjedelig å vente på slutten altså Må bare prøve å fylle dagene så best jeg kan, også kommer hun når hun kommer Ja, det blir rart. Og det verste er jo at det ikke finnes noen måte vi kan forberede oss på det heller, for vi aner jo faktisk ikke hva vi går til, eller hva som venter oss. Vi har en veldig spennende tid i vente Men det kommer nok til å bli kjempe bra! Jeg stiller gjerne opp for å fylle dagene dine før fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. september 2011 Forfatter #992 Del Skrevet 29. september 2011 Skjønner godt at du er utålmodig! Er tre uker etter deg og jeg er klar nå jeg. Får håpe vi slipper å gå på overtid, selv om jeg forbereder meg på det. Ja, ikke sant Det håper virkelig jeg og! Da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Men de små kommer nok når de kommer uansett, er ikke så mye vi får gjort med det, dessverre. Jeg stiller gjerne opp for å fylle dagene dine før fødsel Det er bra! _________________________________________________________________ Nå har jeg vasket bilen både utvendig og innvendig. Stolt av meg selv Ble utrolig sliten, men det var veldig deilig å få gjort. For det trengtes for å si det mildt, og jeg tror ikke det er noe som blir prioritert når vi får lille tulla. Vi har bestilt pizza fra Peppes i dag Fikk så lyst på det! Så nå skal jeg bare hive meg i dusjen, også reiser vi for å hente den. Namnam, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. september 2011 Forfatter #993 Del Skrevet 29. september 2011 Vi spiste en halv stor pizza hver.. Og nå er det liv i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. september 2011 #994 Del Skrevet 29. september 2011 Vi spiste en halv stor pizza hver.. Og nå er det liv i magen! Haha, det forundrer meg ikke, så mye pizza som vi fire spiste! Bra jobba! Så forresten på facebook at R prøver å lære opp ungen til å like Queen. Det synes jeg tyder på gode farsegenskaper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. september 2011 #995 Del Skrevet 29. september 2011 Hehe, pizzafest i magen:) Gosj, det hørtes slitsomt ut å vaske bilen! Applaus til flinke damen:) Prøvde å vaske under badekaret idag men det gikk ikke helt bra..! Er uvant at magen nå begynner å markere seg slik at jeg bumper borti ting og slikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. september 2011 Forfatter #996 Del Skrevet 29. september 2011 Haha, det forundrer meg ikke, så mye pizza som vi fire spiste! Bra jobba! Så forresten på facebook at R prøver å lære opp ungen til å like Queen. Det synes jeg tyder på gode farsegenskaper! Hadde tenkt å bestille medium, men R sa at vi MÅTTE ha stor, og det hadde han visst rett i Jessda, her er det Queen for alle penga! Han nekter at hun skal spille Hannah Montana og Britney på full guffe Hehe, pizzafest i magen:) Gosj, det hørtes slitsomt ut å vaske bilen! Applaus til flinke damen:) Prøvde å vaske under badekaret idag men det gikk ikke helt bra..! Er uvant at magen nå begynner å markere seg slik at jeg bumper borti ting og slikt:) Pizzafest i magen! Det var ganske slitsomt. Skulle nesten filmet meg selv der jeg satt på matter og støvsugde kriker og kroker som høygravid ______________________________________________________________ Fikk endel nedpress i sta, så jeg bestemte meg for å gå en liten tur med hunden. Har veldig trua på tyngdekraften, skjønner dere. Gosh, de nedpressmertene jeg får innimellom er ikke behagelige altså. Kjennes ut som noen står å tramper på blæra mi og at den skal sprekke når som helst. Men må jo ikke tisse.. Jaja, vondt skal vondt fordrive, vel? Nå har jeg ingen smerter eller noe.. Bare veldig sliten i bena etter gåturen.. Jeg gir opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 29. september 2011 #997 Del Skrevet 29. september 2011 Hvordan vil du forklare nedpress? Jeg kjenner press nederst i magen, ofte i forbindelse med at jeg er tissetrengt, eller at jeg blir akutt tissetrengt. Og så er det litt sånn at jeg på en måte føler for å holde magen opp om du forstår.. Kan det være nedpress kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. september 2011 #998 Del Skrevet 30. september 2011 Det kan være nedpress, ja, benni. For meg kjennes det ut som om jeg må på nr 2 og at det "stikker" i blæren så jeg må rett på toalettet og tisse. Det presser nedover på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. september 2011 #999 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kan forklare nedpress på to måter: - Blæra føles ut som den tvinges til å tømmes - Knivstikk oppi hufsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 30. september 2011 #1000 Del Skrevet 30. september 2011 Hm, da er det nok en form for nedpress her og da ja :D Liker alt som tyder på at det ikke er såååååå lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå