Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Oi. Jeg syntes akupunktur høres og ser så forferdelig vondt og ekkelt ut! Men det er tydeligvis overlevbart! :fnise:

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Håper du fikk slappet av litt da..Kjedelig med dårlig og lite søvn kan jeg tenke meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt sto bra til :jepp::rodmer:

Håper akupunkturen virker. Når skal du igjen da?

Satser på å slippe å bli satt i gang da. Har mest lyst at fødselen starter av seg selv. Og tenker myyyyye på hvordan det kommer til å skje, og ikke minst, HVOR :fnise: Typisk å være på butikken akkurat da :fnise:

Haha, teite jenter :fnise: De er nok bare misunlige på de søte magene deres :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Jeg syntes akupunktur høres og ser så forferdelig vondt og ekkelt ut! Men det er tydeligvis overlevbart! :fnise:

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Håper du fikk slappet av litt da..Kjedelig med dårlig og lite søvn kan jeg tenke meg...!

Jeg syntes det var skikkelig vondt.. Men det var fordi hun hadde satt to av nålene litt feil da.

Jeg er 21 år :) Fikk faktisk sovet et par timer. Det var deilig :)

Så bra at alt sto bra til :jepp::rodmer:

Håper akupunkturen virker. Når skal du igjen da?

Satser på å slippe å bli satt i gang da. Har mest lyst at fødselen starter av seg selv. Og tenker myyyyye på hvordan det kommer til å skje, og ikke minst, HVOR :fnise: Typisk å være på butikken akkurat da :fnise:

Haha, teite jenter :fnise: De er nok bare misunlige på de søte magene deres :rodmer:

Jeg skal tilbake neste fredag (ikke førstkommende), så håper liksom at jeg har født før det, sånn at jeg slipper :fnise: Haha.

Ja, litt kjipt dersom vannet går midt i butikken eller noe :fnise: Men de aller fleste fødsler starter jo på natten da. Men ja, jeg håper også på at den starter naturlig, og at jeg slipper å bli satt igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :fnise: når jeg var hos legen sist så satte vi opp resten av timene frem til termin. Og underveis måtte jeg og bare få frem at jeg håpte jeg slapp å komme på de siste timene :fnise: Jeg skal SÅ ha denne ungen før 26 november. Syns datoen passer meg heeelt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, det hørtes vondt ut med sånn akupunktur :fnise: Går det bra ellers? :)

Ja, det var ikke så godt. Jada, det går bra med meg:) Veldig sliten, og litt vondt her og der, og ekstremt utålmodig. But im hanging in there :jepp:

Haha :fnise: når jeg var hos legen sist så satte vi opp resten av timene frem til termin. Og underveis måtte jeg og bare få frem at jeg håpte jeg slapp å komme på de siste timene :fnise: Jeg skal SÅ ha denne ungen før 26 november. Syns datoen passer meg heeelt feil :P

Ja, ikke sant :fnise:

Jeg tror man må være fødeklar både fysisk og psykisk, og fysisk klar er jeg. Men jeg manglet litt på den psykiske delen, så i dag har jeg virkelig bitt tenna sammen og dratt meg i håret, og fått gjort litt.

Jeg har endelig fått skrevet ut fødebrevet! Også har jeg nesten fått pakket ferdig fødebagen, ryddet søppel og ting ut av bilen, og vasket det ene babyteppe i ull som jeg har strikket, for det skal jeg bruke i bilstolen på vei hjem fra sykehuset.

Det som mangler, har jeg fått skrevet liste på. Slik at både jeg og forloveden kan gå over den før avreise.

Så nå kan jeg egentlig bare senke skuldrene, og vente. Nå er jeg klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig for din del at du føder litt før, altså! Sånn i og med at du er såpass innstilt på det. :)

Jeg har jo så klart et lite håp om det samme, men jeg er innstilt på å måtte gå helt til 23 november..Menmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt er bra :jepp: Selv om du er sliten og med vondter :klemmer:

Jeg er ikke psykisk klar for å føde :fnise: Eller, er psykisk klar for å føde, men ikke hva som kommer etterpå. Blir helt stresset ved tanken at snart blir jeg mamma. Føler jeg er mamma nå og selv om lillegutt er i magen, for jeg er jo mammaen hans, men sånn "skikkelig" mamma blir jeg når han kommer ut. Tenk at jeg skal ta vare på et lite barn :sjokkert: Det er helt utrolig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig for din del at du føder litt før, altså! Sånn i og med at du er såpass innstilt på det. :)

Jeg har jo så klart et lite håp om det samme, men jeg er innstilt på å måtte gå helt til 23 november..Menmen. :)

Uff ja, det gjør jeg også.. Men det virker ikke som at det kommer til å gå min vei denne gangen heller. Gud, det er kjedelig å vente på slutten altså :sjenert: Må bare prøve å fylle dagene så best jeg kan, også kommer hun når hun kommer :)

Så godt at alt er bra :jepp: Selv om du er sliten og med vondter :klemmer:

Jeg er ikke psykisk klar for å føde :fnise: Eller, er psykisk klar for å føde, men ikke hva som kommer etterpå. Blir helt stresset ved tanken at snart blir jeg mamma. Føler jeg er mamma nå og selv om lillegutt er i magen, for jeg er jo mammaen hans, men sånn "skikkelig" mamma blir jeg når han kommer ut. Tenk at jeg skal ta vare på et lite barn :sjokkert: Det er helt utrolig :fnise:

Ja, det blir rart. Og det verste er jo at det ikke finnes noen måte vi kan forberede oss på det heller, for vi aner jo faktisk ikke hva vi går til, eller hva som venter oss. Vi har en veldig spennende tid i vente :jepp: Men det kommer nok til å bli kjempe bra! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er utålmodig! Er tre uker etter deg og jeg er klar nå jeg. Får håpe vi slipper å gå på overtid, selv om jeg forbereder meg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det gjør jeg også.. Men det virker ikke som at det kommer til å gå min vei denne gangen heller. Gud, det er kjedelig å vente på slutten altså :sjenert: Må bare prøve å fylle dagene så best jeg kan, også kommer hun når hun kommer :)

Ja, det blir rart. Og det verste er jo at det ikke finnes noen måte vi kan forberede oss på det heller, for vi aner jo faktisk ikke hva vi går til, eller hva som venter oss. Vi har en veldig spennende tid i vente :jepp: Men det kommer nok til å bli kjempe bra! :rodmer:

Jeg stiller gjerne opp for å fylle dagene dine før fødsel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er utålmodig! Er tre uker etter deg og jeg er klar nå jeg. Får håpe vi slipper å gå på overtid, selv om jeg forbereder meg på det.

Ja, ikke sant :fnise: Det håper virkelig jeg og! Da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. :sjenert: Men de små kommer nok når de kommer uansett, er ikke så mye vi får gjort med det, dessverre.

Jeg stiller gjerne opp for å fylle dagene dine før fødsel :fnise:

Det er bra! :)

Nå har jeg vasket bilen både utvendig og innvendig. Stolt av meg selv :jepp: Ble utrolig sliten, men det var veldig deilig å få gjort. For det trengtes for å si det mildt, og jeg tror ikke det er noe som blir prioritert når vi får lille tulla.

Vi har bestilt pizza fra Peppes i dag :hjerte: Fikk så lyst på det! Så nå skal jeg bare hive meg i dusjen, også reiser vi for å hente den. Namnam, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spiste en halv stor pizza hver.. :sjenert: Og nå er det liv i magen!

Haha, det forundrer meg ikke, så mye pizza som vi fire spiste! :fnise:

Bra jobba! Så forresten på facebook at R prøver å lære opp ungen til å like Queen. Det synes jeg tyder på gode farsegenskaper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, pizzafest i magen:)

Gosj, det hørtes slitsomt ut å vaske bilen! Applaus til flinke damen:)

Prøvde å vaske under badekaret idag men det gikk ikke helt bra..! Er uvant at magen nå begynner å markere seg slik at jeg bumper borti ting og slikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det forundrer meg ikke, så mye pizza som vi fire spiste! :fnise:

Bra jobba! Så forresten på facebook at R prøver å lære opp ungen til å like Queen. Det synes jeg tyder på gode farsegenskaper! ;)

Hadde tenkt å bestille medium, men R sa at vi MÅTTE ha stor, og det hadde han visst rett i :sjenert:

Jessda, her er det Queen for alle penga! Han nekter at hun skal spille Hannah Montana og Britney på full guffe :fnise:

Hehe, pizzafest i magen:)

Gosj, det hørtes slitsomt ut å vaske bilen! Applaus til flinke damen:)

Prøvde å vaske under badekaret idag men det gikk ikke helt bra..! Er uvant at magen nå begynner å markere seg slik at jeg bumper borti ting og slikt:)

:jepp: Pizzafest i magen!

Det var ganske slitsomt. Skulle nesten filmet meg selv der jeg satt på matter og støvsugde kriker og kroker som høygravid :fnise:

Fikk endel nedpress i sta, så jeg bestemte meg for å gå en liten tur med hunden. Har veldig trua på tyngdekraften, skjønner dere. Gosh, de nedpressmertene jeg får innimellom er ikke behagelige altså. Kjennes ut som noen står å tramper på blæra mi og at den skal sprekke når som helst. Men må jo ikke tisse.. Jaja, vondt skal vondt fordrive, vel?

Nå har jeg ingen smerter eller noe.. Bare veldig sliten i bena etter gåturen.. Jeg gir opp! :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vil du forklare nedpress? Jeg kjenner press nederst i magen, ofte i forbindelse med at jeg er tissetrengt, eller at jeg blir akutt tissetrengt. Og så er det litt sånn at jeg på en måte føler for å holde magen opp :P om du forstår.. Kan det være nedpress kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være nedpress, ja, benni. For meg kjennes det ut som om jeg må på nr 2 og at det "stikker" i blæren så jeg må rett på toalettet og tisse. Det presser nedover på en måte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...