Teita Skrevet 3. august 2011 Forfatter #521 Del Skrevet 3. august 2011 Ok Det er jo helt sikkert ikke noe farlig, det er bare så innmari vondt, også skjønner jeg ikke hva det kan ha kommet av. Men men, jeg skal da overleve dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. august 2011 #522 Del Skrevet 3. august 2011 Så nydelig navn <3 Og kjempefint rom!! Flink du er:) Au... Den smerten hørtes ikke god ut:( Håper den gir seg fort. Evt kan du prøve varm dusj eller varmeflaske? Forsiktig oljemassasje? Håper i allefall du slipper å plages lenge. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. august 2011 #523 Del Skrevet 3. august 2011 Så fint navn Synes Sophie er et utrolig fint navn og er et navn jeg virkelig kunne tenkt meg til min egen datter (men nå har vi så og si funnet jentenavnet til vår kommende datter - hvis det blir en datter en eller annen dag ) Håper smertene dine gir seg, det høres virkelig ikke godt ut. Gir de en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. august 2011 Forfatter #524 Del Skrevet 3. august 2011 Tusen takk, Skytte og HenLu Vi er fornøyde med valget og at vi ble enige til slutt.. Smertene øverst i ryggen er her enda. Virkelig ikke noe godt. Håper det er litt bedre i morgen, selvom jeg tviler på det nå.. Kjæresten har sovnet, og jeg ligger ved siden av og kjeder meg. Heldigvis har jeg KG på mobilen. Er så kjedelig når alle sover, mens jeg bare ligger her å ser i taket, siden jeg sliter sånn med å få sove.. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2011 #525 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg drømte om deg og barnerommet du har lagt ut bilder av i natt Du viste meg rundt på barnerommet - koselig drøm Håper du fikk sove noenlunde i natt i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. august 2011 Forfatter #526 Del Skrevet 4. august 2011 Uff, smertene i ryggraden har blitt enda verre.. Etter inaktivitet, altså når jeg har sovet, og skal reise meg opp igjen, gjør det helt SYKT vondt å reise seg opp og gå. Det kjennes nesten ut som en betennelse i øvre del av ryggraden, og jeg skjønner ikke hva det kan være. Føler meg helt invalid. Er ikke meningen å klage så mye, men nå har jeg faktisk utrolig vondt.. Kjæresten får besøk av en kompis i dag, som ikke jeg har noe særlig godt forhold til. (Lang historie, men han er også bestevennen til eksen min), og da føler jeg at jeg blir kastet ut på en måte. Skjønner ikke helt hvor jeg skal ta meg til da.. Uff, dette ble et negativt innlegg.. Anyway, vi har vel mer eller mindre bestemt oss for vogn nå da. Det blir mest sannsynlig drømmevognen min; Emmaljunga edge duo, i white leatherette. Ringte til Kattis babyshop i Sverige for å høre om pris og lagerstatus, så det blir nok til å reise dit neste uke engang for å se og eventuelt kjøpe. I Sverige selger de allerede 2012 modellen, så da får vi jo også mer igjen for den når vi skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. august 2011 Forfatter #527 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg drømte om deg og barnerommet du har lagt ut bilder av i natt Du viste meg rundt på barnerommet - koselig drøm Håper du fikk sove noenlunde i natt i hvert fall Ikke dårlig Jeg hadde en helt syk drøm i natt Jada, sove går greit, er verre når jeg våkner. Da gjør det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2011 #528 Del Skrevet 4. august 2011 Åå, edge duo er fin. Var egentlig den eller mondial jeg ville ha, men endte opp med en smart duo som også er himmelsk fin Tenkte å kjøpe en ny bag i imitert hvitt skinn Heldig du som har mulighet til å dra til Sverige for å kjøpe Har du ingen venninner eller foreldre du kan være hos? Eller kan ikke gutta være ute? Når skal du på legekontroll igjen? Ville virkelig fått pratet med en lege om smertene snarest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2011 #529 Del Skrevet 4. august 2011 Uff da.Du burde dra til legen, Teita! Og når du har så vondt som nå, så burde kanskje kjæresten din ta hensyn til deg, og heller finne på noe annet med kompisen enn at han skal komme til dere? Håper du blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. august 2011 Forfatter #530 Del Skrevet 4. august 2011 Åå, edge duo er fin. Var egentlig den eller mondial jeg ville ha, men endte opp med en smart duo som også er himmelsk fin Tenkte å kjøpe en ny bag i imitert hvitt skinn Heldig du som har mulighet til å dra til Sverige for å kjøpe Har du ingen venninner eller foreldre du kan være hos? Eller kan ikke gutta være ute? Når skal du på legekontroll igjen? Ville virkelig fått pratet med en lege om smertene snarest mulig. Ja, jeg har falt helt pladask for edge duoen Vet den er dyr, men den er jo sååå fin Jeg har vel alltids et eller annet sted jeg kan gjøre av meg, men jeg har jo ikke særlig lyst å dra noe sted med disse smertene, og ihvertfall ikke når jeg føler jeg blir kastet ut av min egen leilighet.. Men men, vi får se Er en stund til neste legekontroll, men om jeg ikke blir noe bedre, så får jeg jo bare bestille en time. Uff da.Du burde dra til legen, Teita! Og når du har så vondt som nå, så burde kanskje kjæresten din ta hensyn til deg, og heller finne på noe annet med kompisen enn at han skal komme til dere? Håper du blir bedre snart! Ja, jeg skal dra til legen dersom tilstanden ikke blir noe bedre eller forverres i løpet av de neste dagene, for jeg skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra. Aldri hatt slike smerter før.. Ja, egentlig enig der altså.. Hadde jeg hatt en venninne som hadde et problem med typen min eller omvendt, så hadde ikke jeg bedt henne på besøk når jeg visste han var hjemme. Da hadde jeg enten fått hun hit mens han var på jobb, eller dratt til henne.. Men men. Alle kan vel ikke tenke så fornuftig Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. august 2011 #531 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Koslig barnerom og nydelig navnevalg Du bør absolutt undersøke litt nærmere rundt de ryggsmertene. Man skal jo holde seg i aktivitet som gravid, så du bør få noe som gjør at plagene ikke hemmer deg så mye Grattis med valg av vogn! Vi har fått varmt anbefalt Mountain Buggy av en venninne med barn, men har ikke tatt runden i butikkene og på nettet ennå for å titte på valgmuligheten... Det er jo så mange å velge mellom Har skjøvet det litt fremover foreløpig Endret 4. august 2011 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2011 #532 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg håper du fant et sted å være i dag, Teita Og at smertene ikke var altfor ille i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. august 2011 Forfatter #533 Del Skrevet 4. august 2011 Koslig barnerom og nydelig navnevalg Du bør absolutt undersøke litt nærmere rundt de ryggsmertene. Man skal jo holde seg i aktivitet som gravid, så du bør få noe som gjør at plagene ikke hemmer deg så mye Grattis med valg av vogn! Vi har fått varmt anbefalt Mountain Buggy av en venninne med barn, men har ikke tatt runden i butikkene og på nettet ennå for å titte på valgmuligheten... Det er jo så mange å velge mellom Har skjøvet det litt fremover foreløpig Tusen takk Ja, jeg drar til legen dersom det ikke blir noe bedre, for dette er ikke noe godt. Takk, vi er nok nesten 100 % sikre på at det blir den vognen Det haster jo ikke for meg helt enda, men jeg liker alt som er unnagjort, også er jeg så utålmodig Jeg håper du fant et sted å være i dag, Teita Og at smertene ikke var altfor ille i dag Ser ikke ut til at kameraten kommer likevel ( ) Han hadde visst vært på fylla til klokken 1300 i dag, eller noe.. Jaja. Smertene er levelige når jeg ikke har ligget stille først, så da er det jo bare å passe på å bevege seg innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. august 2011 Forfatter #534 Del Skrevet 4. august 2011 Kjæresten har fått fri fra jobben i morgen, så vi får langhelg sammen Deilig! Jeg har kjøpt inn ingredienser til å lage skolebrød, boller og sjokoladeboller Så det skal jeg få gjort i helgen! Fyser noe ekstremt på gjærbakst for tiden! Kjæresten har fått 50 tommers TVen sin tilbake fra reparasjon i dag, så nå står den på soverommet vårt. Herre, den dekker jo hele veggen omtrent. Føler jeg er på kino på mitt eget soverom Gutter og elektronikk altså.. Har ingen spesielle planer for helgen, bortsett fra at vi skal grille med bestevenninna mi og bestekameraten til kjæresten, som forøvrig er kjærester de også, da de flytter til Bergen neste uke på grunn av skole.. Hva vi finner på utover det, får vi se på Vi har ikke noe særlig kapital for tiden, så det er jo begrenset hva vi kan gjøre, men finner nok på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 4. august 2011 #535 Del Skrevet 4. august 2011 For et nydelig barnerom, og kjempeflott navn Vi har også kjøpt emmaljunga edge duo, i fargen dark grey Enda vi ikke har trillet den annet enn en runde i butikken er vi veldig fornøyde med vogna Og ta deg en tur til legen du!! Betennelser er ikke noe særlig om de blir kroniske!! I allefall ikke nå som du ikke kan ta særlig med betennelsesdempende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. august 2011 Forfatter #536 Del Skrevet 5. august 2011 For et nydelig barnerom, og kjempeflott navn Vi har også kjøpt emmaljunga edge duo, i fargen dark grey Enda vi ikke har trillet den annet enn en runde i butikken er vi veldig fornøyde med vogna Og ta deg en tur til legen du!! Betennelser er ikke noe særlig om de blir kroniske!! I allefall ikke nå som du ikke kan ta særlig med betennelsesdempende!! Tusen takk! Så bra at dere er fornøyde med vognen ______________________________________________ Ryggen er ikke så veldig mye bedre i dag, men ihvertfall ikke noe verre. Jeg får se hvordan det utvikler seg i løpet av helgen, og hvis det ikke blir noe bedre, så ringer jeg legen på mandag. Nå har jeg lest alt som leses kan på SIV sine sider. Det er jo sykehuset i Vestfold jeg skal føde på, siden jeg bor i Tønsberg. Har også funnet ut når de har omvisninger på føden, og det var tirsdager og torsdager klokken 1800, så da kommer vi til å dra dit neste uke Liker å vite hva jeg kommer til, hvor jeg skal henvise meg osv, slik at jeg er litt forberedt. Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. august 2011 #537 Del Skrevet 5. august 2011 God helg Må være kjekt å dra på omvisning på fødeavdelingen. Det skal jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 5. august 2011 #538 Del Skrevet 5. august 2011 Hei! Så utrolig fint barnerom dere har innredet Kjempe søtt navn til den lille frøkna også Så kjedelig med ryggsmerter.Syntes ikke du klager, det må være lov til å slippe ut noe frustrasjon når man ikke har det så greit. Det gjør i hvertfall jeg! Håper du og kjæresten får en fin langhelg sammen med masse deilig bakst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. august 2011 Forfatter #539 Del Skrevet 5. august 2011 God helg Må være kjekt å dra på omvisning på fødeavdelingen. Det skal jeg også Tusen takk Ja, gleder meg til det. Liker å vite hva som venter meg. Hei! Så utrolig fint barnerom dere har innredet Kjempe søtt navn til den lille frøkna også Så kjedelig med ryggsmerter.Syntes ikke du klager, det må være lov til å slippe ut noe frustrasjon når man ikke har det så greit. Det gjør i hvertfall jeg! Håper du og kjæresten får en fin langhelg sammen med masse deilig bakst. Tusen takk! Vi er veldig fornøyde. De er ikke så veldig behagelige de smertene, så jeg klager litt Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. august 2011 #540 Del Skrevet 5. august 2011 Auau, liker ikke at du skal ha det så vondt Håper det går over nå ellers må du komme deg til legen ja. Det er så kos å kjøpe vogn <3 <3 <3 Gosj så mye godt du skal lage da!! Yammi!! Heldige mannen din:) Hehe, menn og elektronikk ja:) Her i huset har mannen ordna eget kinorom med lerret og greier. Som jeg har dissa og himlet med øynene til! Men frem til nå er det en viss dame som har sett mer film der enn han.. Så der fikk jeg! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå