*Bumblebee* Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 jeg har akkurat skaffet meg 6 antikke stoler,og skal trekke om setet på de.ser etter en type tekstil som er litt "eksklusiv" (gjerne uten å koste skjorta altså),ser for meg noe silkeaktig stoff med glans i med gammeldags mønster.hehe ikke så lett å forklare.. har hvit/litt shabby stil hjemme,så det må stå i stil til det. fargemessig tenker jeg noe lyst,ev.med sølv o.l. i? har noen tips/linker til hvor man kan handle tekstiler?det er sååå ikke mitt område,har ikke peiling på slikt så hadde blitt glad for hjelp fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsvin Skrevet 4. mars 2011 #2 Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZINA Skrevet 4. mars 2011 #3 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Bor du i Oslo, kan du kjøre til Stoff og stil på Alnabru. De har åpnet en ny butikk der hvor Jysk var før. Endret 4. mars 2011 av ZINA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Bumblebee* Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2011 takk for svar,men har sett innpå sidene deres.veldig lite utvalg i møbelstoff finnes det noe andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 5. mars 2011 #5 Del Skrevet 5. mars 2011 Du trenger ikke nødvendigvis bruke møbelstoff, jeg har trukket om 4 kjøkkenstoler med gardinstoff, funket fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg kjøpte lin i metervare hos en vanlig syerske/hobbybutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis du bor i Oslo-området kan kanskje innvandrerbutikkene være en ide? F.eks. Rainbow tekstil http://www.rainbowtekstil.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 6. mars 2011 #8 Del Skrevet 6. mars 2011 takk for svar,men har sett innpå sidene deres.veldig lite utvalg i møbelstoff finnes det noe andre steder? De har større utvalg i butikken enn i katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Bumblebee* Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mars 2011 takk for svar folkens!da skal jeg se litt mer nøye hos stoff og stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #10 Del Skrevet 4. februar 2013 De stedene som er nevnt over har meg bekjent ikke møbelstoffer, bortsett fra Stoff og stil og det de har der er ikke mye eklusivt. Vanlig stoff er ikke egnet til å trekke møbler med, Er det type spisestoler du skal trekke om? Altså bare setet? Da er det ikke mye stoff som skal til. Jeg kjøpte 2 eller tre meter møbelstoff på Riis Interiør og det kom på rundt 600 kr. Anonym poster: f6eabf9a86148b0f076dfe56019fee55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 4. februar 2013 #11 Del Skrevet 4. februar 2013 Her er møbelstoffer med litt "ekslusivt" preg.. De som laget i silke koster riktig nok skjorta men noen av de andre er kjempe fine.. Disse stoffene har skikkelig klassiske design som har vart i mange år. eksempel: Design nr VS1041 farge nr. sort 102 123 Hvis stolsetene er løse så du kan løfte dem av kan du få trekt dem om her, kjempe enkelt, bestill stoff og tjeneste så får du dem levert ferdig omtrekt! http://www.nestetrekk.no/Shop/Product/TJ1018/102230 Er prisene per rull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alohamaria Skrevet 4. februar 2013 #12 Del Skrevet 4. februar 2013 Er prisene per rull? Det er meters pris så du kan bestille så mye du vil sjekk bomull og linstoffene.. de er kjempefine!! Men det trengs jo ikke å mye for å trekke om 6 stol seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå