Skogstrollet Skrevet 12. oktober 2011 #1161 Del Skrevet 12. oktober 2011 Så spennende dette er da! Håper at Benni har rett og at hun kommer i kveld! Krysser fingre og tær og tenker på deg! Slapp av og samle krefter nå! Snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1162 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Åååå, søte søte deg <3 Mannen er nok bare nervøs.. Men slik utviklingen er kan vi jo håpe at du snart er ferdig!! Skal ikke kimse av fullmånen:) Ønsker for din skyld at det hele setter skikkelig igang inatt ja:) Mange gode klemmer<3 til deg Teita Hun kommer i natt Har i grunn ingen tro på disse kjerringrådene jeg heller. Hun kommer når hun vil, uansett Og jeg holder en knapp på i kveld. Kanskje det hjelper om du bare prøver å legge bort all tanke på fødsel og at det nermer seg og bare slapper av Ofte det er det som skal til. Man stresser sånn, så skjer det ingenting. Men når man har "gitt opp" så skjer det med en gang Sikkert ikke lett, for kjenner jeg er utålmodig selv liksom.. Og at kjæresten ikke vil ha er ikke fordi han ikke syns du er noe pen vet du, det må du huske på Han tenker nok bare på lillejenta si der inne. Jeg forstår han egentlig, for jeg syns det er litt ekkelt selv når jeg begynner å tenke på at han ligger så langt ned liksom. Men forstår godt at du kan få slike tanker. Det rakker jo ned på selvfølelsen. I dag syns jeg teita skal legge seg godt tilrette i sofaen med maaange puter og pledd, sette på en koselig film, drikke maaasse brus og spise godterier Slappe skikkelig av. Hadde du vært her skulle jeg kommet med et stooooort stykke med sjokoladekake til deg! Lad opp batteriene, i kveld kommer hun :D Lykke til Så spennende dette er da! Håper at Benni har rett og at hun kommer i kveld! Krysser fingre og tær og tenker på deg! Slapp av og samle krefter nå! Snart er du mamma! Svarer dere samtidig jeg Tusen takk for søte kommentarer og Det ble ikke noe fødsel i natt heller gitt.. Morningene mine har visst begynt å bli sånn; "Det skjedde ikke i natt heller, nei.." Den fullmånen gadd ikke å påvirke meg. Teite måne Men kanskje i natt. Jeg har også hørt om de som føder når de minst tror det, og etter at de har gitt opp. Men jeg klarer ikke! Prøver å ikke tenke på fødsel osv, men det er, uten å overdrive, det eneste som står i hodet på meg om dagen! Jeg kan føre en normal samtale med folk, men tanken om fødsel og alt rundt det, står fremdeles sentralt i hodet på meg.. Jeg sto å hoppet i trappen klokken 05 i natt.. Gud, hva skal det bli av meg Sover så utrolig dårlig, og har fått dårlig matlyst også. Etter masse om og men, fikk jeg "tvingt" kjæresten til litt i går. Han hadde nok ikke så lyst, men det gikk da tilslutt Men det var nok siste gang på leenge også. Endret 12. oktober 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1163 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er så kvalm.. Føler meg helt elendig! Kan være et tegn, eller det kan rett og slett komme av søvnmangel. Ikke godt å vite, men føles ut som jeg har omgangssyken nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. oktober 2011 #1164 Del Skrevet 12. oktober 2011 De sier de ikke har lyst, men de gjør det allikevel. Jaja, må bare riste litt ekstra med rumpen da. Hadde problemer med å få forloveden til sengs etter at første delen av slimproppen hadde gått.. Det gikk etterhvert. Uansett håper jeg du får sovet litt bedre, sånn før fødselen tenker jeg på. For når det først setter i gang, så er det greit med all energien man kan ha. Jeg var halvveis i drømmeland da de tok vannet, og når de effektive riene satte i gang, så var jeg omtrent utmattet. Så jeg håper jo for deg at du får sovet litt. Forresten, du nevnte vonde nedpress, som kjennes ut som noen stikker strikkepinner oppi herligheten, det hadde jeg også. Det er snuppa di som dytter ned mot livmorhalsen. ER uansett ikke så behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. oktober 2011 #1165 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hehehe:) Bra det funket med tvang:) Håper det skjer noe mer nå da! Krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1166 Del Skrevet 12. oktober 2011 De sier de ikke har lyst, men de gjør det allikevel. Jaja, må bare riste litt ekstra med rumpen da. Hadde problemer med å få forloveden til sengs etter at første delen av slimproppen hadde gått.. Det gikk etterhvert. Uansett håper jeg du får sovet litt bedre, sånn før fødselen tenker jeg på. For når det først setter i gang, så er det greit med all energien man kan ha. Jeg var halvveis i drømmeland da de tok vannet, og når de effektive riene satte i gang, så var jeg omtrent utmattet. Så jeg håper jo for deg at du får sovet litt. Forresten, du nevnte vonde nedpress, som kjennes ut som noen stikker strikkepinner oppi herligheten, det hadde jeg også. Det er snuppa di som dytter ned mot livmorhalsen. ER uansett ikke så behagelig. Koselig å høre fra deg igjen Håper dere har det bra sammen som en liten, nybakt familie Ja, de fleste smertene er jo godt for noe Men det trenger ikke bety de er behagelige av den grunn. Hehe. Hehehe:) Bra det funket med tvang:) Håper det skjer noe mer nå da! Krysser fingrene for deg!! Tvang hjalp vet du Takk ___________________________________________________________ Uff.. Nå er jeg lei! Er sint på alt og alle, og orker snart ikke mer Får så dårlig samvittighet, men det har blitt vanskelig å opprettholde et godt humør nå med så lite søvn.. Må litt for mer slim i dag da, selv om det ikke var blodstriper i det denne gangen.. Herlighet, lurer på de som får hele slimproppen ut på en gang! Har holdt på i tre dager hos meg nå, og det er MASSE altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. oktober 2011 #1167 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skjønner det er kjipt at han ikke vil ha sex, men i det minste så er det kun fordi han er bekymret for at noe skal skje. Her i huset har han sagt rett ut at han ikke har lyst på meg om dagen pga. gravid-tilstanden..Menmen. Skal virkelig gå i langdryg alle disse vondtene. Håper fødselen settes i gang snart! Nedpress er vondt! Jeg fikk to ganger skikkelig nedpress på tur i går, kjentes ut sagt lenger opp, at en strikkepinne ble kjørt ned gjennom herligheten.. Gir deg litt fødestøv jeg, selv om jeg ikke har funent ut om fødestøvet mitt funker enda *fødestøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. oktober 2011 #1168 Del Skrevet 12. oktober 2011 Slimproppen er et monster Trodde slimproppen kom i en engang, men neida, mer og mer slim Du er ikke den eneste som må tvinge kjæresten til sex Han synes det er litt creepy når barnet ligger såpass langt nede og slimproppen er gått. Og at magen er i veien og ungen sparker med en gang vi begynner med litt kos, så jeg kan forstå gutta-boys! Men jeg synes de kan forstå oss også Vi vil ha ungen ut og den eneste måten å modnes nedentil på er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1169 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skjønner det er kjipt at han ikke vil ha sex, men i det minste så er det kun fordi han er bekymret for at noe skal skje. Her i huset har han sagt rett ut at han ikke har lyst på meg om dagen pga. gravid-tilstanden..Menmen. Skal virkelig gå i langdryg alle disse vondtene. Håper fødselen settes i gang snart! Nedpress er vondt! Jeg fikk to ganger skikkelig nedpress på tur i går, kjentes ut sagt lenger opp, at en strikkepinne ble kjørt ned gjennom herligheten.. Gir deg litt fødestøv jeg, selv om jeg ikke har funent ut om fødestøvet mitt funker enda *fødestøv* Tusen takk for fødestøv Håper det fungerer! Åh Stakkars deg.. Han vet ikke hva han går glipp av! Ja, det er litt kjedelig med så lang modningsprosess, selv om det er til det beste. Jeg er bare så redd for at jeg ikke kommer til å merke når det virkelig er i gang jeg.. Slimproppen er et monster Trodde slimproppen kom i en engang, men neida, mer og mer slim Du er ikke den eneste som må tvinge kjæresten til sex Han synes det er litt creepy når barnet ligger såpass langt nede og slimproppen er gått. Og at magen er i veien og ungen sparker med en gang vi begynner med litt kos, så jeg kan forstå gutta-boys! Men jeg synes de kan forstå oss også Vi vil ha ungen ut og den eneste måten å modnes nedentil på er Monsterslim! Jada, jeg skjønner jo guttene også. Jeg hadde ikke hatt lyst på meg nå jeg heller.. Han sier han vil i morgen da, siden han har tippet 14. og er SÅ sikker i sin sak. Så da skal han liksom gjøre det bare for å få ungen ut! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 12. oktober 2011 #1170 Del Skrevet 12. oktober 2011 Måtte le litt av monsterslim jeg og Sender en haug med fødestøv jeg, og en boks med lyst til den kommende pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. oktober 2011 #1171 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hehe, han skal liksom ta æren for å ha fått den både inn og ut ja:) Disse kara, disse kara:) Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1172 Del Skrevet 13. oktober 2011 Måtte le litt av monsterslim jeg og Sender en haug med fødestøv jeg, og en boks med lyst til den kommende pappa Tusen takk Det trengs! Hehe, han skal liksom ta æren for å ha fått den både inn og ut ja:) Disse kara, disse kara:) Nattinatt! Ja, ikke sant Jeg får ikke sove.. Og jeg som egentlig var så trøtt og alt. Jaja! Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs av tanken på at fødsel kan skje når som helst nå, og at jeg da kanskje ikke klarer det fordi jeg er så i underskudd på søvn.. Hjelp! Var en tur å besøkte familie i Sandefjord (40 min fra hjembyen min) i kveld. Ikke noe jeg egentlig orket, men det er en annen sak.. På vei hjem ble jeg stoppet i promillekontroll av alle ting: - Jeg: "Jeg er gravid, så håper virkelig ikke jeg har noe promille " - Politimannen: "Jeg ser det" Så måtte jeg blåse skikkelig hardt og lenge på den greia, så jeg ble blå i trynet, men det gikk da bra, og jeg fikk kjøre videre. Haha. Også må jeg jo for 5 dager igjen til termindato (Jeg har forresten begynt å hoppe igjen, selv om det ikke er noe behagelig. For det er visst et kjerringråd) Nå ringer vekkerklokken til min kjære om en time ca.. Håper så inderlig på litt søvn etter at han har dratt på jobb! Da kan jeg ihvertfall breie meg utover hele sengen og bruke begge dynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1173 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Dobbeltpost. Endret 13. oktober 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 13. oktober 2011 #1174 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er ganske sikker på at den var identisk. Har du blogg da? Mulig jeg leste den på en blogg. Niks, ingen blogg her... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1175 Del Skrevet 13. oktober 2011 VANNET HAR GÅTT! Jeg rakk å sove hele 1,5 time før jeg våknet av at det var kliss klass. Reiste meg opp og det fortsatte å renne. Har ringt inn til føden. Skulle ringe opp igjen dersom jeg fikk rier, hvis ikke så skulle jeg våkne, spise, ordne meg, og komme opp rundt 1300. Herregud! Jeg skjelver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. oktober 2011 #1176 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå får bare riene starte da! Skal danse litt for å sette i gang riene! Lykke til vennen! Dette greier du! ! HURRAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. oktober 2011 #1177 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ååååå :D Jippii Spennende. Mange lykkeønskninger, du klarer dette fint Teita Tenk og fokuser på premien (kommer til å ha KG abstinenser på jobb i kveld kjenner jeg ) Lykke lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2011 #1178 Del Skrevet 13. oktober 2011 Åh, herreguuud virkelig? :hoppe: Så spennende! Hvordan går det nå da? Fått rier? Så spennende! OG SÅ URETTFERDIG!! Egentlig ikke da, du har jo gått de samme ukene som jeg har foran meg LYKKE TIL TEITA! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1179 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå får bare riene starte da! Skal danse litt for å sette i gang riene! Lykke til vennen! Dette greier du! ! HURRAAAA!!! Tusen takk Sitter her og håper på rier snart! Dans mer Ååååå :D Jippii Spennende. Mange lykkeønskninger, du klarer dette fint Teita Tenk og fokuser på premien (kommer til å ha KG abstinenser på jobb i kveld kjenner jeg ) Lykke lykke lykke til Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1180 Del Skrevet 13. oktober 2011 Åh, herreguuud virkelig? :hoppe: Så spennende! Hvordan går det nå da? Fått rier? Så spennende! OG SÅ URETTFERDIG!! Egentlig ikke da, du har jo gått de samme ukene som jeg har foran meg LYKKE TIL TEITA! :klemmer: Tusen takk! Dere er så søte! Skjønner du syns det er litt urettferdig, men ja, jeg har jo gått de ukene jeg også Haha. Snart din tur også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå