Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Hvis du mener sånn "en-to-tre muffins" og sjokoladekake i pulverform - tilsett bare vann, så har jeg gode erfaringer med det, jeg. ( var det eneste jeg klarte å få til å stemme med "fake bake".. :o ) Muffinsene pleier å bli kjempegode, det samme med ostekaka. Synes ikke sjokoladekake blir like godt - blir fort tørt. Ostekake har jeg ikke prøvd.. Men gulrotkaka er rågod!!
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 AHHHH Har ikke noen erfaringer å dele med meg. Liker best solen ute jeg, og er dermed hvit om vinteren
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Der ser du hva kryptiske titler kan føre med seg?!?!??! :o Men nå vet dere i hvert fall hva jeg mener om fake-baking!! :oops: Så ikke hvilken kategori det lå i før nå - sorry!
Arwen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2003 Skjønte det, men tittelen er nok ikke kryptisk hvis man har brukt merke. Det heter jo fake bake
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #8 Skrevet 28. oktober 2003 Skjønner det da - det var bare jeg som ikke fulgte godt nok med.. Men nå vet du hvem du skal spørre hvis du skal lage ostekake fra pakka!!
Arwen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2003 Skal ta kontakt med en gang hvis jeg får problemer da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå