Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Calexica
Skrevet

Jeg svetter skikkelig når jeg trener, blir våt på brystet og ryggen igjennom klærne. Jeg trener på et senter hvor størstedelen ikke trener kondis, men pumper kun jern. Jeg gjør motsatt da. Bruker håndkle og tørker av etter meg osv, men i dag var det en bekjent av meg som lo og sa "herregud, du ser grotesk ut". Eh, javel, hvorfor det, jo du er er så svett. Selv reagerer jeg ikke på at andre er svette, vi er jo og trener. Skal jeg skjerpe meg eller drite i hva de sier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Drit i dem. De som ikke svetter når de trener, trener de egentlig da? Jeg svetter i alle fall når jeg trener...

Det er jo forskjell på hvor mye alle svetter også, men det var bare en teit kommetar fra en teit "ikke-trener", etter min mening. Hva fanken skal man gjøre da, GÅ stille og rolig og plystre istedet? :jepp:

Skrevet

Drit i det og kjør på med treningen din.

• Liker 2
Skrevet

Jeg svetter meg bortimot i hjel når jeg trener og det er jo faktisk poenget.

Det er hardt arbeid å komme i form og det er nok bare et mindretall som kan se bra ut mens man gjør det. Ikke bry deg mener jeg :)

Skrevet

Så lenge du tørker av apparater etter deg syns jeg du skal gi pokker og trene! For din del er vel alternativet å ikke trene, og det er jo et rimelig trist alternativ.

Jeg blir selv tomatrød når jeg trener, pleier å passe på å matche med rød t-skjorte. :fnise:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg svetter skikkelig når jeg trener, blir våt på brystet og ryggen igjennom klærne. Jeg trener på et senter hvor størstedelen ikke trener kondis, men pumper kun jern. Jeg gjør motsatt da. Bruker håndkle og tørker av etter meg osv, men i dag var det en bekjent av meg som lo og sa "herregud, du ser grotesk ut". Eh, javel, hvorfor det, jo du er er så svett. Selv reagerer jeg ikke på at andre er svette, vi er jo og trener. Skal jeg skjerpe meg eller drite i hva de sier?

Drit i at dem slenger bemerkninger om at du er svett.. Er jo for svarte derfor man trener. Hvilken apeloff var det som kom med en slik kommentar? hehehe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik å forstå at hvert eneste lille stikk skal dokumenteres i form av en "støttetråd" på KG?

Gjest white tiger
Skrevet

Man skal jo svette når man trener! Jeg reagerer heller på de som knapt svetter en dråpe.. De som forlater spinningtimen like fresh som da de satte seg på sykkelen. Skjønner ikke at det er mulig, de må jo ha på veldig lite motstand.

Selv forlater jeg treningsstudioet rød i ansiktet, våt i håret og med utsvetta klær. Skikkelig lekkert syn med andre ord, men da føler jeg iallfall at jeg har jobba :)

• Liker 1
Skrevet

Drit i dem! Enkelt og greit.

Gjest Calexica
Skrevet

Er det slik å forstå at hvert eneste lille stikk skal dokumenteres i form av en "støttetråd" på KG?

Ja det stemmer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er like ille, bare omvendt. Selv svetter jeg som en foss og ser ned på dem som ikke svetter en dråpe :gjeiper:

Skrevet

Drit i det. Den som ikke svetter, har heller ikke trent skikkelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...