Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg til fysioterapeuten igjen, så da blir det nok en time hvor hun skal massere rumpa mi i dagslys med alle strekkmerkene mine. Yessda! :ler: Jaja, hun har sikkert sett verre..

Lille jenta mi sparker utrolig mye for tiden :rodmer:. Når jeg ligger på siden er det mest liv, da buldrer mageskinnet i alle retninger. Akkurat nå bruker hun blæra til mammaen sin som trampoline, så det kiler utrolig mye der nede :fnise:

Ellers så er det ikke noe særlig nytt, eller noe spennende som skal skje i dag. Etter fysiotimen skal jeg rydde litt og lage mat, og etter det blir det vel bare til å slappe av resten av dagen og kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er få gravide som føler seg superattraktive ;) Selv føler jeg meg som en ballong! Men nå er det jo ikke mange ukene igjen før jenta di kommer ut :) Og med trilleturer og amming etc så kommer kiloene til å rase av! Hvertfall det jeg satser på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er få gravide som føler seg superattraktive ;) Selv føler jeg meg som en ballong! Men nå er det jo ikke mange ukene igjen før jenta di kommer ut :) Og med trilleturer og amming etc så kommer kiloene til å rase av! Hvertfall det jeg satser på ;)

Er det jeg bestiller :fnise: Jeg trenger ikke gå ned til startvekten min for å bli fornøyd, men om jeg klarer å komme meg på + 4-6 kg, så skal jeg være glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos fysioterapeuten og blitt massert og knadd :fnise: Syntes det var litt flaut å ligge der med rumpa til værs, sånn at hun tydelig kunne se strekkmerkene mine, men jeg valgte å drite i det, og heller tenke på noe annet.

Etter timen dro jeg for å hente kjæresten på jobb (siden fysioterapeuten ikke er langt unna jobben hans, og vi var ferdige omtrent samtidig), så dro vi på Ica Maxi å handlet inn mat til uken. Da vi kom hjem lagde vi Chicken Tandori, da dette er livretten til kjæresten.

Etter middag ble det litt heftig :sengekos::fnise: Lenge siden vi har vært litt mer "gale" enn vanlig, så vi tenkte vi skulle gå for det. Litt ekstra deilig siden det var utenom den vanlige rutinen ved leggetid. Så hoppet vi i dusjen, og koste litt der også. Nå er vi begge slitne, og sitter med hver vår PC. Jeg lagde meg noen brødskiver etterpå da. VELDIG sulten :ler:

Beklager litt sånn intime detaljer her, men det er liksom det jeg har gjort i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres da ut som en meget god dag det der :lur::fnise:

:fnise:

Mmmm..Nå fristet du meg, Teita! Her blir det tandori i morgen! :fnise:

:hoppe:

Im glad to help :)

I dag kommer en gammel venninne på besøk til meg. Har ikke snakket med henne på nesten et år, så det kan jo bli spennende :ler: Vi skiltes vel egentlig som uvenner, men i går bestemte jeg meg for å ta opp kontakten igjen. Så vi får se hvordan det går.

Har utrolig vondt i ryggen i dag. Helt fra rumpa og opp til skulderbladene. Vet ikke helt hva det kommer fra, men det er ihvertfall ikke så lett å bevege seg.

Lille S har vært veldig rolig i magen siden i går kveld, noe hun ikke pleier å være. Forloveden fikk litt angst siden det skjedde etter :sengekos:, men kan jo være vi vugget henne i søvn :fnise: Skal følge litt med jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er jo flott at du prøver å ta opp kontakten!

:fnise: De vugges i søvn av mye rart! Uansett, kan godt være at hun har rotert om sin akse, så se på magen om det er aktivitet der inne, for det er ikke alltid man kjenner alle de små bevegelsene, men man kan se dem. Jeg har begynt med det om jeg ikke kjenner dult og støt inni der. Magen danser den, kanskje ikke like mye som når hun ligger ansikt foran.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheyy!! Så kjekt med litt "dessert":) We like:)

Jeg skal love deg at fysioen har sett myye verre! Tenk på alle svette og fæle føtter de sikkert må ta i..!! Yyyaaak!!

Jenta deres har kanskje en rolig dag? Du kjenner henne nok etterhvert:)

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flott at du prøver å ta opp kontakten!

:fnise: De vugges i søvn av mye rart! Uansett, kan godt være at hun har rotert om sin akse, så se på magen om det er aktivitet der inne, for det er ikke alltid man kjenner alle de små bevegelsene, men man kan se dem. Jeg har begynt med det om jeg ikke kjenner dult og støt inni der. Magen danser den, kanskje ikke like mye som når hun ligger ansikt foran.

:klemmer:

Har kjent noen småspark i dag, så hun lever nok trygt og godt der inne :) Mageskinnet beveger seg masse for tiden!

Heheyy!! Så kjekt med litt "dessert":) We like:)

Jeg skal love deg at fysioen har sett myye verre! Tenk på alle svette og fæle føtter de sikkert må ta i..!! Yyyaaak!!

Jenta deres har kanskje en rolig dag? Du kjenner henne nok etterhvert:)

Ha en fortsatt fin dag!

Ja, det var det jeg tenkte også; At hun helt sikkert har sett mye verre, så jeg gadd ikke tenke så mye på det.

Desserten ble ihvertfall godt tatt imot av min kjære :ler:

Har kjent henne litt nå, så er ikke så utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er barnerommet nesten ferdig, så tenkte jeg skulle laste opp noen bilder sånn at dere kan se hvordan det ser ut nå :)

Fikk wallstickeren med navnet hennes på i posten i dag, så da vet dere jo hva navnet blir :) Rullgardinen med rosa prinsessekroner er også hengt opp. Og vuggen som vi kjøpte for noen dager siden :rodmer:

På den andre delen av rommet er det kommode med en stellematte oppå, men den er så rotete, så det orket jeg ikke ta bilde av :fnise:

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjempekoselig ut, Teita! Vi skal begynne på barnerommet om en uke ca. Så det blir stas!

Er vel ikke så uvanlig at de små til tider har rolige perioder, men skjønner godt du blir litt påpasselig av det. Det blir jeg også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser kjempekoselig ut, Teita! Vi skal begynne på barnerommet om en uke ca. Så det blir stas!

Er vel ikke så uvanlig at de små til tider har rolige perioder, men skjønner godt du blir litt påpasselig av det. Det blir jeg også. :jepp:

Tusen takk :) Gled dere, (eller deg da), det er så gøy å få det koselig. Da gleder jeg meg enda mer til å få henne på utsiden :rodmer:

Utrolig koselig barnerom! Og for et skjønt navn dere har valgt på jenta deres også!

Tusen takk :rodmer: Var mye frem og tilbake når det gjaldt valg av navn. Jeg ønsket meg Belle mer enn alt i verden, men det kunne jeg bare ta lang fart og drite i :fnise: Og alle andre navn vi ville ha, kom vi på at vi kjente noen som het omtrent det samme etc. Men vi kom da til en enighet tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina
:fnise: Skal innrømme at Sophie er et navn jeg liker godt. Det å velge et navn begge liker og som ikke er et navn som noen vi kjenner har, er vanskelig. Jeg fant tilfeldigvis bare kortversjonen av navnet og foreslo det vi har som navn på jenta vår. Litt rart at det kun var en tilfeldighet at jeg fant det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint rom dere har fått dere! Og så nydelig navn :rodmer:

Tusen takk :rodmer:

Nå er lille S helt GAL inni magen min :sjokkert: Sparker som bare det. Jeg hørte til og med et spark. Du kan tenke deg, akkurat som at da hun sparket så kom det et brak, det hørtes ut som ar noe sprakk inni der. Helt sykt :ler:

Snart kommer en veldig god venninne av meg, så det blir koselig :) Jeg orker ikke å dra noe sted i dag, for jeg har så ubeskrivelig vondt i ryggen, mellom skulderbladene. Skjønner ikke hva det er, men det gjør utrolig vondt der når jeg snur på hodet, eller bøyer armene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Det er bra hun er aktiv igjen altså! :fnise: De har rolige dager de også.

Kan det være en muskelknute mellom skulderbladene? Det er utrolig vondt når man først har det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en muskelknute mellom skulderbladene? Det er utrolig vondt når man først har det. :klemmer:

Mye mulig. Jeg har ihvertfall aldri hatt vondt der før, eller sånn smerte. Med mindre jeg sitter HELT stille, så gjør det utrolig vondt. Fikk det i går kveld, og håpet på at det skulle gi seg i natt, men nei.. Takk for :klemmer::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Mye mulig. Jeg har ihvertfall aldri hatt vondt der før, eller sånn smerte. Med mindre jeg sitter HELT stille, så gjør det utrolig vondt. Fikk det i går kveld, og håpet på at det skulle gi seg i natt, men nei.. Takk for :klemmer::)

Det er gjerne at man må sitte helt stille for at det ikke skal gjøre vondt. Hadde noe liknende (utfra det du skriver) for et par uker siden. Satt dønn stille i timer før det i det hele tatt ga seg.

Ingen årsak. :)

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...