Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Den var fin :) Ja, det er veldig mye fint, også gjør de så mye utav seg også :) Vi skal ha: Always kiss me goodnight over sengen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skal vi se :)

Denne

Denne

Denne

En av de tenkte jeg :)

Så utrolig fine :jepp: Jeg og fikk lyst å bestille nå :)

Carbonara :sikle: Har du noen ide til å bruke noe annet enn bacon/skinke? Kjæresten er jo fra et muslimsk land :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, barnerom <3 Så koselig å lage rom til prinsessa!

Blir helt dårlug og vil også ordne og styre!

Men her blir babyen på vårt rom til vi får bygd på en etasje til på huset..! Som vi planlegger å ha ferdig til neste jul! Vi bare elsker bygging liksom.. :)

Flinke dere er!

Mmmm, carbonara... Yammi! Tenker vi løste dagens middagsspørsmål der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av dere andre her inne har jeg også gått bananas på Ebay blant wallstickers :fnise:

Fine barnerom skal vi få :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fine :jepp: Jeg og fikk lyst å bestille nå :)

Carbonara :sikle: Har du noen ide til å bruke noe annet enn bacon/skinke? Kjæresten er jo fra et muslimsk land :gjeiper:

Bestilte en til SH i går :) Gleder meg til den kommer, så jeg får hengt den opp :)

Hmm, noe annet enn bacon eller skinke :vetikke: Hva med å bruke halalkjøtt?

Ååååå, barnerom <3 Så koselig å lage rom til prinsessa!

Blir helt dårlug og vil også ordne og styre!

Men her blir babyen på vårt rom til vi får bygd på en etasje til på huset..! Som vi planlegger å ha ferdig til neste jul! Vi bare elsker bygging liksom.. :)

Flinke dere er!

Mmmm, carbonara... Yammi! Tenker vi løste dagens middagsspørsmål der:)

Ja, det er kjempe koselig :) Bygge på en etasje ja. Det var jo ikke småtteri. Flinke dere er :) Godt å få middagstips :) Er ikke alltid så lett å finne ut hva man skal lage.

Inspirert av dere andre her inne har jeg også gått bananas på Ebay blant wallstickers :fnise:

Fine barnerom skal vi få :hjerte:

Wallstickers er utrolig fint :) Ja, barna våre får de fineste rommene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle laste opp et nytt magebilde i dag, for da jeg så meg i speilet til morningen i dag, så la jeg merke til hvor mye den har vokst, plutselig! Fikk nesten helt sjokk. Legger ved et bilde av toppen og et av bunnen på magen, siden jeg tok bilde selv, så var det litt vanskelig å få med hele magen på ett bilde.

Bildene er tatt i dag, altså uke 27+5.

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig fin mage, Teita! :jepp: Ordentlig rund og goood!

Må personlig si at jeg ikke liker sånn hallal-kjøtt. Liker ikke måten dyrene blir slaktet på, sånn dyrevernsmessig.

Men hva med å ha kylling oppi? Det er jo litt mindre smakfullt, da men..Er det eneste jeg kommer på. Ser ikke for meg at det passer med oksekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Skikkelig fin mage! :strix:

jeg signerer Teriyaki på det med kylling. Holdt nesten på å foreslå røkt kylling, men tror du må sjekke om kyllingen er varmrøkt før du kan spise den, og om den er fersk. :sjenert: Da skal det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin og rund mage :jepp:

De der wall stickersene, er de permanente eller er det sånn man kan ta av og på uten å lage merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin mage, Teita! :jepp: Ordentlig rund og goood!

Må personlig si at jeg ikke liker sånn hallal-kjøtt. Liker ikke måten dyrene blir slaktet på, sånn dyrevernsmessig.

Men hva med å ha kylling oppi? Det er jo litt mindre smakfullt, da men..Er det eneste jeg kommer på. Ser ikke for meg at det passer med oksekjøtt.

Tusen takk :) Syntes den har blitt utrolig stor.

Halalkjøtt var det eneste jeg kom på når jeg tenkte på muslimer og hva de kan spise, men jeg er ikke så inni det. Går jo ann å bare bruke caronarasaus også. Altså uten kjøtt.

Skikkelig fin mage! :strix:

jeg signerer Teriyaki på det med kylling. Holdt nesten på å foreslå røkt kylling, men tror du må sjekke om kyllingen er varmrøkt før du kan spise den, og om den er fersk. :sjenert: Da skal det ikke være noe problem.

Tusen takk :)

HenLu finner nok ut av det :) Går sikkert ann å lage Carbonara på en eller annen måte som går.

Så fin og rund mage :jepp:

De der wall stickersene, er de permanente eller er det sånn man kan ta av og på uten å lage merker?

De er ikke permanente :) Skal ihvertfall ikke være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin og go'rund mage :rodmer:

Ønsker deg riktig god helg! :klem:

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Da hopper jeg endelig for 3. og siste trimester :hoppe:

Statusoppdatering

Termin: 18/10-11

På vei: 28 uker

Igjen til termin: 12 uker

Kjønn: :babyjente:

Utålmodig? Gleder meg veldig til å få graviditeten overstått og gå inn i en ny epoke som en familie.

Aktivitet i magen: Ja, veldig mye. Mest når jeg slapper av. Får endel spark opp i ribbeina, og det er ikke noe godt!

Navn: Ja, vi har bestemt oss for navn :)

Vektøkning: 17 kg :sjokkert: Fra 53 kg til 70 kg.

Vann i kroppen: Ja, jeg har fått litt vann i kroppen. Går nå med forlovelsesringen på et charmsarmbånd.

Kynnere: Får noen innimellom. Noen verre enn andre, men til å leve med.

Humør: Stort sett i godt humør, men kan fort bli litt irritert.

Barnerom: Er ferdig med å legge parkett, lister og male. Har fått inn to kommoder, og skal snart bestille gardiner og kjøpe seng.

Utstyr: Har ikke kjøpt noe særlig enda. Kun litt klær. Men vi har vært flere ganger i barnebutikker og sett, så vi vet hva vi skal ha.

Melk i brystene: Kommer ut en gjennomsiktig væske, men ikke melk enda.

Fødsel: Som sagt så gleder jeg meg til å få det overstått. Gruer meg veldig til smertene, men gleder meg til jeg har den lille jenta mi her ute med meg :hjerte:

Plager: Bekkenløsning, vond rygg, og belastningsskade i knærne.

Oppegående: Egentlig ikke. Dårlig nattesøvn, og mye smerter, så jeg er for det meste sliten.

Sulten: Veldig! Spesielt om kvelden. Da spiser jeg konstant.

Spesielle matlyster: Fremdeles is, og sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 28 uker :hoppe: Gratulerer med 3.trimester!

Håper du har en fin helg til tross for det forferdelige som har skjedd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 28 uker og siste trimester! Velkommen i denne gruppen! :fnise: Fin statusoppdatering! :jepp:

:hoppe: Takk! Deilig å være her :)

:hoppe: 28 uker :hoppe: Gratulerer med 3.trimester!

Håper du har en fin helg til tross for det forferdelige som har skjedd :klemmer:

:hoppe: Tusen takk :)

Nå sitter forloveden og jeg på hver vår pc i senga. Har ikke fått gjort noe fornuftig i dag. Men vi har ihvertfall fått spist en god frokost sammen :) Syntes det er så koselig å spise frokost sammen i helgene.

Vi hørte et knas og et brak i leiligheten, og et sekund etterpå så hører vi torden. Det slo ned her, og den nye store TVen (stoltheten) til samboeren ble ødelagt. Det kom røyk ut av den! :sjokkert: Det var veldig trist.. Får ringe forsikringsselskapet på mandag, og høre om det bli dekket.

Ellers har vi ingen spesielle planer i helgen. Kanskje vi tar oss en tur på Elkjøp etterpå for å kjøpe mikrobølgeovn. Fikk et gavekort der, også har vi jo ikke fått kjøpt det enda. Så det er jo en idé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra som tredje trimester! :hoppe: Tenk så fort tiden har gått fra man hoppet for 12 uker, og nå er det bare 12 uker igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra som tredje trimester! :hoppe: Tenk så fort tiden har gått fra man hoppet for 12 uker, og nå er det bare 12 uker igjen! :jepp:

Ja, jeg vet :sjokkert: Håper resten av svangerskapet går like fort! Kjenner jeg begynner å bli klar nå :)

Jeg har blitt syk jeg.. Som om ikke bekkenløsning og smerter i hele kroppen var nok :oppgitt: Munnsår i begge munnvikene, kjempe hovene kjertler i halsen (har ikke mandler lenger) og tett i nesen :( Jaja.

I morgen er den store dagen :hoppe: Da skal vi på 3D UL og se lille SH :hjerte: Gleder oss begge to. Også blir det spennende å se om jeg blir sykemeldt noe mer, eller om legen mener jeg har noe på jobb å gjøre.

Ha en fin søndag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe som er ute og går for tiden, Teita! Har sett at veldig mange av de jeg leser hos, inkludert meg selv, er syk. I tillegg har det vært mye her hjemme også. Svigersøster, begge tantebarna, svigermor og jeg har vært syk. Nå er allmenntilstanden min bra igjen, men hoster enda som besatt, tett i nesa og på natten har jeg vondt i halsen. Så sånn går nu dagene, hehe.

3D i morgen ja! :strix: Så heldige dere er! Her er det enda tre uker igjen. Men skal da klare å vente de ukene. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :jepp:

Gleder meg til å høre om hvordan det var, og kanskje få se et bilde eller to! :hoppe:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er bedre igjen da :) Føler meg ikke noe bra akkurat nå..

Jeg tror vi får en DVD med bilder av lille frøken S, og da skal jeg ihvertfall prøve å få lastet opp et bilde eller to her inne :)

3 uker går fort vet du! Og sant som du sier; Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...