AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Ja. Både som artist og person. Dessuten er hun nydelig.
Xaphan Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Ja. Hun har et vakkert fjes og en vakker stemme. Hun er dessuten veldig søt og kan det hun driver med.
Funkyraw Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Hun er et flott eksempel at det går an å være vakker uten å være vulger. Et intelligent menneske med en vakker stemme også. En dame som virkelig lager MUSIKK, ikke søppel som lady gaga og rihanna hoster opp. Skulle ønske flere satt pris på talent. De som virkelig fortjener millioner av fans, millioner av kroner og å bli hyllet som guder er ofte de som ikke ser snurten av det. Men ja, jeg liker Katie Melua, men jeg kan ikke si jeg hører så ofte på henne. Jeg har sett hun live en gang, absolutt verdt å se! Nydelig stemme på den jenta. 3
Gjest Valiant Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Hun er et flott eksempel at det går an å være vakker uten å være vulger. Et intelligent menneske med en vakker stemme også. En dame som virkelig lager MUSIKK, ikke søppel som lady gaga og rihanna hoster opp. Skulle ønske flere satt pris på talent. De som virkelig fortjener millioner av fans, millioner av kroner og å bli hyllet som guder er ofte de som ikke ser snurten av det. Men ja, jeg liker Katie Melua, men jeg kan ikke si jeg hører så ofte på henne. Jeg har sett hun live en gang, absolutt verdt å se! Nydelig stemme på den jenta. Vel hun er den mest solgte artisten i Norge de 10 siste årene. Hun er en av de mest solgte kvinnelige artister i Europa om ikke den meste de 10 siste årene. Så jeg tør å påstå at det er mange som setter pris på henne 1
Hanne Irene Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Hun har en kjempenydelig stemme, men liker ikke alle sangene hennes. Dear friend gir meg gåsehud hver gang!
Vulpes Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg liker henne. Hadde faktisk helt glemt henne, så takk for påminnelsen. Nå er hun på Spotify-spillelistene mine
Gjest Tigress Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Liker noko av det ho har gjort, den med syklane i Beijing er super!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #14 Skrevet 16. mars 2011 Nei - alt jeg har hørt av henne så langt har hørtes helt likt ut. Kjedelig!
Wonders Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 fine sanger og fin stemme, kan ikke mere faktisk. nine million bicycles, pice by pice, thank you stars cried for you closest thing to crazy 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå