Teita Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #401 Del Skrevet 18. juli 2011 God helg Tusen takk Fin mage du har! Sunne råd du har fått av de andre på KG her, så jeg bare skriver under de jeg Har litt motsatt problem jeg da, så bekymrer meg litt for det om dagen. Vil helst at alt skal være etter boka vettu Så artig med buldring når man slapper av. Gleder meg til det kommer for min del :happy: Håper du har hatt en fin helg! Tusen takk, TuttaV:) Det burde du glede deg til. Er en fantastisk opplevelse, men jeg syntes også det kan være litt vondt innimellom. Akkurat som om jenta mi har negler og rasper meg opp fra innsiden. Hehe. Men alt i alt, er det utrolig koselig En forsinka for 27 uker :D Jammen meg går det unna her Håper du har hatt ei fin helg, Teita Tusen takk. Bedre sent enn aldri, vettu Ja, det går virkelig unna. for litt forsinket 27 uker Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 18. juli 2011 Hei og hopp! Ny uke - nye muligheter. Er det ikke det det heter? Hehe. Jeg sov helt til 1230 i dag jeg. Er det mulig ? Jaja, da trenger vel kroppen hvile og søvn da, og det beste ved å være sykemeldt må vel være at man slipper å våkne opp til en forferdelig vekkerklokke. I helgen har vi for det meste slappet av. Men i går var jeg ute og spiste på restaurant med to venninner. Selv om jeg hadde ubeskrivelige smerter i magen og låret/benet, så fikk jeg dratt avgårde. Føler at det er litt viktig at jeg tar vare på vennene mine nå mens jeg går gravid, og skal starte livet mitt for fullt som mamma, som først i rekken. Er jo så mye jeg ikke kan være med på, og da blir jeg automatisk litt glemt, føler jeg.. Min kjære og jeg elsker å se på filmer og serier. Vi har sett det aller meste fra A til Å, så i går så måtte vi finne en ny serie som vi ikke har sett enda. Endte opp med Hawaii Five-0, og den er faktisk ganske bra Om dere har noen film/serietips til oss, så taes de imot med takknemlighet Om tre og en halv time så kommer kjære hjem fra jobb. Så da tenkte jeg å få ryddet litt og laget mat før den tid. Men jeg må bare fortelle dere en ting Forloveden min er så fascinert av gravide pupper, og i går så drev han å masserte og klemte på de. Da rant det plutselig masse blank væske ut av brystvortene mine før. Er det noe dere har opplevd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2011 #403 Del Skrevet 18. juli 2011 Deilig å sove ut! Hehe, jeg har ikke fått noe ut av puppene enda, men det er helt normalt. Blir vel feil å kalle det råmelk, men den første væsken som pleier å komme ut av puppene pleier å være blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #404 Del Skrevet 18. juli 2011 Den væsken er normal at kommer ut, den er gjennomsiktigaktig ikke sant? Jeg har opplevd det siden uke 18 eller noe, men har nå begynt å få melk (det er gulhvit i fargen) i væsken som kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #405 Del Skrevet 18. juli 2011 Deilig å sove ut! Hehe, jeg har ikke fått noe ut av puppene enda, men det er helt normalt. Blir vel feil å kalle det råmelk, men den første væsken som pleier å komme ut av puppene pleier å være blank. Jeg sov visst en time nå også jeg.. Herlighet. Men ja, det er deilig å få sovet ut Ja, det er nok helt normalt. Har lest litt om det nå. Men litt flaut å lekke innimellom Heldigvis er det kun forloveden som ser det da, for ute bruker jeg jo BH. Den væsken er normal at kommer ut, den er gjennomsiktigaktig ikke sant? Jeg har opplevd det siden uke 18 eller noe, men har nå begynt å få melk (det er gulhvit i fargen) i væsken som kommer ut. Ja, den er gjennomsiktig. Det begynte såvidt rundt uke 20 hos meg, men nå er den veldig lett å klemme ut, og noen ganger lekker jeg uten at puppene er stimulert i det hele tatt (har en kjæreste som liker å ta på puppene mine, skjønner du ) Å, så du har fått melk allerede? Har puppene dine vokst da eller? Eller det er bare sånn veldig lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #406 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, den er gjennomsiktig. Det begynte såvidt rundt uke 20 hos meg, men nå er den veldig lett å klemme ut, og noen ganger lekker jeg uten at puppene er stimulert i det hele tatt (har en kjæreste som liker å ta på puppene mine, skjønner du ) Å, så du har fått melk allerede? Har puppene dine vokst da eller? Eller det er bare sånn veldig lite? Her kan jeg slå bortat brystvortene og det lekker. Ja, har begynt å komme litt "melk" her. Det er ikke stort, stimulerer sjeldent, men av og til får jeg et voldsomt spreng, så da må jeg nesten lette litt på trykket. De har vokst, prøver å finne amme-bh i størrelse G, men tror du ikke jeg har vanskeligheter for å finne det? Jooooda. For alle har små pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 18. juli 2011 #407 Del Skrevet 18. juli 2011 Har ikke merket noe til melk, men det må være en rar følelse når kroppen begynner å lekke melk Men det er jo det puppene er bygd for da, selv om man ikke alltid skulle tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. juli 2011 #408 Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe, nå måtte jeg bare le litt av Pitteliten:) Husker ikke når det begynte hos meg sist men det varte leeeeeeenge etter at jeg sluttet å amme! Kjempelenge, kanskje et år etter ammingen kunne jeg skvise ut noen dråper! Dryge pupper:) Pupper er flotte da så jeg skjønner mannen din godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 19. juli 2011 #409 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ikke fått noe råmelk utav puppene Er så redd jeg ikke får melk i puppene, gud, jeg er bekymret for ALT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juli 2011 #410 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ikke fått noe råmelk utav puppene Er så redd jeg ikke får melk i puppene, gud, jeg er bekymret for ALT. Har heller ikke fått noe enda, men det kommer vel helt sikkert hos oss begge ganske så snart. Kommer sikkert også litt an på hvor mye puppene blir stimulert. Her er ikke tafsing på pupper en spesielt stor del av sengeaktiviteter, så tenker at det kan ha noe med det å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #411 Del Skrevet 19. juli 2011 Her kan jeg slå bortat brystvortene og det lekker. Ja, har begynt å komme litt "melk" her. Det er ikke stort, stimulerer sjeldent, men av og til får jeg et voldsomt spreng, så da må jeg nesten lette litt på trykket. De har vokst, prøver å finne amme-bh i størrelse G, men tror du ikke jeg har vanskeligheter for å finne det? Jooooda. For alle har små pupper... Såpass ja Størrelse G ja, skjønner at det kan være vanskelig, men vet du hva sånne som meg kaller det? Luksusproblem Har ikke merket noe til melk, men det må være en rar følelse når kroppen begynner å lekke melk Men det er jo det puppene er bygd for da, selv om man ikke alltid skulle tro det Hehe ja, det er litt rart. Det har jo aldri lekket noe som helst ut av puppene mine før Hehe, nå måtte jeg bare le litt av Pitteliten:) Husker ikke når det begynte hos meg sist men det varte leeeeeeenge etter at jeg sluttet å amme! Kjempelenge, kanskje et år etter ammingen kunne jeg skvise ut noen dråper! Dryge pupper:) Pupper er flotte da så jeg skjønner mannen din godt Såpass lenge ja! Da var du et meieri lenge :ler: Jeg har ikke fått noe råmelk utav puppene Er så redd jeg ikke får melk i puppene, gud, jeg er bekymret for ALT. Det får du Tror det er mest vanlig å få det når fødselen starter, eller rett etter. Dont worry Har heller ikke fått noe enda, men det kommer vel helt sikkert hos oss begge ganske så snart. Kommer sikkert også litt an på hvor mye puppene blir stimulert. Her er ikke tafsing på pupper en spesielt stor del av sengeaktiviteter, så tenker at det kan ha noe med det å gjøre også. Samboeren min tafser så ofte han kan, fordi jeg alltid har hatt overfølsomme pupper hvor alt gjør vondt. Han mener jeg må bli vandt til det, siden jeg skal ha en baby klistra på de i noen måneder fremover Auau. Men det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ikke så veldig mye nytt å meddele i dag, men vi skal kjøpe parkett for å legge på det kommende barnerommet, siden det gulvet som er det fra før har blitt utrolig stygt. Så når parketten er lagt, så skal vi bestille prinsessegardiner og få kjøpt seng etterhvert. Gleder meg til å få i stand barnerommet, slik at det står klart å venter på den lille jenta vår En vet jo aldri hva som vil skje videre uti svangerskapet, og det er jo mye mulig at bekkenløsningen min blir verre for eksempel. Så det er noe jeg veldig gjerne vil få unnagjort Jeg sov til 1230 i dag også Men til gjengjeld så tok det uendelig lang tid før jeg fikk sove i natt. Likevel var det veldig sent, men jeg har da fått gjort litt. Sett på den dagelige episoden av i gode og onde dager og fått ryddet og vasket litt i leiligheten. Så nå er alt klart for å begynne å tilberede middag til min kjære som kommer hjem om ca. en halv time. I dag blir det fersk pasta med carbonara saus og sprøstekt bacon på toppen. Håper det faller i smak I går lagde jeg ertestuing for første gang i mitt liv. Haha, skikkelig norsk husmor. Håper alle har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 19. juli 2011 #413 Del Skrevet 19. juli 2011 Den middagen hørtes fryktelig god ut! Har ikke godt av å lese om all maten her inne Deilig å sove lenge innimellom da Sålenge man klarer å unngå å snu døgnet helt. Der sliter jeg litt. Høres så koselig ut med babyrom, blir sikkert kjempefint! Har bare et soverom selv så her blir det ikke noe babyrom med det første, men så blir det jo bare meg og ungen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juli 2011 #414 Del Skrevet 19. juli 2011 Her lagde vi carbonara i går! Bare at vi pleier å ha sånn picninc-skinke som vi steker i stedet for bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #415 Del Skrevet 19. juli 2011 Den middagen hørtes fryktelig god ut! Har ikke godt av å lese om all maten her inne Deilig å sove lenge innimellom da Sålenge man klarer å unngå å snu døgnet helt. Der sliter jeg litt. Høres så koselig ut med babyrom, blir sikkert kjempefint! Har bare et soverom selv så her blir det ikke noe babyrom med det første, men så blir det jo bare meg og ungen da Kjenner til å bli sulten når jeg leser om mat og ser matprogram på TV Du og din lille kommer til å få det så fint sammen så Her lagde vi carbonara i går! Bare at vi pleier å ha sånn picninc-skinke som vi steker i stedet for bacon. Helt sikkert kjempe godt det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 19. juli 2011 #416 Del Skrevet 19. juli 2011 Vi hadde Carbonara på lørdagen, må være noe som går Sååå godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #417 Del Skrevet 20. juli 2011 Vi hadde Carbonara på lørdagen, må være noe som går Sååå godt da! Carbonaraepedimi _______________________ Nå har vi en liten pause i parkettlegging her. Det blir så bra så Så nå kan jeg snart begynne å innrede barnerommet Skal kjøpe Monica vuggen, og bestille wallstickers fra Ebay med navnet til SH, og prinsessekroner over, som skal klistres på veggen bak vuggen. Tror det blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. juli 2011 #418 Del Skrevet 20. juli 2011 Carbonaraepedimi _______________________ Nå har vi en liten pause i parkettlegging her. Det blir så bra så Så nå kan jeg snart begynne å innrede barnerommet Skal kjøpe Monica vuggen, og bestille wallstickers fra Ebay med navnet til SH, og prinsessekroner over, som skal klistres på veggen bak vuggen. Tror det blir fint Åhh- det blir fint. Jeg har også lyst på en sånn vugge, de er kjempesøte! Men her blir det "sprinkelseng". Jeg har derimot kjøpt himmel til å ha over. Gøy å innrede til små prinsesser . Jeg skal også bestille noen wallstickers og vurderer ebay. Vil du dele link med hvilke prinsessekroner du skal bestille? Jeg vurderer noen ord som "sov godt, drøm søtt" e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #419 Del Skrevet 20. juli 2011 Åhh- det blir fint. Jeg har også lyst på en sånn vugge, de er kjempesøte! Men her blir det "sprinkelseng". Jeg har derimot kjøpt himmel til å ha over. Gøy å innrede til små prinsesser . Jeg skal også bestille noen wallstickers og vurderer ebay. Vil du dele link med hvilke prinsessekroner du skal bestille? Jeg vurderer noen ord som "sov godt, drøm søtt" e.l. Ja, skal vi se Denne Denne Denne En av de tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. juli 2011 #420 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Ja, skal vi se Denne Denne Denne En av de tenkte jeg Fine! Tror jeg likte den siste best Titter litt på denne jeg: http://www.ebay.co.uk/itm/Twinkle-little-star-Wall-Stickers-baby-nursery-childs-/320686215338?pt=UK_Wallpaper&var=&hash=item76c034948f#ht_2365wt_1139 Og når jeg først er inne blir det nok en til til gangen eller stua vår også Er jo så mye stilig, og vi mangler bilder på veggene. Endret 20. juli 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå