AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Jeg så akkurat en reklame på tv for Syoss hårfarge, og syns den røde fargen var helt nydelig.. noen som har prøvd disse fargene? Jeg har tidligere prøvd sjampoo/balsam fra dette merket, og var så misfornøyd at jeg heiv så og si alt sammen. Men kanskje fargene er bedre?
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Kjøpte syoss i riga, var fornøyd ja. Får du kjøpt dem i norge nå? Hvor?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Hei Vinnie! Har akkurat begynt å reklamere for dem på tv, så jeg vet ikke helt hvor, men tenkte meg innom Cubus idag for å se der. Så bra at du var fornøyd med fargen, kan jeg spørre hva du var mest fornøyd med? Holdbarheten, glansen? Hvordan var den i forhold til andre hårfarger? ...vet jeg blir å finne ut av dette selv om ikke lenge nå da, men alltid fint å høre hva andre syns
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Forresten, kjøpte du permanent eller semipermanent farge?
Lykkelitenen Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Disse kom inn forrige uke hos de fleste, så de er veldig ny her i Norge. Prisen er god, 89,50 for en pakke, men den er så vidt jeg vet kun kommet i permanent farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå