Gå til innhold

Hvordan gi komplimenter til en mann ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gi en jeg liker et SEXY smigrende kompliment . Noe han blir smigret og glad for å høre om seg selv .

Men hva sier man :

Åh - du er så mandig !

Du er så kjekk !

Du er så deilig !

Du er så sexy !

Så fin kropp og så høy og deilig du er !

Du får meg til å tenke på bare 1 ting ...he he

Du har verdens finest øyne og smil !

Ja hva skal jeg si til han , neste gang jeg ser han ? Forøvrig synes jeg at alle komplimentene passer til han jeg tenker på .

AnonymBruker
Skrevet

"Du er den største jeg noensinne har vært borti"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Vil du teste ut gullmusa mi ?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Wow! Den er så stor..."

• Liker 2
Skrevet

Den tror jeg de fleste menn ville likt å høre faktisk , om de var litt stor i hvertfall . Jeg kan jo stønne under sex , åhh du er så stor åhh du sprenger meg ...Åh GUD .....

• Liker 2
Skrevet

Men jeg har ikke ligget med han enda - men jeg SKAL en vakker dag . Men han vet ingenting om mine planer tror jeg : )

AnonymBruker
Skrevet

"Du er så sexy at jeg får orgasme av å bare se på deg.." :gjeiper:

"Når jeg møter blikket ditt, våkner villdyret i meg, og jeg har bare lyst å rive av deg klærne dine og spise deg opp..."

AnonymBruker
Skrevet

Synes alt dette høres veldig klisjè og planlagt ut...

• Liker 3
Skrevet

"Jeg DIGGER blikket ditt når du er kåt"

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg sa til min kjæreste : "Du er så sexy når du spiller biljard... Du ser så intens og sexy ut, jeg får så lyst til å hive deg over bordet og knulle deg..." Jeg tror han likte det.

Vil gjerne høre flere eksempler enn "pikk"-komplimenter :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til min kjæreste : "Du er så sexy når du spiller biljard... Du ser så intens og sexy ut, jeg får så lyst til å hive deg over bordet og knulle deg..." Jeg tror han likte det.

Vil gjerne høre flere eksempler enn "pikk"-komplimenter :popcorn:

"Wow, du har så store muskler"

Gjest Heloise
Skrevet

Åh gosj så kjedelige eksempler... Jeg vet at jeg ikke blir videre imponert av tafatte klisjè-komplimenter fra fremmede menn. Men søte/gjennomtenkte og kanskje rare komplimenter fra kjæresten (eller da "utkårede") er skikkelig ålreit :)

Er menn virkelig så simple at de LIKER å få en "du har så stor pikk assa" eller "du har så store muskler assa"?

AnonymBruker
Skrevet

Menn liker å føle seg Mandige.

Skrevet

Når jeg sier til mannen min at jeg passer så fint inn i armkroken hans, så får jeg alltid et nuss i pannen og verdens søteste blikk

Skrevet

Har lyst å gi en jeg liker et SEXY smigrende kompliment . Noe han blir smigret og glad for å høre om seg selv .

Men hva sier man :

Åh - du er så mandig !

Du er så kjekk !

Du er så deilig !

Du er så sexy !

Så fin kropp og så høy og deilig du er !

Du får meg til å tenke på bare 1 ting ...he he

Du har verdens finest øyne og smil !

Ja hva skal jeg si til han , neste gang jeg ser han ? Forøvrig synes jeg at alle komplimentene passer til han jeg tenker på .

Du kan jo si at du savner ham så mye - uten å vise ham det i praksis selvfølgelig.

AnonymBruker
Skrevet

Planlagte komplimenter blir for dumt. De beste er de som blir sagt spontant og er relevant til situasjonen. Komplimenter om penis størrelse er tåpelig og bare hjernedøde zombier vil bli smigret av det.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

"Vil du teste ut gullmusa mi ?"

Fabelaktig! :fnise::skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Tips, dropp alle disse komplimentene, det blir for generelt og falskt! Komplimentene må tilpasses den du gir dem til, for min del elsker jeg når jenter legger merke til enkelte småting.

Jeg matcher alltid alle detaljer i samme farge, svarte sko, svart belte, brune sko, brunt belte, brun klokkereim, brunt skinnsmykke, brun lommebok, sølvfargede detaljer som går igjen på alt fra klokken til smykket og nøkkelen som henger i det til lommeboken og skoene. Det er noe JEG liker å være litt sånn perfekt på. Så er kompliment som "Jeg digger hvordan alt du har på deg alltid passer sammen" er noe jeg smelter helt for. Leiligheten min er på samme måte, alt matcher opp og passer sammen. Gjennomført stil er jeg stolt av

Jeg er og ganske intuitiv, jeg tar ting ganske lett og er ganske så smart. Det er selvfølgelig ikke noe jeg går rundt å skryter av men at jeg tar ting lett og tenker raskt er en av mine bedre sider, og jeg blir jo litt ekstra glad når noen biter seg merke i det. "Youre a genious" var det ei jente som stadigvekk sa til meg når jeg var i Frankrike, det er faktisk en av de få jentene jeg noensinne har hatt i livet mitt som jeg regelmessig enser en tanke til og savner litt.

Stor pikk, i mitt tilfelle er det faktisk sant! Til en sånn grad at jenter av og til nesten blir litt satt ut, det tar jeg alltid som ett bra kompliment. Men du må ikke finne på å lyge om slike ting eller å overdrive. Om noen har middels stor\litt over middels og spør deg om du liker det du ser. Ikke si "Å ja, det er den største jeg noensinne har sett!" si heller "Å jaah" mens du biter deg selv i leppa og viser hvor forbanna kåt du er!

Så, final clue. GENUIN interesse, er alltid noe som blir satt pris på! Gi komplimenter for det som gjør den personen spesiell i dine øyne, det DU tenner på ved ham. Har han fantastisk fine øyne, en fin nese? Si det rett ut! Jeg ELSKER ørene dine! De er bare såååå perfekt!

Oddsene er til stede for at han liker dem selv og!

Skrevet

Si for all del aldri at en mann er søt ihvertfall, da får jeg streng beskjed om å si "TØFF". "jeg er TØFF, ikke søt!!" :sjenert:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si for all del aldri at en mann er søt ihvertfall, da får jeg streng beskjed om å si "TØFF". "jeg er TØFF, ikke søt!!" :sjenert:

Hahahahahahaha, ler meg i hel!

Nei, aldri si at er mann er søt! ;) Tror den henger i sammen med at du ikke helt tenner på søte gutter, du knuller ikke en søt gutt du knuller en kar! Det finnes selvfølgelig unntak til alle regler, spesielt de "Søte uskyldige gutta" som kan sitte i en minibuss full av folk for å bryte ut "Dæ, ska e pul i kveld. Hei, æ e Mats". Eller klassikeren "Du er så sør når du er sur"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...