Teita Skrevet 22. september 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Var kjempe koselig å være på med Niennas i dag Jeg bestilte mat.. to.. ganger Men det var visst lov, siden jeg på en måte skal mette to munner Det har skjedd litt mye rart i det siste.. Begynte med endel slim to dager i strekk, endel nedpress på blæra, litt kynnere og murringer i både mage og rygg. Da jeg hentet kjære på jobb etter cafébesøket i dag, så måtte han kjøre hjem i stede for meg, for jeg følte det ville vært uansvarlig av meg å kjøre. Fikk nemlig noen syke smerter i ryggen (aldri hatt før). Lurte veldig på hva som skjedde da, men det gikk over. En stund etter vi kom hjem, prøvde vi oss på litt , og da fikk jeg skikkelig murringer i magen etterpå. Men det ga seg også. Pluss at jeg går på do hver kveld nå, i stede for annenhver eller hver tredje, som jeg alltid har gjort. Noe skjer ihvertfall der nede. Det er jeg sikker på. Og selv om jeg har bestilt fødsel 2-3 uker før tiden (), så må jeg vel nesten bare smøre meg med tålmodighet. Edit: Kjenner også betraktelig mindre liv nå også. Hadde ikke kjent noen livstegn før klokken 1800 (ca), og jeg pleier alltid å ha et levende sirkus nedi der. Jeg prøvde å ligge stille, dulte på magen, kose med magen og ligge på siden. Ingen respons. Så jeg drakk et stort glass med isvann, og da kom det jaggu noen små dult. Men fremdeles mindre enn før. Endret 22. september 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. september 2011 #942 Del Skrevet 23. september 2011 Oi oi oi, her skjer det ting, ja Har også merket mindre liv, men det er på dagtid. Med en gang forloveden kommer hjem, prater til magen og stryker på den, ja DA er det liv Forstår meg ikke helt på den ungen der, jeg Vil du har SH 2-3 uker før tiden? Jeg blir stresset når jeg tenker på at fødsel er så nærme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. september 2011 #943 Del Skrevet 23. september 2011 Hvis det er betraktelig mindre liv syns jeg du skal ringe føden og si i fra. Hvertfall hvis det er samme i dag også. Det er jo tydeligvis noe på gang i kroppen din, og det er ikke alle barna som tåler det "stresset" like godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 23. september 2011 #944 Del Skrevet 23. september 2011 Spennende Skal se på det at du får henne til når du selv vil ;D Jeg skulle ønske at vi kunne sovet i ca 1 mnd nå, vertfall. Uten å våkne For har bare sååå lyst å få han ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 Forfatter #945 Del Skrevet 23. september 2011 Oi oi oi, her skjer det ting, ja Har også merket mindre liv, men det er på dagtid. Med en gang forloveden kommer hjem, prater til magen og stryker på den, ja DA er det liv Forstår meg ikke helt på den ungen der, jeg Vil du har SH 2-3 uker før tiden? Jeg blir stresset når jeg tenker på at fødsel er så nærme Det er noe som skjer i kroppen min ihvertfall. Lille Emre Alexander er sikkert glad i faren din, og reagerer når han hører hans stemme og kjenner han kose med han Hihi. Ja, jeg vil ha henne ut så fort som mulig. I morgen er jeg 37 uker på vei, og da er hun hjertelig velkommen. Jeg kommer nok til å bli litt stresset og redd på en gang, når jeg merker at fødsel er i gang, men alt i alt så er jeg ekstremt utålmodig, og syntes jeg har ventet lenge nok nå Hvis det er betraktelig mindre liv syns jeg du skal ringe føden og si i fra. Hvertfall hvis det er samme i dag også. Det er jo tydeligvis noe på gang i kroppen din, og det er ikke alle barna som tåler det "stresset" like godt.... Tenkte å ringe inn i går, men prøvde litt isvann osv først, og da merket jeg jo litt liv, så da er det nok ikke farlig. Har lest at det er vanlig at de blir litt roligere på slutten. Dessuten er det svært liten plass i magen min nå, så det er ikke akkurat rom for saltoer lenger. Spennende Skal se på det at du får henne til når du selv vil ;D Jeg skulle ønske at vi kunne sovet i ca 1 mnd nå, vertfall. Uten å våkne For har bare sååå lyst å få han ut Skjønner deg godt. Sånn har jeg tenkt også. Ihvertfall for en stund siden, for da ville jeg bare sove frem til uke 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. september 2011 #946 Del Skrevet 23. september 2011 Niennas + T + Teita + R = Peppes på (feks) mandag? Eller kanskje dere ikke er så glad i pizza, og ost og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 Forfatter #947 Del Skrevet 23. september 2011 Hatt en forferdelig natt.. Merket ikke noe som helst til sovetrang før nærmere 05, og da fant jeg til gjengjeld ingen gode sovestillinger. Var det ikke vondt her, så skal jeg love deg at det var vondt der. Men men. Jeg har ihvertfall hatt muligheten til å ligge i sengen i hele dag, og bare slappe av, og se på serier. Så det har vært deilig Nå er kjæresten veldig snart ferdig på jobb, og nok en helg står for tur. Deilig å ha han hjemme, syntes jeg. Vi har ingen spesielle planer, bortsett fra på søndag, da vi skal til søsteren hans på middag. Det blir nok endel i helgen da. Hurra for prostaglin som skal modne livmorhalsen. Har lovet han "maraton", skjønner dere. For han føler seg så snytt for at jeg ble gravid på første forsøk, og at vi aldri fikk noen PP'er Ha en fin helg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 Forfatter #948 Del Skrevet 23. september 2011 Niennas + T + Teita + R = Peppes på (feks) mandag? Eller kanskje dere ikke er så glad i pizza, og ost og sånt? Pizza og ost sklir ned her i gården Det hadde vært hyggelig! Skal høre med R om han har noen planer når han kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. september 2011 #949 Del Skrevet 23. september 2011 Her skjer det jo bare litt av hvert! Er spennende tider framover her hos dere som nesten er ved termin! Blir spennende å se om noen føder før termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. september 2011 #950 Del Skrevet 23. september 2011 Haha, du er så heldig som får Her er gubben redd siden EA ligger med hodet ned! Fy skamme seg, Henlu trenger og kos Jeg vil ha sex NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 Forfatter #951 Del Skrevet 23. september 2011 Her skjer det jo bare litt av hvert! Er spennende tider framover her hos dere som nesten er ved termin! Blir spennende å se om noen føder før termin! Det skjer litt innimellom ja, men i dag har det vært ganske rolig. Er veldig spennende nå Hehe ja, håper jeg er en av de Haha, du er så heldig som får Her er gubben redd siden EA ligger med hodet ned! Fy skamme seg, Henlu trenger og kos Jeg vil ha sex NÅ! Da må du fortelle han at han ikke skal være redd! Alle jordmødre anbefaler jo masse sex og kos nå før fødsel. Og du blir lettere moden Du får voldta han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 Forfatter #952 Del Skrevet 23. september 2011 Statusoppdatering 37 uker Termin: 18.10.11 På vei: 37 uker! Igjen til termin: 3 uker og 3 dager Kjønn: Utålmodig? Ja, nå er jeg utålmodig! Er egentlig verdens mest utålmodige menneske, men syntes jeg har klart meg bra gjennom svangerskapet. Men nå. Nå er jeg utålmodig! Aktivitet i magen: Ja, men det begynner å bli litt mindre. Sikkert på grunn av plassmangel i magen. Men jeg kan tydelig kjenne forsiktige dult av enten armer eller ben. Navn: Ja. Sophie H. Vektøkning: ...Fra 53 til 79... Vann i kroppen: Ja! Hadde ødem på 2 sist jeg var hos jordmor. Kynnere: Ja, men ikke så veldig mange. Humør: Er i forholdsvis godt humør hele tiden, jeg. Prøver ihvertfall. Men tårene triller lettere enn før. Barnerom: Det står klart! Utstyr: Har vel det mest nødvendige nå Har litt lite klær, men venter å ser an eventuelle gaver osv først. Vi har så vi klarer oss ihvertfall. Strekkmerker: Ja, mange! På rumpa, hoftene og noen få på puppene. Ingen på magen enda! *Bank i bordet* Melk i brystene: Ja. Lekker litt innimellom, men kommer alltid når man klemmer på de. Fødsel: Aah, som jeg gleder meg til den setter igang! Jeg gleder meg til fødselen - men gruer meg til smertene. Plager: Sliter veldig med nattesøvnen, og det tærer på meg merker jeg. Ellers har jeg mye halsbrann, og litt mensmurringer, murring i korsrygg og stikking i underlivet. Men dette kommer og går. Oppegående: Er ganske utslitt på grunn av at jeg sover så dårlig, men jeg får gjort det meste jeg har lyst til, og klarer fint å holde det rent og pent hjemme. Og det er det viktigste for meg nå. Sulten: Spiser betraktelig mindre enn jeg gjorde da jeg hadde den verste vokseperioden min. Kan gå mange timer uten mat, men på kveldene kan jeg spise flere ganger. Spesielle matlyster: Sjokolademelk, druer, isbiter og kaldt vann. Endelig har jeg nådd 37 uker! Dere aner ikke hvor lenge jeg har gledet meg til denne dagen. Nå er lille SH ferdig bakt og fullbåren, og regnes som født "til tiden" dersom hun skulle bestemme seg for å komme nå! Lykke! Nå er det kanskje på tide å pakke fødebagen snart også.. Har bare pakket ned (eller; Lagt frem) ting til babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. september 2011 #953 Del Skrevet 23. september 2011 ÅÅÅ, så koselig og spennende å lese Er ikke lenge igjen nå.. Og du virker nokså klar! Og for et pent navn du har valgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 Forfatter #954 Del Skrevet 23. september 2011 ÅÅÅ, så koselig og spennende å lese Er ikke lenge igjen nå.. Og du virker nokså klar! Og for et pent navn du har valgt! Koselig at du stikker innom! Gratulerer så mye som Nei, er ikke lenge igjen, og godt er det! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. september 2011 #955 Del Skrevet 24. september 2011 Høres ut som du er veldig klar for å bli mor... Fin oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. september 2011 #956 Del Skrevet 24. september 2011 37 uker! Må være såå deilig å ha nådd den milepælen der altså!! Gleder meg til det er min tur, om litt over tre uker Nå kan lillejenta di bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. september 2011 Forfatter #957 Del Skrevet 24. september 2011 Høres ut som du er veldig klar for å bli mor... Fin oppdatering Er klar nå ja! Skjønner ikke hvorfor vannet mitt aldri går 37 uker! Må være såå deilig å ha nådd den milepælen der altså!! Gleder meg til det er min tur, om litt over tre uker Nå kan lillejenta di bare komme! Ja, er utrolig deilig! Gledet meg så lenge til den milepælen her. Er den største syntes jeg. De tre ukene kommer til å gå fort for deg, men jeg tror de kommer til å gå sakte for meg.. Jaa, det kan hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 25. september 2011 #958 Del Skrevet 25. september 2011 Innom å sniker i dagboka di, for her var det jammen spennende Veldig kjekt med sånn ststusoppdatering som du lagde. Tenkte å stjelelåne den litt av deg til min egen dagbok Utrolig spennende at termin nærmer seg. Håper hun bestemmer seg for å komme før termin da Lykke til videre! Skal følge med deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. september 2011 #959 Del Skrevet 25. september 2011 Det er så spennende å følge med!! Håper lille prinsessa kommer snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 25. september 2011 #960 Del Skrevet 25. september 2011 SÅ høyt for 37 uker :hoppe: Endelig er du fullbåren Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå