Gjest Steinar42 Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei KVINNER, Jeg heter Steinar og er 42 pluss. I morges våknet jeg at kona runket morrabrødet mitt. Overgrep?
Gjest jente Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Hvis du følte det var et overtramp og føler deg brukt/krenket av det, så ja, da mener jeg at det kvalifiserer som overgrep! Men tror du kona mente det som et overgrep eller tror du hun trodde du ville like en slik oppvåkning?
Gjest ironisk123 Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Ja ingen tvil! Rett skal være rett! Du har jo ikke vært våken og ikke kunne gitt tillatelse til det som skulle skje! Dermed var det ikke frivillig! Selv om hun er mor til dine barn og dere har lang fartstid sammen så MÅ DU ANMELDE HENNE IDAG! Slike mennesker kan ikke gå rundt! 3
lille-lure Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Ingenting er bedre enn å bli vekket slikt. Mener nå jeg.. Vet ikke hva dy synes steinar?? Var det vondt mener du??? 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Hvis du syntes det er grusomt at kona di vil runke deg våken, så er det bare å anmelde. Men jeg tror ikke det er så bra å fortelle noen andre om det. Fare for de kommer til å se på deg som verdens største tulling. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Dersom dette er noe du ikke ønsket, og syntes var krenkende og ubehagelig, så ja! Da overgrep hun seg på deg. Personlig, med min nåværende kjæreste, ville jeg digget å bli vekket av at han fingret meg!! mmmmmh.. digg digg digg, våkne av kåthet og bare kunne kjøre på, hadde vært helt i vår gate når jeg tenker meg om!! :D og, jeg hadde ikke sett på det som overgrep. Med min eks derimot, vi hadde lite og dårlig sex, jeg hadde sjeldent lyst, han presset stadig og det var aldri noen bekvem situasjon når det var snakk om sex. Hadde han gjort det, så kunne det nok føles som overgrep for meg ja. Det er det samme for menn som for kvinner, så du må nesten være dommeren for om dette var overgrep eller ikke. 1
Gjest ironisk123 Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Det spiller da ingen rolle Cecilie om det var godt eller ikke. Og jente, det spiller ingen rolle hvis hun trodde han kom til å like det! Kvinner blir oppfordret til å anmelde sine ektemenn eller eks-ektemenn fordi de kanskje har antatt at de ville like å vokne opp til sex uten å ha vært med på bestemme dette selv. Argumenter som "Kanskje han tenkte du likte det?spontan sex?" blir ikke tatt til etteretning, så det skal heller ikke bli inkludet i evalueringen når det gjelder det motsatte kjønn. Så nei; anmeld henne. Ingen unnskyldning er god nok! Det må være likt for begge kjønn.
lille-lure Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Jeg hadde forstått om det var riding på gang. men en uskyldig runk.... 1
pantora Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Måten det er skrevet på får meg til å tro dette er.... fjas. Men om det er for real, kast henne ut og la hun sove på sofaen, eller gjerne ute i hagen i hundehuset (om dere har hund). Nulltoleranse ass!!! Og husk dask på lanken slik at hun skjønner at hun har gjort noe galt... 3
Gjest Sommertid Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Jeg hadde forstått om det var riding på gang. men en uskyldig runk.... Så du mener at en som voldtar bør komme mildere unna det om h*n bare har fingret eller runket offeret? Om du selv mener at det er et overgrep såer det det for deg. Jeg hadde elsket å bli vekket på den måten men det er meg. 1
lille-lure Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 MEN I ALL VERDEN. Mannen LURER på om det var overgrep. jeg mener at det IKKE var det. Du mener det var det.
Gjest Sommertid Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 MEN I ALL VERDEN. Mannen LURER på om det var overgrep. jeg mener at det IKKE var det. Du mener det var det. Om personen selv føler at det er et overgrep så er det jo nettop det for den personen. Samme om det er kjæresten eller en fremmed som har gjort det. 2
lille-lure Skrevet 3. mars 2011 #14 Skrevet 3. mars 2011 Ja. det er jeg helt enig. da spiller det ingen roller hva noen andre sider! Men han spør, og da får jeg inntrykket av han selv ikke synes det, men lurer på hva vi synes
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 Dette er jo helt klart bare en som gjør narr av kvinner som har skrevet om overgrep her inne. Jeg synes det er respektløst. 13
Gjest ikkeronket! Skrevet 3. mars 2011 #17 Skrevet 3. mars 2011 Herregud. Dette har jeg prøvd og få kona til å gjøre med meg i årevis, men skjer det??? NEEEEI!!
lille-lure Skrevet 3. mars 2011 #18 Skrevet 3. mars 2011 Herregud. Dette har jeg prøvd og få kona til å gjøre med meg i årevis, men skjer det??? NEEEEI!! hi hi hi hi
Gjest Valiant Skrevet 3. mars 2011 #20 Skrevet 3. mars 2011 Jeg hadde forstått om det var riding på gang. men en uskyldig runk.... Lurer på om du hadde sakt det samme om det var en mann som fingret en kvinne mens hun sov....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå