Teita Skrevet 25. september 2011 Forfatter #961 Del Skrevet 25. september 2011 Innom å sniker i dagboka di, for her var det jammen spennende Veldig kjekt med sånn ststusoppdatering som du lagde. Tenkte å stjelelåne den litt av deg til min egen dagbok Utrolig spennende at termin nærmer seg. Håper hun bestemmer seg for å komme før termin da Lykke til videre! Skal følge med deg her inne Koselig at du leser dagboken min. Bare å stjele den, den går på rundgang her inne Det håper jeg også! Er så lei Tusen takk! Det er så spennende å følge med!! Håper lille prinsessa kommer snart da! Koselig at du syntes det er spennende Jeg syntes det selv, for er jo egentlig ganske nærme nå. Likevel er det kjedelig å vente, og føler ikke at det skjer noe lenger.. SÅ høyt for 37 uker :hoppe: Endelig er du fullbåren Heldiggris! Oi, så flink du er til å Hehe. Ja, ENDELIG! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 25. september 2011 #962 Del Skrevet 25. september 2011 for 37 uker Da kan lille baby bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. september 2011 Forfatter #963 Del Skrevet 25. september 2011 Heihei Litt småmurringer i korsryggen i dag, men ikke noe å snakke noe om.. Følte jeg hadde endel modningstegn, men nå er det rolig gitt.. SH er blitt mye roligere inne i magen også. Merker ikke så veldig mye til henne lenger. Men det er trangt der inne nå. Det kjenner jeg godt. Og når jeg først merker noe, så er det tydelige dult på en måte. Liksom en arm eller et ben som presser ut mageskinnet. I dag skal vi på middag til søsteren til forloveden igjen. Det blir koselig Hun er jo kokk, så gleder meg til maten Bortsett fra det, så er det ikke så veldig mye nytt egentlig. Forloveden og jeg var ute å gikk en nokså lang tur i natt. (Og det er ikke noe som skjer ofte, for å si det sånn!) Fikk endel kynnere mot slutten av turen, men de gikk jo over. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. september 2011 #964 Del Skrevet 25. september 2011 Det kommer og går, de modningstegnene. Bare ikke bli lei dem. Neida, det går så bra så. Det kan holde på en stund, eller så kan det gå over til noe annet etterhvert. Høres så utrolig koselig ut med tur til svigerinne (søsteren til forloveden din). Deilig med god mat! Og, koselig med gåtur med forloveden. Høres herlig ut. Ha en fin fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. september 2011 Forfatter #965 Del Skrevet 25. september 2011 for 37 uker Da kan lille baby bare komme! Takk Ja, nå er hun hjertelig velkommen for å si det mildt. Det kommer og går, de modningstegnene. Bare ikke bli lei dem. Neida, det går så bra så. Det kan holde på en stund, eller så kan det gå over til noe annet etterhvert. Høres så utrolig koselig ut med tur til svigerinne (søsteren til forloveden din). Deilig med god mat! Og, koselig med gåtur med forloveden. Høres herlig ut. Ha en fin fin søndag du også Ja, de gjør visst det. Kjedelig Men stakkars deg, du har jo holdt det gående en god stund nå.. Krysser fingrene og håper virkelig det skjer noe hos deg snart Var kjempe koselig Hun gleder seg veldig til å bli tante! Jeg var veldig gira på gåtur, men jeg måtte tvinge forloveden Trengte å bevege litt på meg kjente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. september 2011 Forfatter #966 Del Skrevet 26. september 2011 Obs, obs: Ekle detaljer Var akkurat på do og tissa, og da jeg tørket meg kom det en lang slintre med slim på papiret. Det var akkurat som tykk snørr. Veldig elastisk. Det var ikke noe "propp," men hva annet kan det være bortsett fra slimproppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. september 2011 #967 Del Skrevet 26. september 2011 Det er slimproppen, eller deler av den. Den kjem nok sjelden ut som ein heil propp, men som klumper av gele/slim. Deler av min gjekk i går, noko skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. september 2011 #968 Del Skrevet 26. september 2011 Wii, har slimproppen gått? Min kom ut som en geleklump, usjameg! Også spydde jeg rett etterpå Den forbaskade svangerskapskvalmen har kommet tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 26. september 2011 #969 Del Skrevet 26. september 2011 Så spennende!! Må jo være slimproppen dette, eller som Frida sier, deler av den. Her er det bare å benke seg ned og følge med Er formen bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 26. september 2011 #970 Del Skrevet 26. september 2011 Obs, obs: Ekle detaljer Var akkurat på do og tissa, og da jeg tørket meg kom det en lang slintre med slim på papiret. Det var akkurat som tykk snørr. Veldig elastisk. Det var ikke noe "propp," men hva annet kan det være bortsett fra slimproppen? Her skjer det jo ting! Må følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 26. september 2011 #971 Del Skrevet 26. september 2011 Spennende, Teita! Si ifra hvis det passer dårlig med peppes-date senere idag Kanskje det ender med at jeg og T må bestille take-away, og at vi fire må ha en pizzadate på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. september 2011 Forfatter #972 Del Skrevet 26. september 2011 Det er slimproppen, eller deler av den. Den kjem nok sjelden ut som ein heil propp, men som klumper av gele/slim. Deler av min gjekk i går, noko skjer! Spennende at din gikk også! Wii, har slimproppen gått? Min kom ut som en geleklump, usjameg! Også spydde jeg rett etterpå Den forbaskade svangerskapskvalmen har kommet tilbake Den har visst det! Aah, kjedelig! Så spennende!! Må jo være slimproppen dette, eller som Frida sier, deler av den. Her er det bare å benke seg ned og følge med Er formen bra ellers? Ja, det var nok det. Skjer ikke så veldig mye annet spennende da.. Formen er bra Her skjer det jo ting! Må følge med Skjer heldigvis noe, men ingen rier eller vannavgang enda. Spennende, Teita! Si ifra hvis det passer dårlig med peppes-date senere idag Kanskje det ender med at jeg og T må bestille take-away, og at vi fire må ha en pizzadate på sykehuset? Neida, vi kommer vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 26. september 2011 #973 Del Skrevet 26. september 2011 for 37 uker litt på etterskudd tenk da teita, 37 uker :omg: nååå kan gulljenta bare komme ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. september 2011 Forfatter #974 Del Skrevet 26. september 2011 for 37 uker litt på etterskudd tenk da teita, 37 uker :omg: nååå kan gulljenta bare komme ut :D Takk Ja, endelig! Nå får hun lov av mammaen sin å komme ut. _______________________________________________________________ Da har vi vært på Peppes med Niennas og mannen hennes Det var godt og koselig. Etterpå vagget vi opp til Mc Donnalds for å kjøpe is Satt tre jenter på et bord utenfor, og jeg overhørte de si: "Den ene mer gravid enn den andre.." Bleh. I morgen skal jeg få første modningsakupunktur hos jordmor. Det gleder jeg meg til egentlig. Blir spennende å se om det har noen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. september 2011 #975 Del Skrevet 26. september 2011 Den ene mer gravide enn den andre ja, hehe. Stemmer vel det, men er jo ikke sikkert det var vondt ment. Så artig at slimproppen har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. september 2011 #976 Del Skrevet 27. september 2011 HAHAHA, den ene mer gravid enn den andre? Det var da og noe og si Jeg har ei god venninne som jeg pleier å treffe hver gang jeg skal til byen som har termin 1 uke etter meg. Føler folk nistirrer på oss når vi går ved siden av hverandre. Akkurat som om vi hadde planlagt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. september 2011 #977 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg må ha vært døv, jeg hørte ingenting Vel, det er ikke lenge igjen før vi blir kommentert om at "alle skal være unge mødre nå for tiden", når vi går på trilletur Vi hadde det kjempekoselig igår! Absolutt ikke feil med to runder med pizza på peppes + avslutning med McFlurry på McDonalds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 Forfatter #978 Del Skrevet 27. september 2011 Den ene mer gravide enn den andre ja, hehe. Stemmer vel det, men er jo ikke sikkert det var vondt ment. Så artig at slimproppen har gått! Neida, det var helt sikkert ikke slemt ment. Var bare en sånn teit underliggende tone på det hele. Ja, det var litt artig. Forloveden syntes jeg var rar som ble så glad for litt slim. Han derimot holdt nesten på å kaste opp HAHAHA, den ene mer gravid enn den andre? Det var da og noe og si Jeg har ei god venninne som jeg pleier å treffe hver gang jeg skal til byen som har termin 1 uke etter meg. Føler folk nistirrer på oss når vi går ved siden av hverandre. Akkurat som om vi hadde planlagt det.. Ja, ikke sant Jeg må ha vært døv, jeg hørte ingenting Vel, det er ikke lenge igjen før vi blir kommentert om at "alle skal være unge mødre nå for tiden", når vi går på trilletur Vi hadde det kjempekoselig igår! Absolutt ikke feil med to runder med pizza på peppes + avslutning med McFlurry på McDonalds Ja, den kommer nok den kommentaren engang også.. Ikke feil med to runder, nei! Haha, irriterer meg fremdeles over hun dama som tok dressingene våre! Arg. ______________________________________________________________ Nå skal jeg til jordmor for å få modningsakupunktur. Er så trøtt, at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal gjøre av meg selv, så jeg kommer sikkert til å sovne på den sengen Også må jeg jo litt for permisjonstart i dag. Selv om jeg har vært sykmeldt og hjemme ganske lenge allerede, så er det litt deilig å vite at det nå er permisjon. Også fordi det da går litt mer opp for meg at det ikke er lenge til jeg sitter her med dattera mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. september 2011 #979 Del Skrevet 27. september 2011 Lykke til hos jordmor i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 Forfatter #980 Del Skrevet 27. september 2011 Lykke til hos jordmor i dag! _____________________________________________________________ Da har jeg vært hos jordmor og fått akupunktur. Fosterlyd, blodtrykk og urinprøven var veldig fin. Jeg fikk bekreftet at hodet er godt festet Og ellers så alt fint ut. Akupunkturen gjorde vondt! Spesielt to av nålene var veldig ubehagelige, men ikke sånn at jeg ikke klarte å leve med det. Fikk fjorten nåler i meg. En i panna, to i hver hånd og resten på ben og føtter. Ellers fikk jeg vite at dersom jeg går overtid, så har jeg garantert født innen 1. November. Hun sa at igangsetting ville finne sted, månedsskiftet oktober - november, dersom nødvendig. Men det håper vi jo ikke Det var vel det. Nå er jeg så trøtt, at jeg tror jeg legger med nedpå litt. Får jo ikke sove noe særlig på natten, så jeg får bare prøve å slappe av så ofte jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå