Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uffda, det høres ikke godt ut med veldig nedpress i bekkenet :( Har også nedpress i blant, men jeg overlever.

NAM, nå fikk jeg lyst på baconcrisp som de har på kino. Kanskje jeg skal reise til byen bare for å kjøpe? Haha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, det høres ikke godt ut med veldig nedpress i bekkenet :( Har også nedpress i blant, men jeg overlever.

NAM, nå fikk jeg lyst på baconcrisp som de har på kino. Kanskje jeg skal reise til byen bare for å kjøpe? Haha :sjenert:

Det var virkelig ikke noe deilig! Følte at blæra mi kunne sprekke når som helst. Men men.

Haha, det liker ikke jeg, men forloveden satt å knasket det under hele filmen i går :fnise: Du får gjøre det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se Sønner av Norge! :D Ikke at jeg kjenner din kjære så godt, men hvis han har lik humor som de felles vennene vi har, så forundrer det meg ikke at han likte den :D

Ha en flott helg, Teita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se Sønner av Norge! :D Ikke at jeg kjenner din kjære så godt, men hvis han har lik humor som de felles vennene vi har, så forundrer det meg ikke at han likte den :D

Ha en flott helg, Teita :)

Haha, mye mulig :fnise: Jeg lo litt innimellom jeg også, men sånn alt i alt, så syntes jeg ikke filmen var særlig bra..

Tusen takk! Ha en fin helg du også :)

Jeg lå våken da vekkerklokken til forloveden ringte til morningen i dag. Tilsammen hadde jeg fått hele to timer med søvn i natt. Var helt ferdig, men jeg holdt humøret oppe og lo i stede for å gråte :fnise: Etter noen timer, fikk jeg endelig sove igjen. Så nå kan jeg fungere i dag. Og det er godt, for det er fredag, og vi skal spise middag hos søsteren (+mannen og deres to barn) i dag. En litt sen bursdagsfeiring. Gleder meg, for hun er kokk. Namnam.

Ha en super fin helg alle jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også :klemmer:

Høres ut som om du har en middag å se frem til. Her er jeg hjemme alene og ferdigpizza'n står i ovnen.... :gjeiper: Men nyter å ligge på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 35 uker :strix:

:hoppe:

Da må jeg jo hoppe for 35 uker i dag :hoppe:

Kun 5 uker til termin! :strix: Og kun 2 uker til fullbåren!

Nå kjenner jeg at det virkelig begynner å nærme seg her! Tenker omtrent ikke på annet enn fødsel, og drømmer om det hver natt.

Nå er det kanskje på tide å pakke fødebagen snart :klo: Tenkte jeg skulle begynne så smått på det snart, for jeg får helt panikk av tanken på å at en fødsel starter, og jeg ikke har det i orden. Bedre føre var, ikke sant :)

Jeg har endel vondt i dag, så tror ikke vi skal gjøre noe særlig spennende. Men det ser ikke ut her, så jeg håper jeg får ork til å rydde og vaske litt ihvertfall.

Ha en fin lørdag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker! :hoppe:

Fem uker er jo ingenting, det! Vet ikke når man bør pakke bagen, men jeg ser for meg at jeg kommer til å pakke den når jeg er rundt 37 uker. Tviler på at jeg gjør det før i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 35 uker :hoppe:

Jeg begynte så vidt å pakke denne uka. Det er jo greit med alt som er gjort, og plutselig kommer man da på tings som mangler, så greit å ha litt tid på seg.

Håper du har fått rydda og vaska litt uten å slite deg helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: for 35 uker :danse:

Hehe, sykehusbaggen ja.. Jeg tenker en del på den, og tenker at det er nok smart å pakke den. Men er litt tidelig for min del enda, syns jeg. Men så kan jeg se for meg at jeg bare utsetter det og utsetter det hele tiden, og at jeg til slutt springer som en gal for å pakke den før vi drar på sykehuset :P

Men flere netter på rad nå så har jeg tenkt og tenkt på hvor kameraet mitt er, og om det er strøm på det. For det er viktig å få med seg. Resten tenker jeg ikke på :eeeh:

Håper dere har hatt ei fin helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer dere i samme innlegg jeg, for jeg får ikke til å multisitere fra mobilen.. Jepp, jeg er våken enda. Lysvåken! Er jo kjempe trøtt, men det hjelper lite når ikke kroppen vil sove.

Fikk god hjelp av forloveden til å rydde og vaske i sta, så da ble ting gjort, og det var deilig :) Vi ryddet og vasket kjøkkenet, tømte søppel og oppvaskmaskin, også fikk jeg vasket badet med klor. Mmm :hjerte: klor! (jeg vet, det har klikket for meg. Lukter intenst på vaskepulver og klor, finnes ingen bedre lukter) :fnise:

På kvelden begynte jeg såvidt med fødebagen. Måtte bare begynne et sted, ellers hadde jeg bare utsatt og utsatt det. Fant frem klærna jeg skal ha med til SH, og la de frem. Puttet helsekøer og andre viktige papirer i en mappe, og pakket ned en amme-bh, ammeinnlegg, purelan og ekstra bleie pluss våtserviett i stellebagen, dersom vi skulle trenge det. Så det er endel igjen, men tenkte å ta litt og litt. Har jo nesten ikke noe klær som passer meg for tiden, så kan ikke pakke ned de før jeg virkelig må. De trenger jeg jo fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 35 uker. Ikke lenge igjen nå :sjenert: Skjønner godt hva du mener om tanker ang fødsel. Jeg også har holdt på med det noen uker nå for å si det sånn. Kjennes noen ganger ut som tiden står stille liksom..... Det er liksom ingen vei tilbake nå :sjenert: Det som har kommet inn må ut :fnise:

Anbefaler å begynner på fødebagen nå. Nå er det ikke sikkert du er like treg som meg, men jeg brukte litt tid på det faktisk. Mye som skal planlegges. Greit å ha den klar også, det kan jo hende at din lille rakker har lyst til å komme før tiden også... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 35 uker. Ikke lenge igjen nå :sjenert: Skjønner godt hva du mener om tanker ang fødsel. Jeg også har holdt på med det noen uker nå for å si det sånn. Kjennes noen ganger ut som tiden står stille liksom..... Det er liksom ingen vei tilbake nå :sjenert: Det som har kommet inn må ut :fnise:

Anbefaler å begynner på fødebagen nå. Nå er det ikke sikkert du er like treg som meg, men jeg brukte litt tid på det faktisk. Mye som skal planlegges. Greit å ha den klar også, det kan jo hende at din lille rakker har lyst til å komme før tiden også... :filer:

Takk :hoppe:

Ja, jeg tenker mildt sagt mye på fødsel for tiden. Jeg vet at det finnes grenser til hvor mye en kan forberede seg på noe slikt som man aldri har vært med på før, men likevel. Tenker på alle de forskjellige scenariene, og hva som kan skje og hvordan det kommer til å skje, osv..

Jeg begynte så vidt med fødebagen i går, men det er mye som gjenstår, så jeg kommer nok til å bruke litt tid på det. Men da kan jeg jo ta litt og litt, og putte oppi etterhvert som jeg kommer på ting, og får vasket det osv :) En vet jo aldri om den lille kommer før eller etter, så bedre føre var, tenker jeg også :)

Nok en forferdelig natt.. Sovnet ikke før rundt 0500, og sov også dårlig utover. Men men, sånn er nå det.

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå. Det er jo bare fem uker igjen, og jeg vet jo hvor fort de andre ukene har flydd forbi meg, men likevel så føler jeg at tiden har stoppet opp nå :sjenert: Vil bare komme meg så fort som mulig til uke 37, og føde! Får prøve å ikke tenke så mye på det, så kanskje tiden går fortere :)

I dag skal jeg få gjort litt :husarbeid: mens typen skal legge parketten ferdig i gangen vår. Jeg skal vaske litt klær, og skifte på sengen tenkte jeg.

Ha en fin søndag, alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på etterskudd, men :hoppe: 35 uker :hoppe:

Håper du får sove litt bedre snart. Er slitsomt å ikke få sove ordentlig og er jo greit med litt oppspart energi når gullet kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du vil pakke fødebagen :jepp: Vil pakke den selv også, men jeg venter til uke 35-36 :fnise: Har pakket et par ting som tannbørste, tannkrem og deodorant, men må vaske lille sine klær, så det gjør jeg om 2-3 uker :jepp: Har prøvd å skrive i denne dagboken 5(!!!) ganger, men hver eneste gang jeg prøver å skrive til deg så klikker dataen og det jeg skriver blir slettet. Men NÅ, NÅ bør det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å begynne på fødebagen ja! Jeg er sånn som alltid gjør unna ting i rikelig god tid dersom jeg har muligheten til det, og blir mobbet litt for det:)

Men plutselig skjer det!

Huff som du plages med denne sovingen:( Skulle ønske du fikk noen skikkelig gode netter med masse søvn før du skal føde..

*synger nattasang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer fra mobilen igjen, så får ikke multisitert.

Takk for at du :hoppe: for meg Pitteliten :)

HenLu: haha, så kjedelig. Men jeg fikk det du skrev nå da :)

Skytte: Takk for nattasang :)

Ligger i sengen å irriterer meg over at jeg ikke får sove. Føler ikke at jeg er i nærheten av drømmeland engang, selv om jeg er skikkelig trøtt. Og i natt som jeg virkelig trenger den søvnen også, siden jeg skal på både bassengtrening og fysiotime i morgen..

Har fått pakket litt mer til fødebagen i dag. Pakket ned fire, svarte hotpants (håper det holder). Fødebagen kommer nok til å ta sin tid, men jeg tar litt og litt, så blir jeg sikkert ferdig tilslutt :)

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hotpants holder nok sikkert i massevis. Vi får jo nettingtruser på Føden. Nettingtrusene er lite pene, men herregud så deilig de er :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...