Gjest snowflake Skrevet 2. november 2003 #21 Del Skrevet 2. november 2003 kjempefin hund, hva med kayla? liker du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 2. november 2003 #22 Del Skrevet 2. november 2003 Synes Thelma er et herlig hunde-navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 3. november 2003 #23 Del Skrevet 3. november 2003 Utrolig søt hund :D Mange gode navnforslag...Personlig syntes jeg at hun var en liten Mathea, evnt. en veldig søt liten Sofia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 3. november 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 3. november 2003 Tusen takk for enda flere fine forslag! :D Listen blir bare lenger og lenger. Liker alle disse, de uthevede er (mine) hovedfavoritter. Samboeren min liker i hvert fall noen av dem. hehe.. Mathea er et fint navn.. thihi.. men jeg kan ikke gi hunden min det. Bella Embla Amy (sambo) Charlie (sambo) Freya (sambo) Sara (sambo) Frida Atilla Uriel Petra Arla Pheobe Amanda Sophie (sambo) Ulla Nikita Molly (sambo) Saga Tara Millie Isa Tia Nuno (supersøtt!) Tinka Vilma Velma (sambo) Lea Kayla Aurora Thelma Lara (sambo) Sofia Lucy (sambo) Teja Blondie (sambo) Salamandra Skrevet: Tor Okt 30, 2003 11:03 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Hva med Bischa? (Bikkja.. ) :D Da var Salamandra et bedre forslag! Noen som husker hva damene til disse superheltene heter? (Fantomet, supermann osv..) Evt feminine tegneseriefigurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #25 Del Skrevet 4. november 2003 Superheltdamer, ja Synes jo vår norske NEMI er superdame god som noen Ellers: Lara Nala Beate (! hihi, kona til Pondus) Lois (Lane) Lana .... de jeg kom på i farten. Likte Ronja også, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #26 Del Skrevet 4. november 2003 Hay ...Ehh, lo lengre listen blir, jo værre blir det...nei nå må vi vel kutte litt her... :blunke: Hva med Frida Liker menneskenavn på hunder jeg! Enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. november 2003 #27 Del Skrevet 4. november 2003 Ikke glem at hundenavn skal være lette å rope og lette å oppfatte for hunden (Ikke mer enn to stavelser). Helst skal de visst også inneholde en s siden dette kan minne om en plystrelyd når man roper navnet. Har selv hatt en Bella, så det er min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 4. november 2003 #28 Del Skrevet 4. november 2003 Hva med Marsha - som en kortform av marshmallows :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 4. november 2003 #29 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg liker Charlie eller Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. november 2003 #30 Del Skrevet 5. november 2003 Tar med glede i mot forslag til navn på valpen min som jeg får i mars-april. :D Det er en jente jeg skal få og vil se noe sånn ca ut som dette: http://www.nphk.info/Valpekull/Ottesen/ima...500x475_JPG.jpg Foreløbige forslag: Bella Embla Amy Charlie Freya Sara Frida Samboeren er engelsk så det er fint om det er noe familien hans klarer å uttale navnet sånn någenlunde. :D Mange fine navn her ja, spesielt Embla Fint navn på en fin hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2003 #31 Del Skrevet 11. november 2003 Leya kjanske fra Star Wars Eller Lady etter lady og landstrykeren Men jeg likerfortsatt Charlie best. Min hund heter JaZ og er en strihåret hann dasch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 11. november 2003 #32 Del Skrevet 11. november 2003 ååååå, så skjønn hun var....!! Hun så ut som en Simba.... Vår hund heter det faktisk, og alle tror at han er jente pga av navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 #33 Del Skrevet 11. november 2003 Sofus Pondus Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 11. november 2003 #34 Del Skrevet 11. november 2003 FIA!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 11. november 2003 #35 Del Skrevet 11. november 2003 Bofsen til broren min heter Sheeba, hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #36 Del Skrevet 12. november 2003 Olivia Nell Milly Wicky Sheila Violet Fiona Phoebe Kjempesøt hund Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2003 #37 Del Skrevet 13. november 2003 Pyro, Arek eller Arina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. november 2003 #38 Del Skrevet 13. november 2003 Navn kan godt ha to stavelser. Og de kan godt inneholde en I - den er lett å dra ut og å variere i tone når man snakker med hunden. Dette er jo en søt deilig valt - som blir stor og staselig som voksen - og den skal kle navnet sitt da også *ler* ... men - jeg synes jo Vesla - er et bra navn da *ler* .....Særlig på store og kanskje skumle hunder - da blir man litt mindre redd de .....Så Vesla er absolutt et navn jeg liker - på stor hund. - MEN det er sikkert ikke så velklingende på engelsk da Athila- et pent navn- kan brukes med laaaang I om man roper eller bare vil koseprate. Melba- inne holder ikke i *ler* - den såg liksom ut som en Melba eller hva med Blenda?? hihi - bare pass på så den ser ren og blendahvit ut da ... Sheila- fint. Jeg har ikke sansen for menneskenavn til hunder. Når folk roper "Odin" - vet man ikke lenger om det er en gutt eller en hund som kommer - for nå er jo det populært navn til barn også ikke bare hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Bella Skrevet 11. juni 2004 #39 Del Skrevet 11. juni 2004 Heisann, husker dere denne? Skulle bare si at valpejenta mi ble hetende Isabella, men vi bruker mest Bella.. Hun er helt utrolig fantastisk flott Takk for alle forslagene! :-) ( Lagt ut et par bilder under kjæledyr. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 12. juni 2004 #40 Del Skrevet 12. juni 2004 Beauty.. Hun var forresten helt skjønn! :D Det het min forrige hund ..ellers er jo Fiffi et søtt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå