Gå til innhold

Billig kostyme til karneval

Anbefalte innlegg

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg skal i karneval neste uke og er på jakt etter en billig løsning til hva jeg kan være. Det er ganske skralt med penger for tiden men skal nok klare å skrape sammen litt til tilbehør om det trengs.

Har dere kloke hoder der ute noen gode tips til hva jeg kan kle meg ut som, uten at jeg blir blakk?

Gjest NozMonster
Skrevet

njaaaa-aaa..finnes mange muligheter! vet ikke hva du tenker du skal være/ ikke kan være.. da jeg var på karnevall sist, gikk jeg på barneavdelingen på hennes og mauritz og kjøpte et rutete miniskjørt, og en hvit gutte-skjorte. kostet vel omtrent 150 kr tror jeg. men dette var sånn karnevall hvor alle gikk i politi- eller sykepleier uniform- style. så jeg gikk for school-girl. skjorta var jo ikke fin, men jeg kneppa bare igjen en knapp litt under puppen, og knøyt den sånn som britny har i baby one more time.og skjørtet var litt lite, så jeg bretta med linningen, og gikk med knappen åpen. høye rutete knestrømper til 50 kr, og høye pumps som jeg hadde fra før, og svart bh som jeg hadde fra før.

på nille og i lekebutikker er det også mange kostymer til voksne som koster en slikk og ingenting :o)

Gjest Sommertid
Skrevet

Hadde jeg tatt på meg noe slikt hadde jeg fått alt for mange blikk og da mener jeg ikke positive :skratte:

Jeg kan godt vise litt kløft, men magen min den vil jeg virkelig spare omverden for.

Jeg har ikke tengt på noe spesielt egentlig. Tengte kanskje jeg kan kjøpe noen vinger og ha på meg en hvit kjole og være engel eller noe slikt, men det blir kanskje litt kjedelig. Ser også for meg at jeg kommer til å deise alle i ansiktet med vingene etter litt alkohol innabords :fnise:

Skrevet

Sorte sko, sort bukse og sort topp. Og så en stor lampeskjerm på hodet. Vips, så er du lampe! Gratis kostyme :)

• Liker 2
Skrevet

svarte klær, klipp noe svart papp til katteører, bruk en eyeliner til å svarte litt på nesen og lage værhår..

Gjest Sommertid
Skrevet

Sorte sko, sort bukse og sort topp. Og så en stor lampeskjerm på hodet. Vips, så er du lampe! Gratis kostyme :)

Den var jo litt morsom og orginal.

Har tengt katt også, men ser for meg at det er noe flere kommer til å ende opp med. :vetikke:

Takk for tips folkens, dere må gjerne komme med flere :jepp:

Skrevet

Non stop-pose: Sorte klær, lim/sy på fargerike stoffrundinger

Mime: Igjen, store klær, sminke

Troll: Sleng på noen gamle filler, riv og farg dem litt skitne, sminke og skikkelig bustehår! Og hale, så klart ;)

Skrevet

Sykepleier: Hvit, stor, helst lang t-skjorte (best med lomme). Bruk rød tusj til å lage knapper og en firkant med hvitt kors inni. Finn et rødt belte (eller en rød tråd) som belte og lag en liten papirhatt med samme kors som på t-skjorta. Du kan bruke hvit shorts under om t-skjorta blir for kort.

Buddhistmunk: Finn et stort laken, som ikke er stretch, og drapér det rundt deg. Bruk eyeliner for å lage litt mer asiatiske øyne og sett håret opp i en knute.

Romersk/gresk gudinne: Finn et stort laken, som ikke er stretch, og drapér det rundt deg. Smink deg pent, knyt noen gullband rundt livet og noen rundt hodet som en krone.

Flere tips her:

http://shine.yahoo.com/event/haven/30-easy-diy-halloween-costume-ideas-2400816

Gjest Sommertid
Skrevet

Tusen takk!

Nå har jeg litt å bryne meg på. Får ta en kikk i klesskapet å se hva jeg har å bruke nå som jeg vet hva jeg skal lete etter :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Hadde jeg tatt på meg noe slikt hadde jeg fått alt for mange blikk og da mener jeg ikke positive :skratte:

Jeg kan godt vise litt kløft, men magen min den vil jeg virkelig spare omverden for.

Jeg har ikke tengt på noe spesielt egentlig. Tengte kanskje jeg kan kjøpe noen vinger og ha på meg en hvit kjole og være engel eller noe slikt, men det blir kanskje litt kjedelig. Ser også for meg at jeg kommer til å deise alle i ansiktet med vingene etter litt alkohol innabords :fnise:

okiiida, jeg er veldig tynn, så det funka bra. men om man ikke er konfortabel med magen sin, er det bare å glemme ja!

hvamed å dra ett hvitt laken over seg å klippe hull til øynene? slik an gjorde på barneskolen :) deeeet er jaffal billig! og gøy spør du meg :)

Skrevet

Sist jeg var på karneval var jeg cowgirl. Hatt og støvler kjøpte jeg billig på fretex, rutete skjorte og brunt kort skjørt hadde jeg selv. Jeg følte meg fin og hadde det veldig gøy. Sikkert noen du kjenner som har en cowboyhatt og sanchez boots stuet vekk et sted.......

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

veldig bra!

Anonymous poster hash: 4edcc...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...