Troilltøva Skrevet 3. mars 2011 #21 Skrevet 3. mars 2011 Hahahahahahaha, ler meg i hel! Nei, aldri si at er mann er søt! Tror den henger i sammen med at du ikke helt tenner på søte gutter, du knuller ikke en søt gutt du knuller en kar! Det finnes selvfølgelig unntak til alle regler, spesielt de "Søte uskyldige gutta" som kan sitte i en minibuss full av folk for å bryte ut "Dæ, ska e pul i kveld. Hei, æ e Mats". Eller klassikeren "Du er så sør når du er sur".. hoho, ja men da er de jo så søøøte
Gwen Skrevet 3. mars 2011 #22 Skrevet 3. mars 2011 Pikk-komplimenter passer bare under sex synes jeg:) Blir for cheesy og kjapt før du får kjent den liksom.. Min kjæreste liker å høre enkle ting som at han er deilig, sexy, mandig, osv.. Han klager avogtil på at han er hårete og da sier jeg: slutt å tull, det er sånn en mann skal se ut! Da blir han glad Ellers syns jeg det er pirrende med: "Liker du når jeg gjør sånn?", mens man gjør et eller annet sexy med han eller foran han, hvis målet ditt er å ha sex. Om dere bare skal date eller kline, kan du si du har tenkt på han, at du liker han, at du synes han er nice(et ord jeg bruker, haha), vær spontan, om dere er et sted det er mange folk, spør om dere skal gå på badet og kline osv... Mitt siste tips: Kommenter at han passer klesplagget han har på seg, skjorta, t-skjorta, osv... De fleste mannfolk jeg er borti bryr seg faktisk om hvordan de kler seg selv om de sjelden innrømmer det:p
womenwomen Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #23 Skrevet 3. mars 2011 Si for all del aldri at en mann er søt ihvertfall, da får jeg streng beskjed om å si "TØFF". "jeg er TØFF, ikke søt!!" Den feilen har jeg gjordt ...he he Men den ble godt mottatt og jeg fikk bare høre at jeg var søt jeg også . Så han forstod vell at det var positivt ment . Selv om det kanskje ikke er det smarteste man kaller en mann . SØT ..he he Som om han var en liten unge eller en liten hund : ) Skulle sagt LEKKER eller DEILIG heller : ) Å få høre at man er deilig - liker vell begge kjønn å høre ? Et skikkelig UNISEX KOMPLIMENT : )
Spekulur Skrevet 4. mars 2011 #25 Skrevet 4. mars 2011 "Du er den mest interessante mannen jeg har truffet noen gang". Den funker på meg i hvert fall.
Kamikatze Skrevet 4. mars 2011 #26 Skrevet 4. mars 2011 Den feilen har jeg gjordt ...he he Men den ble godt mottatt og jeg fikk bare høre at jeg var søt jeg også . Så han forstod vell at det var positivt ment . Selv om det kanskje ikke er det smarteste man kaller en mann . SØT ..he he Som om han var en liten unge eller en liten hund : ) Skulle sagt LEKKER eller DEILIG heller : ) Et ekte mannfolk vil bare synes det er søtt om ei jente kaller ham søt. En pinglevipp av en mannsling, vil nok føle et litt vondt stikk i mindreverdighetskomplekset sitt.
Bankai L Skrevet 4. mars 2011 #27 Skrevet 4. mars 2011 Du får meg til å tenke på bare 1 ting. Hadde dama eg liker sakt det til meg så hadde eg gått: Whaaat? Hva er det eg får deg til å tenke på!? Hvis hun hadde sakt det på en flørtende måte så hadde eg blitt bra mo i knærne tror eg .
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 #29 Skrevet 5. mars 2011 Et ekte mannfolk vil bare synes det er søtt om ei jente kaller ham søt. En pinglevipp av en mannsling, vil nok føle et litt vondt stikk i mindreverdighetskomplekset sitt. Jeg kan være enig i den der. No problem at dama sier jeg er søt
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #30 Skrevet 5. mars 2011 Si for all del aldri at en mann er søt ihvertfall, da får jeg streng beskjed om å si "TØFF". "jeg er TØFF, ikke søt!!" Hvorfor må kvinner gi menn femi komplimenter? I stedet for søt kan man si kjekk, stilig, tøff, kul, digg, m.fl. Det finnes mange maskuline komplimenter kvinner kan gi menn, hvorfor da absolutt gi han et femi kompliment?
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2011 #31 Skrevet 5. mars 2011 Jeg skjønner ikke gutter/menn som blir satt ut av å bli kalt søt. Det betyr jo bare at man er søt/gjør noe søtt akkurat i det øyeblikket. Det er viktig å kunne skape dybde, med å ikke alltid være mannemann, men også kunne vise litt andre sider av seg selv. For min del er vel de beste komplimentene det jenter pleier å si med blikket og smilet. Eventuelt ting som bare detter ut av dem der og da. Hadde f.eks. en kunde som kom gående sammen med venninnene sine, i det hun ser meg utbryter hun "Oi, kjekk!" før hun innså hva hun egentlig hadde sagt.
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #32 Skrevet 5. mars 2011 Jeg kan være enig i den der. No problem at dama sier jeg er søt Din erfaring med damer begrenser seg vel til henne i nord. Du har referert et antall ganger hva hun kaller deg. I anstendighetens navn skal jeg ikke sitere. Hvis hun sier du er søt, betyr det at hun er pengelens og vil ha forsyninger inn på konto. 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #33 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Har lyst å gi en jeg liker et SEXY smigrende kompliment . Noe han blir smigret og glad for å høre om seg selv . Men hva sier man : Åh - du er så mandig ! Du er så kjekk ! Du er så deilig ! Du er så sexy ! Så fin kropp og så høy og deilig du er ! Du får meg til å tenke på bare 1 ting ...he he Du har verdens finest øyne og smil ! Ja hva skal jeg si til han , neste gang jeg ser han ? Forøvrig synes jeg at alle komplimentene passer til han jeg tenker på . Off topic kanskje, men vil bare nevne det. Jeg var en gang støttekontakt for en dame som var som deg, fullstendig sexfiksert. Hun kunne finne på å si slike ting til hvilke menn som helst hvor som helst, hvis hun syntes de var tiltrekkende. Ikke nok med det, men hun beveget kroppen og så på mannen med et halvsløret blikk og gjorde den spesielle inn- og utbevegelsen med tungen. Det ble en del pinlige episoder, i butikker foran grønnsaksavdelingen for eksempel. Endret 5. mars 2011 av Belladonna
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #34 Skrevet 5. mars 2011 Off topic kanskje, men vil bare nevne det. Jeg var en gang støttekontakt for en dame som var som deg, fullstendig sexfiksert. Hun kunne finne på å si slike ting til hvilke menn som helst hvor som helst, hvis hun syntes de var tiltrekkende. Ikke nok med det, men hun beveget kroppen og så på mannen med et halvsløret blikk og gjorde den spesielle inn- og utbevegelsen med tungen. Det ble en del pinlige episoder, i butikker, foran grønnsaksavdelingen for eksempel. Til womanwomans forsvar er det mange som er sexfikserte, men som skjuler det godt for omverdenen i fare for å bli fordømt, få hobbydiagnoser, evnt at folk påstår at man har blitt seksuellt misbrukt (dette gjelder helst når det er kvinner som utrykker seksualitet. Ikke når menn gjør det). Jeg skjuler det t.o.m i langvarige forhold, og legger bånd på meg for å ikke vise hvor godt jeg i realiteten elsker sex til enhver tid. Jeg har også venniner som har innrømt at de har det på samme måte. Eneste forskjellen på meg og womanwoman er at jeg er redd for kommentarer og bli ansett som snål, evnt at jeg har antenner.. womanwoman gir mer F. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #35 Skrevet 5. mars 2011 Til womanwomans forsvar er det mange som er sexfikserte, men som skjuler det godt for omverdenen i fare for å bli fordømt, få hobbydiagnoser, evnt at folk påstår at man har blitt seksuellt misbrukt (dette gjelder helst når det er kvinner som utrykker seksualitet. Ikke når menn gjør det). Jeg skjuler det t.o.m i langvarige forhold, og legger bånd på meg for å ikke vise hvor godt jeg i realiteten elsker sex til enhver tid. Jeg har også venniner som har innrømt at de har det på samme måte. Eneste forskjellen på meg og womanwoman er at jeg er redd for kommentarer og bli ansett som snål, evnt at jeg har antenner.. womanwoman gir mer F. :klappe: Veldig stor sannhet i ditt innlegg. Godt skrevet!
Konstantin Skrevet 5. mars 2011 #36 Skrevet 5. mars 2011 Jeg pleier å si at han er veldig kjekk! Eller at han er veldig snill og god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå