Skytte Skrevet 18. september 2011 #901 Del Skrevet 18. september 2011 Huff, stakkars <3 Det er vondt å føle det sånn:( Jeg har veldig mange strekkmerker selv. Men de fikk jeg i puberteten. Har noen på magen etter at jeg gikk med snupp og frykter jeg får flere nå... Men de jeg fikk på magen har jeg ikke merket noe særlig til etter at jeg ble tynnere og de bleknet. Hvis det kan være en liten trøst.. Resten prøver jeg bare å ikke tenke på..! Utrolig godt å ha en snill mann som trøster og holder rundt <3 Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. september 2011 #902 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg skjønner godt det er vanskelig når strekkmerkene dukker opp, man vil jo gjerne ikke ha dem, men jeg kan si deg dette, de vil blekne. Jeg fikk mange under puberteten, som er bleke. Ja, huden min er kanskje ikke den vakreste, men det viktigste er nesten hva forloveden synes. Han legger ikke merke til strekkmerkene, og han kysser de jeg har fått grunnet svangerskapet. Skjønner uansett at det går utover selvtilliten, men husk at du får en fantastisk flott ting ut av dette, lille SH! Benni: Vi har samme "make" av mobil, har selv en S.E. Har mistet min også i bakken, men den fungerer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. september 2011 #903 Del Skrevet 18. september 2011 Vil bare gi deg en god klem Føler veldig med deg ang. strekkmerkene. Det er ikke noe artig å st å i speilet og se at kroppen ikke er det den var..Har ikke fått strekkmerker enda, men det er jammen meg ikke bare det som forandres under en graviditet Men som alle de andre sier, så blekner dem. Alle de jeg fikk i puberteten, inkludert mange knallrøde strekkmerker på puppene, men alle sammen er helt hvite nå. De kan kjennes når jeg stryker på huden, men de vises ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. september 2011 Forfatter #904 Del Skrevet 18. september 2011 for 1 kalendermåned igjen Forstår dette med strekkmerkene veldig godt! Har fått mange selv (kun på magen, tror jeg) og det ser helt forferdeig ut. Gruer meg til å gå i bikini neste sommer Tenkte i hvert fall å sole meg en del når jeg har fått klarsignal av legen at det er greit, slik at strekkmerkene blir hvitere. Takk Deilig at det nærmer seg! Uff ja, jeg hater de virkelig! Tenkte jo når jeg ble gravid, at det kom til å skje forandringer med kroppen min, men tenkte aldri noe særlig mer over det, og jeg visste ihvertfall ikke at det kom til å føles sånn her 1 kalendermnd høres jo helt sprøtt ut Det går så fort jo!!!! Synn med tlf din :/ nettopp av slike grunner holder jeg meg til den gamle drittlf min En gammel Sony E. Jeg mister den i gulvet 100 ganger til dagen, så noe fancy greier har jeg ikke orket å invistere i Godt du har en trygg og god armkrok å gråte i når følelsene tar over styringa Er ikke alltid like lett å takle alle forandringene som skjer med kroppen. Men får tenke som alle andre, det er æresmarker Blir nok lettere å tenke det etterhvert. Selv er jeg heldig og har bare fått på puppene så langt *bank i bordet* Takk! Ja, nå går det virkelig fort! Men det er bra! Hehe ja, er nok lurt å holde seg til en dårlig telefon, dersom man er av den uheldige typen. Jeg har egentlig vært veldig flink syntes jeg (for jeg har hatt den et år snart, og ikke mistet den i bakken før her om dagen) Er godt med en trygg armkrok Ja, det er vel æresmerker, men det betyr ikke at jeg liker de noe mer selv om.. Men men. Du får håpe på det beste fremover Jeg krysser fingrene for at jeg slipper på magen. Alt annet er så og si ødelagt nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. september 2011 Forfatter #905 Del Skrevet 18. september 2011 Huff, stakkars <3 Det er vondt å føle det sånn:( Jeg har veldig mange strekkmerker selv. Men de fikk jeg i puberteten. Har noen på magen etter at jeg gikk med snupp og frykter jeg får flere nå... Men de jeg fikk på magen har jeg ikke merket noe særlig til etter at jeg ble tynnere og de bleknet. Hvis det kan være en liten trøst.. Resten prøver jeg bare å ikke tenke på..! Utrolig godt å ha en snill mann som trøster og holder rundt <3 Klem fra meg! Takk for trøst og klemmer, Skytte <3 Håper de blir litt mindre synlige når kroppen min trekker seg sammen igjen, og de blekner litt. Er veldig godt med trøst når man trenger det Jeg skjønner godt det er vanskelig når strekkmerkene dukker opp, man vil jo gjerne ikke ha dem, men jeg kan si deg dette, de vil blekne. Jeg fikk mange under puberteten, som er bleke. Ja, huden min er kanskje ikke den vakreste, men det viktigste er nesten hva forloveden synes. Han legger ikke merke til strekkmerkene, og han kysser de jeg har fått grunnet svangerskapet. Skjønner uansett at det går utover selvtilliten, men husk at du får en fantastisk flott ting ut av dette, lille SH! Benni: Vi har samme "make" av mobil, har selv en S.E. Har mistet min også i bakken, men den fungerer enda. Det er bra forloveden din ikke bryr seg og elsker deg uansett Det er jo som sagt det viktigste! Han her sa i går at han elsker meg litt mer for hvert strekkmerke jeg får under graviditeten, fordi de viser hva jeg har gått gjennom Men likevel så er verken han eller jeg særlig fan av strekkmerker i utgangspunktet. Men men, det er ikke noe jeg kan gjøre med det nå. Vil bare gi deg en god klem Føler veldig med deg ang. strekkmerkene. Det er ikke noe artig å st å i speilet og se at kroppen ikke er det den var..Har ikke fått strekkmerker enda, men det er jammen meg ikke bare det som forandres under en graviditet Men som alle de andre sier, så blekner dem. Alle de jeg fikk i puberteten, inkludert mange knallrøde strekkmerker på puppene, men alle sammen er helt hvite nå. De kan kjennes når jeg stryker på huden, men de vises ikke. Tusen takk! Godt å høre at de blir mindre synlige. Det er jo en liten trøst Ja, det er mye som forandres under en graviditet, og noen er helt klart mer heldig enn andre. Nå angrer jeg bare på at jeg ikke nøyt kroppen min mer før, for den var jo virkelig ikke så ille, når jeg sammenligner med hvordan den er nå.. Den kommer nok aldri til å bli det samme igjen, og det gjør litt vondt å tenke på. Men vi vet ihvertfall hvorfor det har blitt som det har blitt, og vi får våre kjære små ut av det De kommer nok til å være verdt det, men kjenner jeg gruer meg til jenta mi blir fjortis og skriker til meg og forteller meg at hun hater meg osv, for da kommer jeg nok ikke til å syntes at dette og strekkmerkene var verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. september 2011 #906 Del Skrevet 18. september 2011 Hehehe, nå måtte jeg bare le litt for jeg så for meg den fjortisskrangelen:) Du er nå bra god <3 Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 19. september 2011 #907 Del Skrevet 19. september 2011 Bare bra at det går fort ja :D Hadde i grunn trodd at disse høstmnd skulle gå veeeeldig seint, men september har overasket meg skikkelig og løpt forbi oss Er nok ingen som liker de merkene der nei. Får håpe du slipper de på magen ja Krysser fingrene for og med deg jeg i samme slengen som jeg krysser for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 19. september 2011 #908 Del Skrevet 19. september 2011 Har vist glemt å tippe når prinsessa blir født jeg!! Men jeg tipper 12 oktober, da kommer hun garantert ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. september 2011 #909 Del Skrevet 19. september 2011 Titter innom for å si hei Nå er det ikke lenge igjen! Jeg skal love deg at du uansett kommer til å bli veldig glad for å få tilbake kroppen din etter lille jenta di kommer ut! Kroppen min har fremdeles et stykke å gå før den nærmer seg normal igjen, men det er fantastisk å kunne f.eks. enkelt gå opp en trapp, ligge normalt i sengen (bortsett fra når melkesprengen melder seg da ), og å kunne se og komme til nedre halvdel av kroppen I tillegg får man jo en liten bonus nå i ammeperioden med nye boobs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 19. september 2011 #910 Del Skrevet 19. september 2011 Er ikke alltid like moro å se at kroppen forandrer seg så mye Heldigvis har du en kjæreste som elsker deg like mye alikevel. Kroppen din bærer jo frem barnet hans og om ikke det er vakkert da vet ikke jeg Strekkmerker lysner og blir tynnere når ungen er ute og da syns de ikke så godt lenger. Trøster meg med det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 Forfatter #911 Del Skrevet 19. september 2011 Hehehe, nå måtte jeg bare le litt for jeg så for meg den fjortisskrangelen:) Du er nå bra god <3 Nattinatt! Hehe, ja en må jo forberede seg litt på de også For jeg var IKKE et englebarn når jeg var proppfull av hormoner, da jeg var fjorten. Bare bra at det går fort ja :D Hadde i grunn trodd at disse høstmnd skulle gå veeeeldig seint, men september har overasket meg skikkelig og løpt forbi oss Er nok ingen som liker de merkene der nei. Får håpe du slipper de på magen ja Krysser fingrene for og med deg jeg i samme slengen som jeg krysser for meg selv Er utrolig deilig at tiden går fort, men jeg er likevel blitt utrolig utålmodig nå de siste dagene. Lurer på hvordan jeg kommer til å bli dersom jeg går på overtid jeg.. :O Da tror jeg forloveden flytter hjem for en periode Takk for at du krysser fingrene! Har vist glemt å tippe når prinsessa blir født jeg!! Men jeg tipper 12 oktober, da kommer hun garantert ;D Det skal noteres! Blir spennende å se når hun egentlig kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 Forfatter #912 Del Skrevet 19. september 2011 Titter innom for å si hei Nå er det ikke lenge igjen! Jeg skal love deg at du uansett kommer til å bli veldig glad for å få tilbake kroppen din etter lille jenta di kommer ut! Kroppen min har fremdeles et stykke å gå før den nærmer seg normal igjen, men det er fantastisk å kunne f.eks. enkelt gå opp en trapp, ligge normalt i sengen (bortsett fra når melkesprengen melder seg da ), og å kunne se og komme til nedre halvdel av kroppen I tillegg får man jo en liten bonus nå i ammeperioden med nye boobs Koselig at du titter innom Nei, det er ikke lenge igjen. Heldigvis! Gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake, er bare så redd for at hoftene aldri trekker seg helt tilbake, for da har jeg plutselig ingen jeans som passer lenger. Det blir spennende. Skal bli deilig å få til de tingene igjen ja! Og nye boobs blir spennende! Jeg er ikke særlig brystfager fra før, så håper på litt "silikon-effekt" Er ikke alltid like moro å se at kroppen forandrer seg så mye Heldigvis har du en kjæreste som elsker deg like mye alikevel. Kroppen din bærer jo frem barnet hans og om ikke det er vakkert da vet ikke jeg Strekkmerker lysner og blir tynnere når ungen er ute og da syns de ikke så godt lenger. Trøster meg med det jeg Er ikke så moro, nei.. Takk for Jeg vet han elsker meg uansett, og det er jeg veldig glad for, men det hadde ikke gjort noe om jeg hadde følt meg litt bedre selv, eller hatt energi til å ordne meg litt mer. Men men. Håper strekkmerkene blir mindre synlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 Forfatter #913 Del Skrevet 19. september 2011 Heihei I dag har jeg vært på bassengtrening, etterfulgt av fysiotime. Bassengtreningen var skikkelig tung i dag, for nå er magen større og alt er generelt tyngre. Men det var deilig å få rørt litt på seg uansett. Er ikke så flink til det ellers.. Fikk skikkelig vondt i korsryggen etter bassengtreningen, og har det enda.. Vet ikke om det er murringer eller om det rett og slett var noe jeg strakk eller noe. Har ihvertfall lagt meg ned i sengen nå, for å hvile litt. Neste tirsdag skal jeg til min første jordmortime med modningsakupunktur. Det gleder jeg meg til! Selv om det er delte meninger og erfaringer om hvorvidt det fungerer, så skader det ihvertfall ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. september 2011 #914 Del Skrevet 19. september 2011 for trening. Noe er bedre enn ingenting! Hvis kroppen din ikke er så vant til trening vil jo muskulaturen din fort bli øm og stiv etter å ha blitt brukt, så kan godt være bare det. Du får følge litt med på smertene videre... Er det muskulært bør det jo gå over med litt hvile forholdsvis raskt. Må være uvirkelig å tenke på at jenta deres snart skal ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. september 2011 #915 Del Skrevet 19. september 2011 Flinke damen som har vært på trening:) Håper vondtene gir seg til imorgen! Oioi, spennende med sånn modningsakupunktur da!! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. september 2011 #916 Del Skrevet 19. september 2011 Har du en sladris? Det er jo ikke så lenge igjen, tenker jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 Forfatter #917 Del Skrevet 19. september 2011 for trening. Noe er bedre enn ingenting! Hvis kroppen din ikke er så vant til trening vil jo muskulaturen din fort bli øm og stiv etter å ha blitt brukt, så kan godt være bare det. Du får følge litt med på smertene videre... Er det muskulært bør det jo gå over med litt hvile forholdsvis raskt. Må være uvirkelig å tenke på at jenta deres snart skal ut? Er bedre nå, så var helt sikkert bare noe muskulært. Veldig, men som jeg gleder meg! Flinke damen som har vært på trening:) Håper vondtene gir seg til imorgen! Oioi, spennende med sånn modningsakupunktur da!! Ikke lenge igjen nå Er bedre nå Ja, det blir spennende å se om det har noe effekt! Har du en sladris? Det er jo ikke så lenge igjen, tenker jeg på Nope, du kan være det du, om du vil? Jeg har jo Iphone med nett da, så mulig jeg klarer å oppdatere på KG selv, men jeg kan jo alltids sende deg en melding når ting skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 Forfatter #918 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg sovnet visst etter middagen jeg! DEILIG. Forloveden lovte å vekke meg etter en liten time, men han sa da jeg våknet at jeg sov så godt og lå å suttet på tommelen (Hahaha Pleier ikke det altså), så han ville bare la meg sove. Var godt å få noen timer med god søvn, nå! Kjenner at jeg begynner å bli rimelig utålmodig nå! Vil så gjerne bli ferdig og få jenta mi på utsiden! Hun kan vente noen dager til, slik at jeg kommer meg over trettisyvukers grensa, men etter det er hun hjertelig velkommen! Uff, jeg kommer til å bli et monster dersom jeg må gå over termin.. Men jeg er jo så optimistisk, som har bestilt fødsel fortløpende! Håper alle tuller sover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. september 2011 #919 Del Skrevet 20. september 2011 Er bedre nå, så var helt sikkert bare noe muskulært. Veldig, men som jeg gleder meg! Er bedre nå Ja, det blir spennende å se om det har noe effekt! Nope, du kan være det du, om du vil? Jeg har jo Iphone med nett da, så mulig jeg klarer å oppdatere på KG selv, men jeg kan jo alltids sende deg en melding når ting skjer Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil! :D Krysser fingrene for at riene begynner om en ukes tid for deg! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. september 2011 Forfatter #920 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil! :D Krysser fingrene for at riene begynner om en ukes tid for deg! ^^ Da må jeg få telefonnummeret ditt, for du har jo bare mitt _____________________________________________________________ I natt har jeg ligget våken frem til nærmere seks, pga murringer og kynnere som varte hele natten. Har fremdeles ganske vondt, (eller ikke vondt, men ubehagelig). Syntes jeg har hørt at masse smerter før fødsel, gir en raskere og bedre fødsel, så det er jo bra Sier til forloveden: Au, nå har jeg skikkelig vondt, men det er bra! Haha. Når jeg endelig sover, så drømmer jeg om fødsel hele tiden! Det stopper ikke, og er aldri noe annet. Syntes det blir spennende fremover nå I dag har jeg tenkt å lage fylt kyllingfilet til middag. Fylle de med krydderkremost, revet ost, purre og litt sånt Tror det blir godt. Er ikke så særlig glad i kylling, så da må jeg alltids gjøre noe ut av det, hvis jeg skal spise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå