Gå til innhold

Denne funker!!juhuu! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Talika lipocils heter den og kjøpes ihvertfall på estetique. (der kjøpte jeg den)

Det er et middel som angivelig skal gi deg lengere og fyldigere øyevipper i løpet av 28 dager. Jeg kjøpte den (kostet bare 250) og har nå brukt den i underkant av to uker morgen og kveld og jeg ser en vanvittig forandring i øyevippene mine! De er myye lengere og i hvertfall mye tykkere! Jeg elsker de greiene her jeg :)

Hun som jobbet der sa at det var basert på middler som brukes for å få hår til feks brannskadde å vokse ut fort. Det kan merkes ja.

Tenkte jeg bare måtte anbefale den til flere for dette funker faktisk!

-Tanya

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! :D

**noterer på handlelista**

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Noen andre som har prøvd denne? virker den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte den i dag, er kjempespent på om den virker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan ikke du gi rapport på om den virker for deg og? Veldig spent :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte den i går... Men hvor mye skal man ha på? Syns det var så lite på kosten - ble liksom litt usikker på om jeg hadde fått noe på vippene eller ikke... nesten så jeg lurer på om det er noe galt med min... :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv å klem den mot fingrene så skal det være endel blank væske. Det er det på min hvertfall!

Ta den først på på oversiden av vippene, heelt inntil roten, så på undersiden og så på de nederste vippene. Det gjør jeg ihvertfall, da får jeg dekkt de ordentlig. Det er viktig at du tar den helt inntil roten av vippene hvertfall.

Nå har jeg fått enda lengere vipper jeg! Folk begynner å bli skremt ;)

Håper det funker for dere som har kjøpt den og da :)

-Tanya

Skrevet

Høres helt fantastisk ut!

Men vet noen om den er sterk? Er nemlig ganske allergisk...

Svir det når man tar den på?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns den funker, etter ca. 3 ukers bruk! :D

Eller kanskje det bare er psykisk - den velkjente placeboeffekten...? :ler:

Skrevet

Wow! Høres nesten for godt ut til å være sant, jo. Men hvordan fungerer denne saken da? Påføres uten/med mascara?

Skrevet

Har brukt den i snart to uker --- kan ikke si at jeg er kjempeimponert... Enda. Nå har jeg ganske mye vipper fra før av - kan det være derfor jeg ikke ser så stor forskjell...?

Gir den ikke opp helt enda, hvertfall...

Gjest Anonymous
Skrevet

Veslepus - Jeg har lange vipper fra før jeg og, men de var ikke så tykke. Det merket jeg at de ble når jeg begynte å bruke denne greia da..men jeg har også merket lengdeforskjell jeg da.

Nå må jeg nesten bruke vippetang for å fa vippene opp for de har blitt såpass lange og tykke innerst at de henger litt nedover på en måte, jaja :)

Fortsett sa skjer det kanskje noe etterhvert da håper jeg, siden jeg har drevet å anbefalt den og greier :roll::)

-Tanya

Gjest Anonymous
Skrevet

Brukes den under mascara eller som en slags balsam når man ikke har på mascara?

Skrevet

Jeg skal smøre meg med tålmodighet.... :D

Runa: den koster 250,-

Skrevet

Tusseline, den påføres etter du har fjernet mascara om kvelden eller før du tar på mascara om morgenen. Eller begge deler... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den er en vippepleier, så den skal brukes morgen og kveld i følge bruksanvisningen. Jeg tar den på før jeg tar maskara, og så tar jeg på hver gang jeg evnt. fjerner sminken. Så tar den på flere ganger enn morgen og kveld som regel :)

Den koster 249 for deg som lurte :)

-Tanya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...