Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan jeg blir og om jeg må gå over termin. Tror jeg kommer til å bli GAL!! Og kjæresten må nok søke dekning en annen plass han og :fnise: Er så innstilt på at jeg SKAL ha før jeg, og hvertfall ikke, at jeg kjenner skuffelsen allerede om jeg må gå over. Prøver å tenke at jeg sikkert ikke får før i desember likevell, men nytter ikke :P Jeg SKAL ha før ;)

Jeg er ikke lei av å være gravid heller, men har bare så uendelig lyst til å møte prinsen min :rodmer: og som jeg har nevnt tidligere så har jeg bare såå lyst til å trille turer :P Skulle aldri fått den der vogna i hus kjenner jeg.. :fnise:

I dag sa ei på jobb at du helst ikke skulle bade i offentlig bassenger og sånt når du nærmer deg fødselen. Så nå tror jeg det får bli daglig besøk i svømmebassenget frem til han vil komme ut :P Kan vente noen uker til da, helst 6 uker til :) Men så er han hjertelig velkommen han og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvordan jeg blir og om jeg må gå over termin. Tror jeg kommer til å bli GAL!! Og kjæresten må nok søke dekning en annen plass han og :fnise: Er så innstilt på at jeg SKAL ha før jeg, og hvertfall ikke, at jeg kjenner skuffelsen allerede om jeg må gå over. Prøver å tenke at jeg sikkert ikke får før i desember likevell, men nytter ikke :P Jeg SKAL ha før ;)

Jeg er ikke lei av å være gravid heller, men har bare så uendelig lyst til å møte prinsen min :rodmer: og som jeg har nevnt tidligere så har jeg bare såå lyst til å trille turer :P Skulle aldri fått den der vogna i hus kjenner jeg.. :fnise:

I dag sa ei på jobb at du helst ikke skulle bade i offentlig bassenger og sånt når du nærmer deg fødselen. Så nå tror jeg det får bli daglig besøk i svømmebassenget frem til han vil komme ut :P Kan vente noen uker til da, helst 6 uker til :) Men så er han hjertelig velkommen han og :D

Ja, vi SKAL ha før! :fnise: Sånn er det bare.

Åååå, den kyllingen hørtes skikkelig god ut! Nammis!!

Ikke sulten jeg nei:) Aldri:)

Ble ganske godt :) Farlig å lese om mat når man er gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage du har! Og så fint du hadde redigert bildene med de fire bildene sammen. Det fikk jeg lyst til også. Hvis jeg klarer det da... :sjenert: Hvilket program bruker du?

Og så fin stelleplass lille SH får :)

Ha en fin onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en nydelig mage Teita :rodmer: Fint hus for ei søt prinsesse :D (syns ikke du er så diger som jeg føler du selv gir inntrykk for;)

Fin stelleplass og, var ikke så dumt med de hyllene der nei :):jepp: Smart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mye du har vokst på noen uker :jepp : Kjemeflott mage :hjerte : Og for et søtt og fint rom :rodmer :

Ja, det kommer seg! Men nå håper jeg ikke at jeg vokser noe særlig mer, for jeg ser på huden at jeg er sprekkeferdig nå.

Tusen takk! :)

Kjempeflott mage :rodmer :

Flott mage og nydelig rom :rodmer :

Åååååå <3 Så nydelig mage <3

Og kjempefint rom! Der kommer nok snuppa til å trives: )

Ha en fiiin dag: )

Tusen takk, Skytte :)

Håper hun vil trives der :jepp:

Ha en fin dag du også.

Så fin mage du har! Og så fint du hadde redigert bildene med de fire bildene sammen. Det fikk jeg lyst til også. Hvis jeg klarer det da... :sjenert : Hvilket program bruker du?

Og så fin stelleplass lille SH får : )

Ha en fin onsdag :klemmer :

Tusen takk :) www.picnik.com > Collages (Et veldig lett program)

Ha en fin onsdag du også :klemmer:

Du har en nydelig mage Teita :rodmer : Fint hus for ei søt prinsesse :D (syns ikke du er så diger som jeg føler du selv gir inntrykk for; )

Fin stelleplass og, var ikke så dumt med de hyllene der nei : ) :jepp : Smart!!

Tusen takk, Benni :) Nei, magen er ikke så veldig stor, det er verre med lår og rumpe..

Hyllene er proppfulle av stelleprodukter og bleier, hehe.

Nydelig mage, og kjempefint rom til frøkna :rodmer :

Tusen takk :)

I dag får vi broren til forloveden og den nye kjæresten hans på middagsbesøk. Jeg har sagt meg villig til å lage tre retter, og det kjenner jeg at jeg angrer litt på nå :fnise: Neida, jeg koser meg med når jeg lager mat, men jeg må jo også gjøre endel :husarbeid:, sånn at det ser ut her. Og det gruer jeg meg litt til. Litt vondt her og der, men får ta det i et tempo jeg orker.

Må bare skrive ned det jeg skal gjøre, sånn at jeg har det et sted. Er så glemsk for tiden :sjenert:

1. Vaske og rydde badet

2. Rydde soverommet vårt

3. Handle mat

4. Forberede maten

Får vel sette igang snart.. Motivasjon og energi - kom treng deg på!

Ha en fin dag, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, så flink konemor du er da :jepp:

:takke:

Nå har gjestene dratt, og jeg er utslitt. Men det var veldig koselig da :) Virker som om alle likte maten og koste seg :) Men jeg kjenner på kroppen, at å gjøre noe konstant fra jeg våknet til sent på kvelden (handling, husvask og matlaging), som høygravid, er tøft.

Nå skal forloveden og jeg snart se på Fristet på web-TV, tenker jeg, også sover nok han rett etter det. Håper på litt søvn for min egen del i dag også.. Det hadde vært deilig.

I morgen skal jeg på café med Niennas :) Viser seg at vi bor i samme by, og vet hvem hverandre er fra før. Så det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kjennes når man styrer på så mye.. Godt det blir kafédag imorgen da:)

Vært en lang dag her også så skal straks melde meg ut av verden og svime av litt:)

Sender over masse sovestøv, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Teita :jepp:

Jeg sitter faktisk og ser på Fristet på web-tv nå, jeg :fnise: Det er sykt, haha, kan ikke tro at folk har meldt seg på det :fnise:

God tur på kafe i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig babymage og flott barnerom :rodmer:

Du er jammen flink som holder på med husarbeid fra morgen til kveld. Her er det tungt å starte på noe som helst om dagen. Men må man så må man :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har gjestene dratt, og jeg er utslitt. Men det var veldig koselig da :) Virker som om alle likte maten og koste seg :) Men jeg kjenner på kroppen, at å gjøre noe konstant fra jeg våknet til sent på kvelden (handling, husvask og matlaging), som høygravid, er tøft.

Nå skal forloveden og jeg snart se på Fristet på web-TV, tenker jeg, også sover nok han rett etter det. Håper på litt søvn for min egen del i dag også.. Det hadde vært deilig.

I morgen skal jeg på café med Niennas :) Viser seg at vi bor i samme by, og vet hvem hverandre er fra før. Så det blir koselig :)

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kjennes når man styrer på så mye.. Godt det blir kafédag imorgen da: )

Vært en lang dag her også så skal straks melde meg ut av verden og svime av litt: )

Sender over masse sovestøv, hehe: )

Cafè blir kos :)

Skulle virkelig ønske sovestøvet ditt hjalp, men det gjorde det desverre ikke :( Men takk uansett! Tenkte i går kveld, at om ikke jeg får sove til normal tid i dag, som jeg er SÅ sliten, så er det bare å gi opp.

Så flink du er, Teita :jepp :

Jeg sitter faktisk og ser på Fristet på web-tv nå, jeg :fnise : Det er sykt, haha, kan ikke tro at folk har meldt seg på det :fnise :

God tur på kafe i dag : )

Haha ja, det er litt sykt. Jeg DØR av Preben og underleppa til Jenny! :fnise:

Så nydelig babymage og flott barnerom :rodmer :

Du er jammen flink som holder på med husarbeid fra morgen til kveld. Her er det tungt å starte på noe som helst om dagen. Men må man så må man :fnise :

Det var veldig tungt, men trengtes. Prøver å rydde litt hver dag frem mot fødsel nå, for jeg orker ikke tanken på å komme hjem til en bomba leilighet med en liten baby.

Henger meg på med Henlu, du er skikkelig flink konemor Teita :jepp :

Koselig, kose deg mye på kafe da : D Alltid gøy!! :jepp :

Blir koselig! :)

Gleder meg! : )

Jeg og! Det blir koselig å skravle litt :jepp:

Da har jeg offisielt gitt opp tanken på normal nattesøvn. Jeg var totalt utslitt i går, uten å overdrive, men det hjalp ikke. Sovnet ikke før rundt 04 uansett. Men da vet jeg ihvertfall at det ikke hjelper noe å slite seg ut, så det er jo greit :jepp:

Er så trøtt nå, at jeg er helt fjern, og verker skikkelig i leggene, men nå må jeg komme meg opp og reagere. For jeg skal straks møte Niennas på café :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...