Timseh Skrevet 15. september 2011 #881 Del Skrevet 15. september 2011 Bleiene blir nok brukt opp, ja Det er jo kjekt at dere har nok bleier den første tiden i hvert fall, så slipper dere å tenke på det Signener hun over meg; hva har du kjøpt hvis du vil si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. september 2011 #882 Del Skrevet 15. september 2011 Bleier blir alltids fort brukt, de babyene produserer en del "avfall". Bra dere fikk snakket ut, krangler er ikke noe greit. Det beste er jo alltids å ikke legge seg sure på hverandre, men av og til kan ikke det unngåes. Da er det greit å bruke dagen etter til å skvære opp. Så koselig med pappagave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. september 2011 #883 Del Skrevet 15. september 2011 Hikke er så morsomt Min har hikket i mange uker og jeg får like vondt i mammahjertet hver eneste gang. Lille hikker et par ganger for dagen, hehe, stakkers liten Fikk du gavebeviset i dag? Jeg meldte meg inn i Liberoklubben med en gang jeg fant ut jeg var gravid (for 5-6 mnd siden?) og vil gjerne ha gavebeviset snart Har hentet gavepakken min på Apotek 1 og fått bra bam og noen andre steder. Venter også på Rimi-beviset mitt og må innom et Vitusapotek og hente gavepakken min der..hehe, her har vi full oversikt over hvor man kan få gratis ting, ja Er du interessert i å gi meg noen tips om de gratis tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 15. september 2011 #884 Del Skrevet 15. september 2011 Bleiene kommer nok godt med Godt dere fikk snakket ut og orndet opp Pappagave ja, vil du si hva det er eller? Ble veldig nysgjerrig her jeg sitter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. september 2011 #885 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hei Teita Kjedelig med krangling, men veldig bra dere ordnet opp! Så deilig med gratispakker. Er det forresten på apotek1? Og må man melde seg inn på et vis? Tenker jeg skal få samlet alt av gratis-ting jeg også nå. I alle fall om det følger med diverse kremer og sånt derfra. - Fant forresten ut av det! Nå har jeg også bestilt Endret 15. september 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. september 2011 Forfatter #886 Del Skrevet 15. september 2011 Så kjekt med mye gratispakker! Jeg har ikke helt satt meg inn i hvor man kan få de hen ennå... har bare sett fra liberoklubben. Hva slags andre muligheter har man? Og pappagave! Så utrolig god ide! Hva er det du har handlet for noe? Om jeg får spørre :sjenert : Jeg har bestilt fra Liberoklubben, Rimi, Apotek1 og Vitus Apotek. Har bare hentet fra Liberoklubben (Lindex) og Apotek1, men har gavebeviset til Vitus Apotek liggende, så skal få hentet den en av dagene. Det ligger bare litt langt unna. Skriver link nederst i innlegget til hvordan du går fram :fnise : Bleiene blir nok brukt opp, ja :jepp : Det er jo kjekt at dere har nok bleier den første tiden i hvert fall, så slipper dere å tenke på det : ) Signener hun over meg; hva har du kjøpt hvis du vil si det? :sjenert : Jada, de blir helt sikkert brukt opp Syntes bare vi hadde endel. Haha. Forklarer hva jeg kjøpte lenger ned Bleier blir alltids fort brukt, de babyene produserer en del "avfall". :fnise : Bra dere fikk snakket ut, krangler er ikke noe greit. Det beste er jo alltids å ikke legge seg sure på hverandre, men av og til kan ikke det unngåes. Da er det greit å bruke dagen etter til å skvære opp. Så koselig med pappagave! :strix : Nei, det er ikke noe gøy å legge seg som uvenner Jeg hater det, og prøver så godt det lar seg gjøre å unngå det. Ja, det syntes jeg og Skriver lenger ned hva det er. Er du interessert i å gi meg noen tips om de gratis tingene? :tommelsmil : :sjenert : Skriver link lenger ned Bleiene kommer nok godt med : ) Godt dere fikk snakket ut og orndet opp : ) :rodmer : Pappagave ja, vil du si hva det er eller? Ble veldig nysgjerrig her jeg sitter nå : P Skriver det lenger ned Hei Teita :klemmer : Kjedelig med krangling, men veldig bra dere ordnet opp! : ) Så deilig med gratispakker. Er det forresten på apotek1? Og må man melde seg inn på et vis? Tenker jeg skal få samlet alt av gratis-ting jeg også nå. : ) I alle fall om det følger med diverse kremer og sånt derfra. - Fant forresten ut av det! Nå har jeg også bestilt Hei Teriyaki Ja, du må melde deg inn i Liberoklubben Men det koster ingenting. _____________________________________________________________ Pappagave Jeg kjøpte mansjettknapper - (LINK) DISSE Veldig billig, men vi skulle i utgangspunktet ikke kjøpe noe til hverandre, jeg fikk bare så lyst På den ene står det: Verdens beste pappa, og på den andre, står det RMS (Intinialene hans, min og dattera vår sin), med små bokstaver nederst i høyre hjørne. Og på boksen står det: Gratulerer som pappa. Fikk de i posten i går, og var superfornøyd! De var skikkelig fine, og akkurat som jeg hadde beskrevet til selgeren at jeg ville ha de. Gratispakker Trykk HER og følg instruksjonene Det er veldig enkelt, og helt gratis! Jeg bestilte fra Liberoklubben, Vitus apotek, Rimi og Apotek1. Har bare fått hentet første pakken fra Liberoklubben (som man henter på nærmeste Lindexbutikk når man får gavebeviset i posten), fra Liberoklubben får man en før barnet er født, og en etter at barnet er født. Og Apotek1 (fordi jeg var der i går). Det får man på e-mail, og den kan hentes 3 mnd før termin. Det samme er det med Vitus Apoteket sin, så det gavebeviset har jeg printet ut, og ligger klart. Må bare få surret meg dit først. Rimi sitt gavebevis kommer i posten om jeg ikke husket helt feil. Håper dere finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. september 2011 #887 Del Skrevet 15. september 2011 Så utrolig koslig gave Og tusen takk for bleietips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. september 2011 #888 Del Skrevet 16. september 2011 For en fantastisk fin gave Må få somlet meg til butikken så jeg og får kjøpt noe, men jeg vet ikke helt hva enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. september 2011 Forfatter #889 Del Skrevet 16. september 2011 Så utrolig koslig gave Og tusen takk for bleietips Tusen takk For en fantastisk fin gave Må få somlet meg til butikken så jeg og får kjøpt noe, men jeg vet ikke helt hva enda Tusen takk Er koselig å gi en liten ting til den kommende pappaen, syntes jeg. _____________________________________________________________ I går var jeg en tur hos naboen min (som også går på bassengtrening sammen med meg), som har termin 5 dager før meg. Vi pratet og hadde det koselig, også bestemte vi oss for å dra til Barnas Hus, for hun trengte stellematte. Jeg klarte selvfølgelig ikke gå rundt der uten å kjøpe noe, så jeg endte opp med en ullstrømpebukse, og et litt stort tisselaken. Har bestemt meg for å ha tisselaken i sengen vår også, for å unngå å ødelegge overmadrassen med puppemelk, og diverse. Jeg har som vanlig hatt en dårlig natt, så jeg går rundt og er trøtt hele tiden, men jeg har ihvertfall fått gjort noe. Har vasket noen klær, brettet klær, sett litt på TV og vasket fort over kjøkkenet. Vi får besøk av en kamerat i kveld, og skal servere lasagne Nå kommer snart min bedre halvdel hjem fra jobb, og det er endelig helg! Håper bare ikke jeg sovner, for det kjennes litt sånn ut nå.. Ligger forresten å leser fødselshistorier på Babyverden før jeg sovner om natten. Syntes det er så koselig, og gleder meg bare mer og mer til å føde Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 17. september 2011 #890 Del Skrevet 17. september 2011 Så koselig gave Jeg har også kjøpt noen små ting til sambo. Jeg syntes også at pappaene fortjener en liten oppmerksomhet... Koselig å vise at man setter pris på hverandre! Ha en goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 17. september 2011 #891 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har og tenkt på at jeg burde ha et tisselaken i vår seng, eller madrassbeskytter av noe slag. Men hvordan er det du kjøpte? Er det sånn som dekker hele sengen, ligner et laken, eller er det bare en sånn "matte"? Og det var en fin pappagave Har ikke tenkt i de veier jeg, at jeg kanskje skulle vurdert det. Må gå litt i tenkeboksen og pønske ut noe smart :D Så må vi jo for 36 uker 4 uker igjen, eller 1 om hun kommer når du har bestilt henne :omg: Ha en fin helg, teita og lille SH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 17. september 2011 #892 Del Skrevet 17. september 2011 for 36 uker. Du nærmer deg med stormskritt Jeg og skal ha tisselaken i sengen min, men det skal jeg ta i sengen min om ca 2 uker fordi jeg er så redd for at vannet skal gå i sengen. Bedre å være føre var enn etter snar Så det kommer jeg til å ligge med frem til fødsel - og etter fødsel så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. september 2011 Forfatter #893 Del Skrevet 17. september 2011 Så koselig gave :rodmer : Jeg har også kjøpt noen små ting til sambo. Jeg syntes også at pappaene fortjener en liten oppmerksomhet... Koselig å vise at man setter pris på hverandre! Ha en goood helg! Tusen takk Ja, det er koselig. Ha en fin helg du også Jeg har og tenkt på at jeg burde ha et tisselaken i vår seng, eller madrassbeskytter av noe slag. Men hvordan er det du kjøpte? Er det sånn som dekker hele sengen, ligner et laken, eller er det bare en sånn "matte"? Og det var en fin pappagave :jepp : Har ikke tenkt i de veier jeg, at jeg kanskje skulle vurdert det. Må gå litt i tenkeboksen og pønske ut noe smart :D Så må vi jo :danse : :danse : for 36 uker :hoppe : :hoppe : 4 uker igjen, eller 1 om hun kommer når du har bestilt henne :omg : Ha en fin helg, teita og lille SH :klem1 : Det er en sånn liten matte, eller helt likt som jeg kjøpte til vugga hennes, bare at denne er 70x100 cm. Var det største jeg fant, som ikke er sånn plastikk som knirker. For det orker jeg ikke. Takk for Gleder meg så utrolig til neste uke, da er det ikke noe skummelt å gå gravid lenger, da kommer jeg bare til å bli mer og mer utålmodig Ha en super helg for 36 uker. Du nærmer deg med stormskritt :jepp : Jeg og skal ha tisselaken i sengen min, men det skal jeg ta i sengen min om ca 2 uker fordi jeg er så redd for at vannet skal gå i sengen. Bedre å være føre var enn etter snar Så det kommer jeg til å ligge med frem til fødsel - og etter fødsel så klart :jepp : Takk Det nærmer seg virkelig nå, ja! Ja, det er smart. Litt kjedelig dersom vannet går i sengen uten beskyttelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 17. september 2011 #894 Del Skrevet 17. september 2011 36 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. september 2011 #895 Del Skrevet 17. september 2011 for 36 uker! Synes ikke det er så lenge siden jeg hoppet for 28 uker jeg. Tisselaken er greit å ha. Vi kjøpte det ganske tidlig og har hatt det under vanlig laken, rett og slett fordi det er greit å benytte oss av. Har heldigvis ikke gått noe vann her enda, men det er uansett anbefalt om frøkna gulper når hu ammes (for amming på starten skal visstnok foregå på senga vår). Forloveden ser det også som greit i tilfelle jeg skulle blø (selv om jeg bare har blødd gjennom nattbind 2 ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2011 #896 Del Skrevet 17. september 2011 Whaaat?! 36 uker allerede?! Du er jo ferdig!! Himmel så fort ukene går hos alle andre syns jeg... Knallfin pappagave du har ordnet:) Jeg skal også ordne noe men jeg har ikke helt funnet ut hva... Det kommer liksom litt tett med julaften, mannens bursdag 12. jan og termin 18. jan:) Så pakker får han plenty av i alle fall:) Og koselig er jo det for pakker er sååå herlig både å gi og få Ble så utrolig glad da jeg fikk snupp og noen hadde tenkt litt på meg også... Fikk bodylotion og blader og lipgloss og godis og div av noen venninner. Prøver å være flink tilbake også. Er så godt å føle seg tenkt på Men nå babler jeg:) See you:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 17. september 2011 #897 Del Skrevet 17. september 2011 36 uker Nå er jeg rett og slett alt for tung til å for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. september 2011 Forfatter #898 Del Skrevet 18. september 2011 Pitteliten: Takk! Delphina: Takk hehe ja, tiden går fort! Jeg begynte å skrive her når jeg var ca. 9 uker på vei, og det tok ikke lang tid før jeg fant dere. Det er lenge siden, men det har riktignok godt utrolig fort også! Tenk at nå er vi snart mammaer hele gjengen! Tisselaken er lurt for mange ting Litt av hvert som kan ødelegge en madrass Skytte: Jeg veet! Nå er det ikke lenge igjen. Men du må jo tenke at når andres uker går fort, så går jo dine fort også Dine uker kan jo ikke bare stoppe opp, mens våre går unna Tusen takk Ble veldig fornøyd selv. Så koselig at du fikk noe til deg selv også Tror også jeg kommer til å gi kommende mødre noe i fremtiden også. Er jo så kos med personlige pleieprodukter og lignende etter en fødsel Ariel*: Tusen takk Du er unnskyldt. Jeg prøver å hoppe minst mulig nå jeg også _________________________________________ Klarte å knuse IPhone-skjermen min i dag Den datt ned i flisa på badet.. Så nå er det litt vanskelig å se hva som står her.. Uff, jaja, sånt skjer. I dag har vi vært en liten tur i byen, og hos svigers Jeg kjøpte en strømpebukse for gravide på Lindex, siden vi skal ut å spise med hele familien til forloveden i morgen, og jeg har ingen klær som passer meg lenger. Når vi kom hjem spiste vi kinesisk take out, og jeg fikk god hjelp til å ta husvasken i full fart. Når vi var ferdige, gikk vi i dusjen, og jeg fikk se meg i speilet etterpå.. Begynte å gråte skikkelig, fordi jeg har fått mange flere strekkmerker :'( Nå har jeg hele rumpa full, på hoftene og litt nedover lårene. Og de er skikkelig lilla. Heldigvis fikk jeg en god og trøstende armkrok å gråte i. Det varmet at han holdt rundt meg hele tiden mens jeg følte meg så jævlig. Vet han elsker meg uansett, men jeg føler at jeg ødelegger kroppen min, og selvtilliten er snart ikke-eksisterende.. Nå må jeg forresten for 1 kalendermåned igjen til termin! Håper alle sover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 18. september 2011 #899 Del Skrevet 18. september 2011 for 1 kalendermåned igjen Forstår dette med strekkmerkene veldig godt! Har fått mange selv (kun på magen, tror jeg) og det ser helt forferdeig ut. Gruer meg til å gå i bikini neste sommer Tenkte i hvert fall å sole meg en del når jeg har fått klarsignal av legen at det er greit, slik at strekkmerkene blir hvitere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 18. september 2011 #900 Del Skrevet 18. september 2011 1 kalendermnd høres jo helt sprøtt ut Det går så fort jo!!!! Synn med tlf din :/ nettopp av slike grunner holder jeg meg til den gamle drittlf min En gammel Sony E. Jeg mister den i gulvet 100 ganger til dagen, så noe fancy greier har jeg ikke orket å invistere i Godt du har en trygg og god armkrok å gråte i når følelsene tar over styringa Er ikke alltid like lett å takle alle forandringene som skjer med kroppen. Men får tenke som alle andre, det er æresmarker Blir nok lettere å tenke det etterhvert. Selv er jeg heldig og har bare fått på puppene så langt *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå