Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Godt at du er bedre igjen da :) Føler meg ikke noe bra akkurat nå..

Jeg tror vi får en DVD med bilder av lille frøken S, og da skal jeg ihvertfall prøve å få lastet opp et bilde eller to her inne :)

3 uker går fort vet du! Og sant som du sier; Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

:hoppe:

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye med 3 trimester! :hoppe:

så fin og rund babymage du har :rodmer:

så spennende med ul!håper også på noen bilder her inne av prinsessa!

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin og rund babymage du har :rodmer:

så spennende med ul!håper også på noen bilder her inne av prinsessa!

Tusen takk :) Skal prøve å få lastet opp i morgen :) Håper hun ligger slik at det blir lett å ta noen fine bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 28 uker :hoppe: Endelig inni 3.trimester :danse:

:hoppe:

Takk! Ja, endelig :) Veldig snart din tur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gleder meg :nigo: Hatt en fin helg?

Helt grei. Har fått slappet av endel ihvertfall :) Ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt :ler: Men nå er jeg blitt syk da. Men men, litt mer smerte overlever jeg vel. Haha. Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på 3D UL :) SH lå litt dumt til, så det var ikke så veldig lett å se henne, men vi fikk ihvertfall sett litt :) Vi fikk med en DVD, så jeg skal prøve å få lastet opp et UL bilde eller to litt senere. Problemet er bare at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få det til, for CDrommet på PCen min fungerer ikke, og jeg vet ikke om jeg får åpnet filmen slik at jeg kan plukke ut filer. Men jeg skal prøve å sette DVDen inn i kjærestens data, og få sett om jeg kan få det til.

Jeg ble sykemeldt i 7 uker til. Altså, frem til to uker før jeg skal få ut i permisjon, for da skal jeg tilbake til legen på kontroll. Så jeg blir nok sykemeldt ut svangerskapet.

Jeg fikk også henvisning til fysioterapeut, så jeg dro dit for å bestille timer. Første time er til onsdag. Blir spennende å se om det kan hjelpe på smertene.

Dro innom jobben for å levere sykemeldingen og NAV papirene som de må fylle ut om foreldrepenger. Gud, så tungvindt alt det NAV greine er.. *Gir opp snart*

Alle målene av jenta vår var fremdeles perfekte. Jeg var litt redd hun var for stor, siden jeg spiser så utrolig mye, men det var hun ikke :) Veide litt over 1100 gram nå, og fulgte alle målene sine veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått ordnet noen bilder :) Som sagt så lå hun litt dumt til, så det ble ikke så veldig bra bilder. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Da er SH ganske lik C når det kommer til UL da. :fnise: Her lå jo snuppa med bena foran ansiktet, så vi har ikke så voldsomt klare bilder av jenta vår. Fikk dere bekreftelse på at hu var jente? :klo:

Og, hun er jo nydelig. :rodmer: Dere fikk jo bedre bilder enn det vi fikk, og dere ser jo ganske mye mer detaljer.

De er gjerne skjønne små selv om vi spiser som udyr, det fikk jeg erfare. Var selv redd for det motsatte, at hu var for lita, men hu var der hun skulle være. Terminen min var omtrent der de hadde bekreftet den to ganger, og hun var på den størrelsen hun skulle være.

Håper det går bra på fysio (og med NAV). :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene var ikke så værst, de! :) Ser ut som ei veldig fin lita jente! :)

Er forresten utrolig hvor mye de legger på seg fra uke 24 til uke 28..I uke 24 er de jo enda veldig tynne, mens i uke 28 har de som oftest fått bollekjinn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle litt om den 3D Ul, Teita? Kan hende du har gjort det før, men jeg er ofte litt fraværende fra dagbøkene i blant :fnise: Hvor langt var du på vei da du var der? Hva gjorde de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Da er SH ganske lik C når det kommer til UL da. :fnise: Her lå jo snuppa med bena foran ansiktet, så vi har ikke så voldsomt klare bilder av jenta vår. Fikk dere bekreftelse på at hu var jente? :klo:

Og, hun er jo nydelig. :rodmer: Dere fikk jo bedre bilder enn det vi fikk, og dere ser jo ganske mye mer detaljer.

De er gjerne skjønne små selv om vi spiser som udyr, det fikk jeg erfare. Var selv redd for det motsatte, at hu var for lita, men hu var der hun skulle være. Terminen min var omtrent der de hadde bekreftet den to ganger, og hun var på den størrelsen hun skulle være.

Håper det går bra på fysio (og med NAV). :klemmer:

Litt kjedelig at hun ikke lå så bra til :( Menmen. Ja, vi har nå fått bekreftet jente to ganger :) Så nå er jeg ikke så redd for å kjøpe rosa lenger :) Veldig, veldig snart får vi sett jentene våre :hjerte:

Bildene var ikke så værst, de! :) Ser ut som ei veldig fin lita jente! :)

Er forresten utrolig hvor mye de legger på seg fra uke 24 til uke 28..I uke 24 er de jo enda veldig tynne, mens i uke 28 har de som oftest fått bollekjinn :jepp:

Tusen takk :rodmer: Legen sa at jente vår hadde bollekinn. Hihi.

Kan du fortelle litt om den 3D Ul, Teita? Kan hende du har gjort det før, men jeg er ofte litt fraværende fra dagbøkene i blant :fnise: Hvor langt var du på vei da du var der? Hva gjorde de?

Jeg var på 3D UL i dag, altså i uke 28. Er rundt den tiden det er best og også vanligst å ta det.

Det er vel egentlig som en vanlig ultralyd, bare at du får se litt mer spesifikke detaljer. Noen forteller jo at ungen deres var prikk lik 3D UL bildene de hadde, så det skal ikke være så verst :)

Vi fikk jo med en DVD film av SH :hjerte: Med nydelig bakgrunnsmusikk. Gråt litt første gangen jeg spilte den av. Det er sånt som er koselig å ha, syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: :Gjesp: God morgen. Jeg har egentlig vært våken en stund, men på samme tid, ikke så veldig våken likevel. Det var en lang dag i går. 3D ul, ordnet sykemelding, dro innom jobben med sykemelding og NAV papirer, fikk henvisning til fysio, dro dit og fikk time, handlet mat, ryddet i leiligheten, lagde middag (nachos :hjerte:) og så dro vi rett til svigers og var der til klokken ellve på kvelden. Trodde jeg kom til å sovne fort i går, men der tok jeg feil gitt. Overvurdert søvn.

Om ikke annet, så føler jeg ihvertfall at jeg var veldig produktiv i går da :ler: Så nå kan jeg ta det litt med ro uten å få dårlig samvittighet.

I dag tenkte jeg å vaske litt klær, rydde og vaske litt i leiligheten og lage middag til kjære kommer hjem fra jobb. Noe stort mer fornuftig enn det, blir nok ikke gjort i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3D UL i dag, altså i uke 28. Er rundt den tiden det er best og også vanligst å ta det.

Det er vel egentlig som en vanlig ultralyd, bare at du får se litt mer spesifikke detaljer. Noen forteller jo at ungen deres var prikk lik 3D UL bildene de hadde, så det skal ikke være så verst :)

Vi fikk jo med en DVD film av SH :hjerte: Med nydelig bakgrunnsmusikk. Gråt litt første gangen jeg spilte den av. Det er sånt som er koselig å ha, syntes jeg :)

Gratulerer med dobbel bekreftelse på jente :) Er litt nervøs sånn sett jeg og, at tenk hvis jeg faktisk får jente :sjokkert: Men nå så vi jo tydelig tissefanten hans så dersom det er en jente har hun en rar utvekst :klo:

Gleder meg så vanvittig til 3D UL :hoppe: Jeg skal på torsdag! Håper vi får bra bilder :) Kan du ikke legge ut 3D bildene? Hvis du vil da så klart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så vanvittig til 3D UL :hoppe: Jeg skal på torsdag! Håper vi får bra bilder :) Kan du ikke legge ut 3D bildene? Hvis du vil da så klart :fnise:

Jeg la ut to i går :) Torsdag ja, det er ikke lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine bilder :) Utrolig hvor detaljert man får de!

Ja, teknologien nå tildags altså :fnise:

Jeg har faktisk vært litt produktiv i dag også *stolt*. Ryddet og vasket kjøkkenet, vasket badet, ryddet på soverommet og vasket en maskin med klær. Deilig å få litt sånt unnagjort. Kjæresten sa han kunne lage middag til meg i dag, så da fikk jeg plutselig litt energi til å gjøre noe likevel.

Han har en sånn spesiell spagetti-oppskrift som jeg er så glad i :hjerte: Er litt vanskelig å forklare, men han bruker ihvertfall; kjøttdeig, gastromat, rømme, fløte, tomatpuré, sopp og raspet løk. Det er veldig mektig, men utrolig godt. Nam nam. Nå gleder jeg meg til middag.

Jeg har så dilla på Vestlandslefte for tiden. Den blå pakken som ligger i frysedisken med kanel og sukker på :hjerte: Så jeg fortalte det til svigermor i går, og så dro hun på butikken og kjøpte TRE hele esker til meg :sjokkert::) Så da har jeg lefser i en stund fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut to i går :) Torsdag ja, det er ikke lenge til :)

Gud for en sullebukk jeg er. Har jo sett 3D-bildene dine både her og på facebooken din. Ja, jeg har vært og snokt litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud for en sullebukk jeg er. Har jo sett 3D-bildene dine både her og på facebooken din. Ja, jeg har vært og snokt litt :sjenert:

Må jo snoke :D Er gøy å bli kjent med KG jentene. Jeg kaller dere Kvinneguiden jentene mine, når jeg snakker om dere til kjæresten min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...