Teita Skrevet 12. september 2011 Forfatter #861 Del Skrevet 12. september 2011 4 hotpants holder nok sikkert i massevis. Vi får jo nettingtruser på Føden. Nettingtrusene er lite pene, men herregud så deilig de er Det er bra ____________________________________________________________ I dag har jeg vært på bassengtrening og fysiotime! Er skikkelig trøtt og sliten.. Klorvannet og treningen tok virkelig knekken på meg i dag, spesielt siden jeg sov minimalt i natt, så nå er jeg veldig distre. Dro innom butikken på vei hjem for å handle inn litt mat til uken, og fikk kjøpt en Avent flaske som fungerer fra 1. mnd, noen skjeer til å mate med (som jeg har fått annbefalt), og store gode bind til meg selv. Så nå er vel det meste i hus. Avslutter her jeg, for jeg orker ikke skrive så mye mer. Håper dere har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. september 2011 #862 Del Skrevet 12. september 2011 Sender deg en "få mer energi-klem" Håper virkelig, virkelig at du får det lettere de siste ukene slik at du ikke er utslitt når fødsel og barseltid står for tur. Jeg lurer litt på hva slags "truse" jeg skal kjøpe til fødebagen..Pierre Robert har jo så gode "jenteboxere". De er grei å bruke i mensen-periodene også, hehe Men de er jo litt dyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 12. september 2011 #863 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg lurer litt på hva slags "truse" jeg skal kjøpe til fødebagen..Pierre Robert har jo så gode "jenteboxere". De er grei å bruke i mensen-periodene også, hehe Men de er jo litt dyre.. Eg kjøpte på KappAhl nettopp, dei hadde 2 for 3-stativer med nokon som heitte Bodyzone. Svarte eller kvite, i veldig mjukt og fint stoff. Anbefales! (Den har foreløpig ikkje havna i nokon fødebag, skulle kjøpt mange fleire...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. september 2011 #864 Del Skrevet 12. september 2011 Du har i hvert fall fått litt ut av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. september 2011 Forfatter #865 Del Skrevet 12. september 2011 Sender deg en "få mer energi-klem" Håper virkelig, virkelig at du får det lettere de siste ukene slik at du ikke er utslitt når fødsel og barseltid står for tur. Jeg lurer litt på hva slags "truse" jeg skal kjøpe til fødebagen..Pierre Robert har jo så gode "jenteboxere". De er grei å bruke i mensen-periodene også, hehe Men de er jo litt dyre.. Tusen takk! Håper jeg får ihvertfall en natt med god søvn før jeg føder jeg også.. Skjønner foreksempel ikke hvordan jeg skulle kunne klart å gjennomgå en fødsel slik jeg er nå.. Men men, det går nok på et vis Jeg kjøpte tre svarte på Lindex. Var sånn; Ta 3 betal for 2 tilbud, også hadde jeg en pierre robert fra før som jeg pakket ned. De er litt dyre ja, men veldig behagelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. september 2011 Forfatter #866 Del Skrevet 12. september 2011 Eg kjøpte på KappAhl nettopp, dei hadde 2 for 3-stativer med nokon som heitte Bodyzone. Svarte eller kvite, i veldig mjukt og fint stoff. Anbefales! (Den har foreløpig ikkje havna i nokon fødebag, skulle kjøpt mange fleire...) 3 for 2 hjelper jo litt Bodyzone har jeg endel undertøy fra. Veldig fornøyd med det merket. Du har i hvert fall fått litt ut av dagen Jada Trodde aldri jeg skulle orke å gjøre noe som helst, men beit meg i leppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. september 2011 #867 Del Skrevet 12. september 2011 Huff, jeg skjønner så godt hvordan du har det Håper du får deg en ordentlig natts søvn snart! Hvilke bind må man ha når man kommer hjem fra sykehuset? Holder det med vanlige bind, eller må man ha noen spesialbind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 12. september 2011 #868 Del Skrevet 12. september 2011 En goood til Teita og baby SH Håper natten blir god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2011 #869 Del Skrevet 12. september 2011 Stooor klem i natten <3 Håper du sover godt og drømmer søtt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. september 2011 Forfatter #870 Del Skrevet 13. september 2011 Pitteliten: Jeg kjøpte always Maxi bind. Tror ikke det er noe regel på hvilke bind man kan og ikke kan ha. Passet bare på å ta noen store, og med vinger Tusen takk Benni: Tusen takk Skytte: Tusen takk for Som dere sikkert skjønner, så sover jeg altså ikke. Og jeg som var så trøtt i dag også.. Men men. Jeg er faktisk ute å kjører meg en tur nå, midt i natten.. Av alle ting, men trengte bare å komme meg litt ut og tenke litt. Kranglet med kjærsten, og fikk ikke ordnet opp før han sovnet. Tror ihvertfall at han sover? Uff. Syntes dette er skikkelig trist Vi som har klart oss så lenge uten å krangle nå og alt.. Håper vi klarer å ordne opp, for den lille familien vår sin skyld .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 13. september 2011 #871 Del Skrevet 13. september 2011 Høres ut som du trenger en skikkelig stor Så utrolig leit at du kranglet med kjæresten Jeg vet akkurat hvordan det er å ikke få sove. Jeg har også hatt endel uker hvor jeg nesten ikke har sovet i det hele tatt og det gjør at man blir preget både fysisk og psykisk Det har imidlertid snudd for meg nå den siste uken av en eller annen grunn..... Får håpe det snur for deg også. Hvis ikke bør du kanskje ta det opp med lege eller JM slik at du kan få opp energien som kroppen din trenger til fødsel/barsel. Noen ganger kan menn få deg til å bli helt og spesielt hvis de greier å sove etter en krangel Håper dere greier å få ordnet opp og at du har fått sove litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2011 #872 Del Skrevet 13. september 2011 Åååå Huff, så dumt at kvelden ble slik for deg da:( Fatter ikke hva det er med menn! Mannen her er også sånn at uansett om han er aldri så sur eller jeg ikke er ferdig med en krangel så poff! Sover! Vanvittig irriterende:( Håper det blir orden igjen nå for du har da mer enn nok om du ikke skal være lei deg også <3 Ønsker deg masse søvn og en fin dag med mannen! Ellers kommer jeg og bitern i leggen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. september 2011 Forfatter #873 Del Skrevet 13. september 2011 Høres ut som du trenger en skikkelig stor Så utrolig leit at du kranglet med kjæresten Jeg vet akkurat hvordan det er å ikke få sove. Jeg har også hatt endel uker hvor jeg nesten ikke har sovet i det hele tatt og det gjør at man blir preget både fysisk og psykisk Det har imidlertid snudd for meg nå den siste uken av en eller annen grunn..... Får håpe det snur for deg også. Hvis ikke bør du kanskje ta det opp med lege eller JM slik at du kan få opp energien som kroppen din trenger til fødsel/barsel. Noen ganger kan menn få deg til å bli helt og spesielt hvis de greier å sove etter en krangel Håper dere greier å få ordnet opp og at du har fått sove litt nå Tusen takk Ja, man blir ganske preget av å aldri få nok søvn, og konstant føle seg trøtt og sliten.. Så bra at det har snudd! Er godt du får litt søvn før fødsel Uff, ja.. Jeg fikk sove litt fra ca. 0330 - 0615, så det var litt deilig. Vet ikke helt om vi har ordnet opp enda, men vi snakker ihvertfall sammen om det. Åååå Huff, så dumt at kvelden ble slik for deg da:( Fatter ikke hva det er med menn! Mannen her er også sånn at uansett om han er aldri så sur eller jeg ikke er ferdig med en krangel så poff! Sover! Vanvittig irriterende:( Håper det blir orden igjen nå for du har da mer enn nok om du ikke skal være lei deg også <3 Ønsker deg masse søvn og en fin dag med mannen! Ellers kommer jeg og bitern i leggen:) Hater å legge meg når stemningen er dårlig.. Liker å ha ordnet opp ferdig i ting, slik at man kan legge seg med et smil, men slik blir det jo ikke alltid. Håper virkelig vi klarer å ordne opp jeg også. Vi har snakket litt sammen i dag, og fortalt hverandre hva vi liker/ ikke liker med hvordan ting er nå, og hvordan vi kan finne en løsning på diverse. Håper bare vi klarer å gjennomføre det. Tusen takk, Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. september 2011 #874 Del Skrevet 13. september 2011 Huff, jeg skjønner så godt hvordan du har det Håper du får deg en ordentlig natts søvn snart! Hvilke bind må man ha når man kommer hjem fra sykehuset? Holder det med vanlige bind, eller må man ha noen spesialbind? De tipsene jeg har fått fra KG er et bind som absorberer mye, men som ikke er fort stort/tjukt/klumpete fordi dette kunne gjøre vondt etter fødsel. Husker ikke heeeelt hvilket bind som ble anbefalt nå, men skal finner det ut etter hvert __ Uffda, Teita Trist å krangle med kjæresten. Håper dere finner en løsning som du sier. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. september 2011 #875 Del Skrevet 13. september 2011 Krangling er aldri gøy, og spesielt ikke nå som du nok er ekstra sårbar og har mangel på søvn håper det ordner seg for den lille familien. Mange mange gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2011 #876 Del Skrevet 13. september 2011 Uff, så leit å høre om krangling med kjæresten Håper dere får snakket ordentlig ut og skværet opp Store til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. september 2011 #877 Del Skrevet 13. september 2011 Synd å høre om krangelen med kjæresten din, Teita håper dere går skværet opp igjen snart og at dere finner en løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. september 2011 Forfatter #878 Del Skrevet 14. september 2011 De tipsene jeg har fått fra KG er et bind som absorberer mye, men som ikke er fort stort/tjukt/klumpete fordi dette kunne gjøre vondt etter fødsel. Husker ikke heeeelt hvilket bind som ble anbefalt nå, men skal finner det ut etter hvert :fnise : __ Uffda, Teita : ( Trist å krangle med kjæresten. Håper dere finner en løsning som du sier. Ha en fin dag :klemmer : Det jeg kjøpte er ikke så tykt, men det heter Maxi, også har de vinger, for det har jeg lest her på KG at anbefales Krangling er aldri gøy, og spesielt ikke nå som du nok er ekstra sårbar og har mangel på søvn :klemmer : håper det ordner seg for den lille familien. Mange mange gode :klemmer : Uff, så leit å høre om krangling med kjæresten : ( Håper dere får snakket ordentlig ut og skværet opp :kose : Store :klemmer : til deg Synd å høre om krangelen med kjæresten din, Teita : ( håper dere går skværet opp igjen snart og at dere finner en løsning :klemmer : _________________________________________________________ Takk for alle Dere er søte! Det går bra nå Vi tok hele gårsdagen og kun konsentrerte oss om hverandre og fikk snakket ut og hadde det koselig. Så det var bra. Var også på Apotek1 og hentet Babybox. Hurra for alt som er gratis. Var mye fint i esken, som kommer godt med Nå har vi ihvertfall nok bleier, for jeg kjøpte jo 180 Libero bleier i Sverige, fikk en stor pakke Pampers av søsteren til forloveden, pluss alle vi har fått utenom i gratispakkene Men kjekt å ha. De blir nok brukt opp. I dag fikk jeg fødselsgaven til far i posten! Ble skikkelig glad, for det ble så fint. Bestilte fra England, og var ganske komplisert da jeg skulle forklare på engelsk hvordan det skulle se ut og hva det skulle stå på norsk, og hvor osv. Men jeg ble kjempe fornøyd! Så håper han blir det også! Vi har litt lyst til å dra ut å spise i dag, så får se om vi orker det. Vil nyte den siste tiden vi har sammen, som bare oss to. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 14. september 2011 #879 Del Skrevet 14. september 2011 Så bra at dere fikk ordnet opp Er fantastisk med de gratispakkene man får! Hvem liker ikke gratisting. Bleier trenger dere vel ikke på en stund nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. september 2011 #880 Del Skrevet 14. september 2011 Så kjekt med mye gratispakker! Jeg har ikke helt satt meg inn i hvor man kan få de hen ennå... har bare sett fra liberoklubben. Hva slags andre muligheter har man? Og pappagave! Så utrolig god ide! Hva er det du har handlet for noe? Om jeg får spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå