Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Ånei! Så kjedelig med internetten. Jeg bruker bare internett på mobilen til å surfe, har touch-telefon så det tar utrolig lang tid å skrive (meldinger) på den :filer:

Det jeg pleier å gjøre når jeg kjeder meg er å ha en kosekveld med meg selv eller kjæresten. F.eks spakveld med meg selv; tenne alle stearinlys og ta de med inn på badet, fikse meg fra topp til tå med barbering av HELE meg, dusje, rense huden, kure håret også smøre meg inn med en bodylotion som lukter godt (har en fra Body Shop som lukter jordbær :sikle: )

Ellers pleier jeg å gjøre noe romantisk for kjæresten. Tenne alle stearinlys på rommet vårt (eller i stuen eller andre steder du måtte ønske), å massere han fra topp til tå (NAKEN) :)

Det hjemmespaet ditt hørtes virkelig deilig ut :) Men jeg orker ikke gjøre noe i går, for jeg hadde så vondt overalt, så det ble bare til at vi lå i sengen, helt til vi sovnet :fnise:

Mange gode ideer :) Levende lys er så romantisk :hjerte:

Aah..Så kjedelig at dere har mistet internetten. Jeg skjønner hva du mener, da. Hva gjorde egentlig folk før? :fnise:

Ja, hva gjorde folk liksom. Spurte bestefar i sta, faktisk, og han sa bare: Nei, si det du.. :fnise:

I dag har jeg vært på en liten handlerunde med mamma. Fikk tilbudskatalog fra Princess, og der hadde de alt til barn, til 3 for 2. Så jeg kjøpte endel gaskluter, frottekluter, laken osv :)

På Barnas Hus fikk jeg en gratis bleiebøtte :)

Så kjøpte jeg garn. Merino babyull i fargene; hvit, babyrosa og lys fersken. Så nå har jeg begynt å strikke babyteppe til SH :rodmer: Det er jo kommende farmor som er en reser på strikking, og som strikker seg ihjel, men jeg ville gjøre noe jeg også. Liksom noe som er fra mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjøpte jeg garn. Merino babyull i fargene; hvit, babyrosa og lys fersken. Så nå har jeg begynt å strikke babyteppe til SH :rodmer: Det er jo kommende farmor som er en reser på strikking, og som strikker seg ihjel, men jeg ville gjøre noe jeg også. Liksom noe som er fra mamma :)

Så flink du er :jepp:

Jeg tror jeg holder meg til det lille syprosjektet jeg har hatt! Posen er ferdig, og ble ikke så værst :gjeiper:

Jeg kunne tenkt meg å strikke babysokker. Men jeg kan verken å strikke vrang eller å felle hel! Så tror jeg setter bort den jobben til vordende farmor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Flink du er.

Er kun flink til å brodere, og broderer ganske heftig hvis jeg kjeder meg. :fnise: Strikking derimot, får vorende mormor ta seg av, hun er utrolig flink (og jeg er litt vel misunnelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :jepp:

Jeg tror jeg holder meg til det lille syprosjektet jeg har hatt! Posen er ferdig, og ble ikke så værst :gjeiper:

Jeg kunne tenkt meg å strikke babysokker. Men jeg kan verken å strikke vrang eller å felle hel! Så tror jeg setter bort den jobben til vordende farmor :fnise:

Høres ut som litt av et prosjekt å strikke pose altså! Syntes du er flink :)

Sokker hadde vært gøy å kunnet strikke, men jeg kan ikke felle hel jeg heller :gjeiper: Vordene farmor strikker som aldri før :fnise:

Flink du er.

Er kun flink til å brodere, og broderer ganske heftig hvis jeg kjeder meg. :fnise: Strikking derimot, får vorende mormor ta seg av, hun er utrolig flink (og jeg er litt vel misunnelig).

Brodering kan være veldig fint da :) Koselig at nurkene våre har besteforeldre som er flinke til å strikke. Syntes det blir veldig gøy å ha alt det fine farmoren her lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som (prøver å) strikker :jepp: Håper du har hatt en fin dag, Teita :) Neste gang du kjeder deg får du prøve å gjøre noe romantisk eller noe for deg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å shoppe inn :shoppe: og spesielt når man kan få litt på tilbud......

Jeg misunner alle som er så flinke til å strikke,sy og lage fine babyting. Du er flink! Jeg har aldri fått til noe sånt og har bare ti tommeltotter. Jeg får bestille hjemmestrikk hos kommende bestemødre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som (prøver å) strikker :jepp: Håper du har hatt en fin dag, Teita :) Neste gang du kjeder deg får du prøve å gjøre noe romantisk eller noe for deg selv :fnise:

Jeg strikker som aldri før vettu :fnise: Kommet ganske langt faktisk, og kjæresten min bare ler av meg og ber meg ikke bli som mammaen hans som strikker døgn inn og døgn ut. Men så blir det jo litt ekstra kos på han når jeg legger fra meg strikketøyet da, siden strikking er kjedelig og når jeg kjeder meg så vil jeg kose :sjenert:

Morro å shoppe inn :shoppe: og spesielt når man kan få litt på tilbud......

Jeg misunner alle som er så flinke til å strikke,sy og lage fine babyting. Du er flink! Jeg har aldri fått til noe sånt og har bare ti tommeltotter. Jeg får bestille hjemmestrikk hos kommende bestemødre :fnise:

Var veldig gøy å kjøpe fine ting på salg :)

Hvorvidt det jeg lager faktisk blir fint, gjenstår å se. Men nå får ihvertfall lille SH noe som er laget av mamma også :rodmer:

I dag er det helg allerede! Det føles faktisk som i går, at jeg satt å skrev på KG at jeg og kjære skulle ha langhelg sammen. Men det var jo forrige helg. Herlighet. Jaja, bare bra at tiden går fort altså :fnise:

I dag skal vi ha den årlige "hagefesten" hjemme hos oss. Den har vi en gang i året (på sommeren selvfølgelig), hvor familie fra fjern og nær samles og griller, og koser oss til langt på natt. Alle tar med en ting hver til fellesen, som foreksempel hjemmelaget potetsalat, gresk salat, osv. Jeg skal bake gulrotkake, for den er favoritten til alle som kommer (selv, har jeg aldri smakt den, og tror heller ikke at jeg liker den :fnise:)

Ellers så er det mye liv i magen for tiden :rodmer: Når jeg ligger på siden i sengen, så rister jeg omtrent, fordi SH har blitt så sterk at hun omtrent kan flytte på mammaen sin :fnise:

Også er jeg veldig hormonell. Gråter veldig lett. I går for eksempel, så tullet vi litt om at "Ja, hvis det blir slutt, så blablabla" Også tullet han og sa "Neh, orker ikke at det skal bli slutt, for da må jeg flytte hjem igjen, og det virket slitsomt", så sa jeg: Vi kan jo bo sammen fordet da, roomates liksom. Da svarte han: "Nei, blir awkward å ta med damer hjem hit." Så begynte jeg å gråte, selvom jeg visste det var en spøk.. Jaja.

Får nesten sette i gang snart. Har en del å fikse før hagefesten klokken seks i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo deilig med kos :sjenert: Og kjekt at snuppa kan få noe som mamma har laget :) Det blir med en gang mye mer personlig. Skulle virkelig ønske jeg og klarte det, men jeg er ikke flink med hendene mine :( Skal jeg tegne et menneske er et stygt og skeivt strekmenneske det eneste jeg klarer :sjenert::fnise:

Åå, hagefest hørtes utrolig kos ut :jepp: Mmm, grillmat :jepp: Fy deg! Nå fikk jeg lyst på grillmat og potetsalat, men jeg har ikke det tilgjengelig :trist: Og det er vel litt tragisk å kjøpe seg en grill + grillmat å grille alene frem til stesønn og kjæresten kommer :sjenert:

Fortell hvordan gulrotkaken ble :sikle: Mmm, det er en av yndlingskakene mine. Herregud, så godt det er. Den har en litt spesiell smak, så den er absolutt ikke likt av alle, men jeg er ikke kresen og liker ALL mat og drikke(nesten) uteom Cola :fnise:

Ha en fin dag med kjære og nære i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner nå at spøken stakk litt likevel.. :fnise: Det er liksom ikke det man vil at kjæresten skal begynne å tenke på med en gang han tenker "hva hvis det blir slutt" ;):)

Jeg er heller ikke glad i gulrotkake. Lys skuffekake med sukker og kanel derimot (en gammeldags oppskrift, ikke mange av de der "nye"), er himmelsk! Får så lyst å lage, men den er så stor, at da har jeg kake i flere uker. Jeg som prøver å passe vekta velger heller å la være å bake den jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo deilig med kos :sjenert Og kjekt at snuppa kan få noe som mamma har laget ) Det blir med en gang mye mer personlig. Skulle virkelig ønske jeg og klarte det, men jeg er ikke flink med hendene mine ( Skal jeg tegne et menneske er et stygt og skeivt strekmenneske det eneste jeg klarer :sjenert :fnise

Åå, hagefest hørtes utrolig kos ut :jepp Mmm, grillmat :jep: Fy deg! Nå fikk jeg lyst på grillmat og potetsalat, men jeg har ikke det tilgjengelig :trist: Og det er vel litt tragisk å kjøpe seg en grill + grillmat å grille alene frem til stesønn og kjæresten kommer :sjenert

Fortell hvordan gulrotkaken ble :sikle Mmm, det er en av yndlingskakene mine. Herregud, så godt det er. Den har en litt spesiell smak, så den er absolutt ikke likt av alle, men jeg er ikke kresen og liker ALL mat og drikke(nesten) uteom Cola :fnise

Ha en fin dag med kjære og nære i dag :jepp

Rart hvordan man plutselig får lyst på maten som folk skriver de spiser her inne :fnise: Men grillmaten var VIRKELIG god altså! Spiste så mye at jeg nesten sprakk! Men det var verdt det )

Gulrotkaken ble en suksess i år også :) Alle tok store og gode stykker av den, spesielt min kjære som også ønsket seg den på bursdagen sin. Men jeg liker ikke gulrotkake, og kommer heller aldri til å gjøre det. Er ingen stor fan av kaker generelt. Liker bløtkake hvis den er fruktig, ikke sånn kvalmenes, også liker jeg lys sjokoladekake innimellom. Jeg er ikke kresen, men akkurat kaker og mektige desserter er ikke favoritt. Jeg liker heller ikke Cola.

Hei Teita :) Stikker innom en tur jeg. Lenge siden nå. Håper alt er bra med deg og prinsessa :)

Velkommen tilbake Benni :) Har savnet deg her inne! Alt er bra vet du. Litt vondter her og der, men vi lever begge to. Jeg for en, begynner å bli utålmodig da :fnise:

Hehe, skjønner nå at spøken stakk litt likevel.. :fnise: Det er liksom ikke det man vil at kjæresten skal begynne å tenke på med en gang han tenker "hva hvis det blir slutt" ;):)

Jeg er heller ikke glad i gulrotkake. Lys skuffekake med sukker og kanel derimot (en gammeldags oppskrift, ikke mange av de der "nye"), er himmelsk! Får så lyst å lage, men den er så stor, at da har jeg kake i flere uker. Jeg som prøver å passe vekta velger heller å la være å bake den jeg. :fnise:

Ja, spøken stakk litt. Men han var flink til å trøste etterpå da :fnise:

Høres smart ut å la vær å bake noe du vet du ville proppet i deg! Hehe.

I dag skal jeg i 20 årslag til bestevenninna mi, som også skal feire sammen med en annen som er bekjent av meg. Det blir et stort selskap, med 25 jenter, så det kan bli spennende.

Dresskoden er Maxikjole, sånn lang, si sommerkjole. Og det hadde jeg ikke. Fikk låne og prøve noen av hun som er bekjent av meg, men ingen av de satt noe fint :( Ble skikkelig lei meg, for jeg hadde så lyst å dra, men ville ikke dratt dersom jeg følte meg helt dritt!

Var i byen med mamma i dag, og fant en kjempe fin kjole. Jeg hadde ikke råd til den i det hele tatt, men jeg var så heldig å fikk den! :) Ble KJEMPE glad :hjerte: Og da kan jeg reise og føle meg litt fin. Den er også sånn jeg alltids kan bruke i bryllup osv.

Så må jeg jo :hoppe: for 31 uker i dag, og 9 uker til termin :hoppe:

Måtte fjerne utrykksikonene deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre :D

Utålmodig jaa. Har hatt noen av de dagene hvor jeg har savnet han såå fælt, og bare ønsket at jeg kunne fått han ut bare for å kose liiiiitt vertfall :P Men må nok vente jaah..

Fint du fant deg kjole :D Du blir nok kveldens flotteste jente i selskapet, det er jeg ganske så sikker på ;)

:danse: for 31 uker :D Steeeike hvor fort tiden gå :O :hoppe:

Hvordan ligger dere an, begynner ting å bli klart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 uker! :hoppe: Tenk nå er det ENsifret antall uker igjen til termin! :hoppe:

:klemmer:

Og så flott at du fant en fin kjole! Er nyskjerrig på hvordan den ser ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:strix: 31 uker og kun et ensifret antall uker igjen!

Spøker sitter litt ekstra nå. Før ville jeg aldri reagert på at forloveden sa noe om andre damer, men nå føler jeg meg ikke god nok. Han ser det på meg, så han påpeker at det er mange vakre der ute, men jeg er blant dem og at han elsker meg. :fnise: Jeg vet jeg ikke er verdens vakreste, så jeg tar meg til takke for en sånn kommentar. Han blir lei seg om jeg spøker om at jeg er en gris.

Det er flott å få ting vet du. :fnise: Selv om vi blir mødre, så er vi jo barna til foreldrene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 31 uker og kun 9 uker igjen :sjokkert: Jeg innser at det er meg om litt over en uke. Uff, jeg begynner å stresse :fnise:

Godt at gulrotkaken ble en suksess :sikle: Gulrotkake er NAMMENAM, men liker man det ikke, så liker man det ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er godt å høre : D

Utålmodig jaa. Har hatt noen av de dagene hvor jeg har savnet han såå fælt, og bare ønsket at jeg kunne fått han ut bare for å kose liiiiitt vertfall : P Men må nok vente jaah..

Fint du fant deg kjole : D Du blir nok kveldens flotteste jente i selskapet, det er jeg ganske så sikker på ; )

:danse: for 31 uker : D Steeeike hvor fort tiden gå : O :hoppe :

Hvordan ligger dere an, begynner ting å bli klart? : )

Ja, vi må nok vente litt til. Men ikke så altfor lenge da :) Begynner virkelig å nærme seg nå.

Veldig glad jeg fant kjole, ja :) Følte meg litt fin, så da koste jeg meg.

:hoppe: Tiden flyr! Og slik håper jeg det fortsetter i ukene fremover.

Skal legge ut utstyrsliste snart tenker jeg.

31 uker! :hoppe : Tenk nå er det ENsifret antall uker igjen til termin! :hoppe :

:klemmer :

Og så flott at du fant en fin kjole! Er nyskjerrig på hvordan den ser ut :jepp :

:hoppe: Takk! Ja, tenk det! Går så fort!

Kan sikkert legge ut bilde av kjolen neste gang jeg skal legge ut magebilde, hvis du vil? :)

:klemmer:

:strix : 31 uker og kun et ensifret antall uker igjen!

Spøker sitter litt ekstra nå. Før ville jeg aldri reagert på at forloveden sa noe om andre damer, men nå føler jeg meg ikke god nok. Han ser det på meg, så han påpeker at det er mange vakre der ute, men jeg er blant dem og at han elsker meg. :fnise : Jeg vet jeg ikke er verdens vakreste, så jeg tar meg til takke for en sånn kommentar. Han blir lei seg om jeg spøker om at jeg er en gris.

Det er flott å få ting vet du. :fnise : Selv om vi blir mødre, så er vi jo barna til foreldrene våre.

:hoppe: Takk! Ja, ikke sant.. Forloveden min blir oppgitt når jeg snakker om hvor stygg og fæl jeg føler meg, men jeg må liksom bare få det ut. Føler meg virkelig IKKE noe fin i det hele tatt, men det gir meg ihvertfall motivasjon til å gjøre noe med det når svangerskapet er over :)

Ja, ble veldig glad for at jeg fikk kjolen! :)

:hoppe: for 31 uker og kun 9 uker igjen :sjokkert : Jeg innser at det er meg om litt over en uke. Uff, jeg begynner å stresse :fnise :

Godt at gulrotkaken ble en suksess :sikle : Gulrotkake er NAMMENAM, men liker man det ikke, så liker man det ikke :fnise :

Takk :hoppe: Det går fort frem til fødsel nå altså. Tenk at veldig snart så sitter vi der med barna våres :rodmer: Kan ikke forestille meg det engang. Er så mye spennende som skal skje i tiden fremover nå.

:strix : for 31 uker og nyinnkjøpt (nyinnfått?!) kjole!!

PS: Jeg har strikket disse sokkene og der er det ingen felling av hel :lur :

Tusen takk :hoppe:

Så søte :hjerte: Hmm, kanskje jeg kunne prøvd meg på noe sånt.

I dag har vi vært på harrytur til Sverige :fnise: Grunnen til at vi dro, var jo for at vi skulle se på og evt. kjøpe vogn på Babyshop, men de hadde jo selvfølgelig stengt en time før vi kom frem.. Så vi får ta en tur igjen i nærmeste fremtid..

Fikk hamstret og smuglet diverse da, så fikk spart litt penger :)

Men NÅ er jeg sliten og verker i hele kroppen, omtrent. En slik tur tar på altså! Kjenner jeg ikke orker like mye som før.

I morgen tidlig skal jeg på bassengtrening for bekkenløsning. Det blir første timen, så det blir spennende. Håper bare jeg klarer å komme meg opp så tidlig :fnise: Morningen er jo den eneste tiden jeg klarer å sove flere timer i strekk.. Men vi får sjå :)

Håper alle har hatt en fin helg :klemmer:

Måtte fjerne utrykksikonene deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at babyshop stengte 1 time før dere kom, men jeg håper dere får tatt turen igjen :jepp: De har så mye fint der :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 31 uker :hoppe: det går fremover....

Så snill mamma du har som kjøpte ny kjole til deg slik at du fikk gå på fest. Må innrømme at jeg har brukt endel penger på klær i svangerskapet. :sjenert: Syntes det er så viktig å føle seg vel der man vagger rundt og føler seg som en oppblåst ball :fnise:

Ha en god trening i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne legge ut bilde av kjolen, ja! :jepp:

Kjedeilg at butikken stengte, men sånn er det vel bare av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...