Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Godt å høre at du slapper skikkelig av, Teita :D Sov så lenge du vil, og nyt det. Kan fort endre seg om noen mnd ;)

Ha en fin kveld :):jepp:

Ja, det er sant.. Er bare så vanskelig å nyte det, for jeg får heller dårlig samvittighet for alt jeg ellers kunne/ skulle gjort i heimen og slikt. Har akkurat våknet igjen nå. Kranglet litt med samboeren min, så jeg gikk å la meg, og der sovnet jeg gitt. Jaja..

Takk, i lige måde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er sant.. Er bare så vanskelig å nyte det, for jeg får heller dårlig samvittighet for alt jeg ellers kunne/ skulle gjort i heimen og slikt. Har akkurat våknet igjen nå. Kranglet litt med samboeren min, så jeg gikk å la meg, og der sovnet jeg gitt. Jaja..

Kjipt med krangling.. :klemmer: Ble litt krangling her også i går. Menmen.

Heller krangle seg ferdig og bli enige om ha som må jobbes med osv. osv. nå enn å være i tottene på hverandre etter babyen har kommet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kroppen trenger hvile, så synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. :klemmer:

Bedre å krangle enn å holde det inne til det blir til frustrasjon og sinne. :sjenert: Uansett, det å krangle er jo helt normalt (desverre). :klemmer: Håper dere uansett fikk løst ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg tilslutt det :)

I dag har samboer vært hjemme fra jobb, så vi har vært å handlet masse mat, og noen få klesplagg til meg. Har jo vokst ut av alt..

Når vi kom hjem fra handleturen så bakte jeg skolebrød og sjokoladeboller :hjerte: Vi gleder oss til å smake på de etter middagen. (Haha, streng beskjed fra meg!)

Til middag blir det bakt potet med hvitløkssmør, rømme, ost, og skinkebiter. Så nå sitter vi her med hver vår pc på fanget og venter på at potetene skal bli ferdig bakt.

Jenta mi har vært ganske så rolig i dag, men da vi kom hjem og jeg satt meg ned i sofaen så buldret hele magen min. Utrolig morsomt å se på.

er jeg sliten! Kjenner det verker i hele kroppen. Så i kveld skal jeg ta det med ro. Kanskje se på en film eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet er godt! :jepp: Vi drar av og til på en kafe i byen hvor man kan spise bakt potet og velge mellom alt av tilbehør mellom himmel og jord.

Kos deg med avslapping! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, men kjenner tankegangen. Man vil gjøre så mye mer når man virkeligen ikke får lov :P Syns du skal nyte det jeg, bedre å ta vare på kroppen og heller la heimen være litt "ustelt". Det kan alltids ordnes på, verre med kroppen :) Huff, håper det ordnet seg. Ikke gøy med krangling, men av og til må det til..

Høres ut som dere har hatt en fin dag :D Og så flink du er til å bake :D Alltid godt med noe hjemmelaget :) Her hos meg blir det lite baking nå som det er sommer, men når det blir høst syns jeg det er mye koseligere. Av en eller annen rar grunn :P

Kose dere med baksten, og håper dere finner en god film så du får slappet skikkelig av :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage du har fått :rodmer:

Er det ikke artig når de driver å turner inni magen :fnise: Sitter å ler for meg selv når det buldrer som verst.

Utrolig hvor mye en kan sove når en først får lov . Jeg merker godt at jeg trenger mer hvile nå enn vanlig så da er det bare å lytte til kroppen. Selv om jeg ikke alltid vil :fnise:

Endret av Pitteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet er godt! :jepp: Vi drar av og til på en kafe i byen hvor man kan spise bakt potet og velge mellom alt av tilbehør mellom himmel og jord.

Kos deg med avslapping! :)

Ja, det er kjempe godt. Vi koste oss masse mat maten :) Å, det hørtes ut som et sted jeg ville trivdes. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, men kjenner tankegangen. Man vil gjøre så mye mer når man virkeligen ikke får lov :P Syns du skal nyte det jeg, bedre å ta vare på kroppen og heller la heimen være litt "ustelt". Det kan alltids ordnes på, verre med kroppen :) Huff, håper det ordnet seg. Ikke gøy med krangling, men av og til må det til..

Høres ut som dere har hatt en fin dag :D Og så flink du er til å bake :D Alltid godt med noe hjemmelaget :) Her hos meg blir det lite baking nå som det er sommer, men når det blir høst syns jeg det er mye koseligere. Av en eller annen rar grunn :P

Kose dere med baksten, og håper dere finner en god film så du får slappet skikkelig av :):klemmer:

Ja. Heldigvis så hjelper samboeren meg litt i hjemmet nå for tiden, sånn at litt ansvar blitt tatt vekk fra mine skuldre :) Prøver så godt jeg kan å nyte det og passe på kroppen :)

Vi koste oss masse med baksten :) I dag lurer jeg på om jeg skal bake horn. Haha, housewife.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har fått :rodmer:

Er det ikke artig når de driver å turner inni magen :fnise: Sitter å ler for meg selv når det buldrer som verst.

Utrolig hvor mye en kan sove når en først får lov . Jeg merker godt at jeg trenger mer hvile nå enn vanlig så da er det bare å lytte til kroppen. Selv om jeg ikke alltid vil :fnise:

Tusen takk! :) Den vokser og vokser! Ja, det er kjempe gøy. Ler for meg selv jeg også :ler:

Er trøtt omtrent hele tiden plutselig jeg. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 27 uker :hoppe: 13 uker til termin! Herlighet, husker da jeg VAR 13 uker på vei jeg. Tiden går så fort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooow!!! Er det 27 uker allerede?! Hjelpes som tiden flyr!!

Mmmm... Skulle aldri ha lest om alle godsakene du har bakt...! Yammi!! Sulten her jeg ligger:) Det frister så fælt med lollipop men tviler på at de har det her på hotellet midt i natta...... Pregnant emergency pakke i fryseren burde de ha...!:)

Godt å høre at dere blåste ut og ble venner fort igjen!

Er visst bare sånn livet er, man krangler litt innimellom men har det godt ilag så man overlever slikt:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 27 uker :hoppe:

:hoppe: Takk :)

God helg :vinke:

Tusen takk. Håper du hadde en fin helg :)

:hoppe: for 27 uker!

Det med å være trøtt hele tiden er vi to om. *gjesp*

Ha en flott flott helg!

:hoppe: Takk :) Ja, uff. Er spesielt trøtt om morningen. Tar mye lenger tid før jeg er fit for fight, kjenner jeg..

Wooow!!! Er det 27 uker allerede?! Hjelpes som tiden flyr!!

Mmmm... Skulle aldri ha lest om alle godsakene du har bakt...! Yammi!! Sulten her jeg ligger:) Det frister så fælt med lollipop men tviler på at de har det her på hotellet midt i natta...... Pregnant emergency pakke i fryseren burde de ha...!:)

Godt å høre at dere blåste ut og ble venner fort igjen!

Er visst bare sånn livet er, man krangler litt innimellom men har det godt ilag så man overlever slikt:)

Hehe :) Ja, det burde de! :ler: Tiden går utrolig fort.

Blir litt utblåsninger innimellom, men det går som regel greit tilslut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage du har! :rodmer:

Sunne råd du har fått av de andre på KG her, så jeg bare skriver under de jeg :fnise: Har litt motsatt problem jeg da, så bekymrer meg litt for det om dagen. Vil helst at alt skal være etter boka vettu :sjenert:

Så artig med buldring når man slapper av. Gleder meg til det kommer for min del :happy:

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forsinka :danse: for 27 uker :D Jammen meg går det unna her :biggrin: Håper du har hatt ei fin helg, Teita :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...