Hedda-78 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Hvordan oppbevarer du dine ekstra dyner og puter? I en pose? I et skap? I en plastboks under sengen? Hva er egentlig best, for å bevare dynen/puten og unngå fukt og midd og sånt?
Zzyzx Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Oppbevarer dem i vakum-poser faktisk. Har litt dårlig plass.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har puttet dem i sånne plastposer som en suger luften ut av. Sparer plass og de ligger beskyttet og rent skulle jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg oppbevarer mine i de tøyposene de kom i.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Jeg oppbevarer mine i de tøyposene de kom i. Samme her. Dyner man kjøper kommer jo gjerne i tøyposer med plastdetaljer. Der får dyna litt luft samt at den ikke presses ihjel og den er lett å stue bort.
kaprifolen Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Oppbevarer to liggende i gjestesengen, en til i en annen gjesteseng, og en i skuffen under, en i en kiste, og en i sånn dynepose fra Jysk. Vurderer å kjøpe vacuumposer, men har bare sett det på biltema her, og vet ikke om de er noe tess? Noen som har prøvd? Og... Shit, har vi virkelig så mange dyner i huset!?
Gjest Consensio Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Bruker vakumpose. Har ikke så god plass her, så det er veldig greit å bare kunne stable det nederst i skapet. (kjøpte mine poser på biltema og de fungerer helt greit )
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 I tøyposen de kom levert i som nye. Den komprimrerer dyna/puta en del slik at de ikke tar så stor plass. De posene ligger så i en del av graderobeskapet som jeg har avsatt til dette.
Kitty_katt Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 I tøyposen dyna kom i, og i en oppbevaringsboks under sovesofaen:)
MissStiles Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 Enten i en pose oppå skapet. Eller under senga.
Henkie Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 En vanlig svart søppelsekk til et par kroner fra Europris. Suger ut lufta med støvsuger, og knyter/taper den igjen. Da dreper du midd, og sparer masse plass
Wonders Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 har noen i vakumposer fra Claes Olson, og noen i esker med glidelås fra Ikea. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå