Guriane Skrevet 4. mars 2011 #21 Skrevet 4. mars 2011 Det kommer egentlig veldig an på hvordan det blir gjort. Så jeg tror jeg svarer ja takk begge deler.
Gjest norah Skrevet 4. mars 2011 #22 Skrevet 4. mars 2011 Som oftest fingring, slikking blir for "tynt". Har bare møtt en som klarte å gjøre noe fornuftig der nede oralt,- han sugde seg fast... den der har jeg vært borti, og jeg likte det ikke. altfor massivt, og ikke behagelig for mitt vedkommende. thanks, but no thanks
Gjest HunterLady Skrevet 4. mars 2011 #23 Skrevet 4. mars 2011 den der har jeg vært borti, og jeg likte det ikke. altfor massivt, og ikke behagelig for mitt vedkommende. thanks, but no thanks Enig. Synes det er horribelt.
Mr.F Skrevet 4. mars 2011 #24 Skrevet 4. mars 2011 jøss er det så mange som ikke liker at vi slikker da.. det tte er noe jeg stort sett gjør hvær gang. og med resultat at hun kommer. trodde det var noe di aller fleste likte og få gjort 1
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2011 #25 Skrevet 4. mars 2011 Enig. Synes det er horribelt. Jeg syns det er deilig, jeg.... 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2011 #26 Skrevet 4. mars 2011 Suge seg fast er bare dritvondt! Det ermange menn som gjør det når de skal slikke, bruker stiv tunge og suger i klitten. Jeg svimer nesten av av smerter da! Så ingen suging på klitorisen for meg nei AU AU. Her er det best om han slikker forsiktig og bruker en finger inni samtidig
Lykkelitenen Skrevet 4. mars 2011 #27 Skrevet 4. mars 2011 Jeg syns det er deilig, jeg.... Det viser bare at vi alle er forskljellige, så menn bør prøve seg frem med ny partner og vi kvinner må være flinke til å vise hva vi liker -> god kommunikasjon. Og sånn by the way, veldig enig med deg, jeg liker det
Wildy Skrevet 5. mars 2011 #28 Skrevet 5. mars 2011 Ja takk , begge deler, og gjerne samtidig?!? Synes det er vanvittig deilig, og kommer som regel som en rakett. Og for å toppe det av; om han er tøff nok til å komme inn i meg mens det da går for meg er jeg bokstavelig talt besvimelsen nær, alt som eksisterer er den lille biten kjøtt der nede, resten av meg forsvinner.....
Envy Skrevet 5. mars 2011 #29 Skrevet 5. mars 2011 Slikking er noe av det beste en mann kan gjøre med meg Så definitivt heller slikking enn fingring any day!
FantasDick Skrevet 5. mars 2011 #30 Skrevet 5. mars 2011 Slikking any day! Fy faen, det er digg! Men han kan gjerne bruke et par fingre i tillegg. 1
galskap Skrevet 5. mars 2011 #31 Skrevet 5. mars 2011 definitivt slikking=) ingenting er bedre enn en myk, våt og leken tunge på klitten! gjerne med en finger eller to inni meg da;P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå