Milia Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tar med glede i mot forslag til navn på valpen min som jeg får i mars-april. :D Det er en jente jeg skal få og vil se noe sånn ca ut som dette: http://www.nphk.info/Valpekull/Ottesen/ima...500x475_JPG.jpg Foreløbige forslag: Bella Embla Amy Charlie Freya Sara Frida Samboeren er engelsk så det er fint om det er noe familien hans klarer å uttale navnet sånn någenlunde. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 Liten bamse, jo. Vel, her er isåfall to navn: Attila, evt. Atilla Uriel Evt. mer "originale" navn: Petra Vera Ellers vil jeg foreslå f. eks alviske navn, fra en alvisk ordbok. Blir mange fine navn ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nikita ( nikki) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 ÅÅÅÅÅåååå så fin hun er Jeg synes du skal bruke et ordentlig fint navn på henne. Jeg støtter ditt forslag til FRIDA :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det en Pyreneer? Bella synes jeg var bra. Eller Frida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 28. oktober 2003 #6 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sara var fint synes jeg... Ellers så synes jeg egentlig at man ikke skal gi menneskenavn til hunder jeg. Kommer hun fra noe spesiellt kull sånn at hun må ha den og den forbokstaven??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 28. oktober 2003 #7 Del Skrevet 28. oktober 2003 BINNA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hun er en pyreneer ja. :D Hun kommer til å få et stamtavlenavn men jeg står fritt til å finne et bruksnavn om jeg ikke ønsker å bruke det andre. Åhhhh.. jeg kan ikke vente nesten! Frida, Sara og Bella er foreløbige favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #9 Del Skrevet 28. oktober 2003 Beauty.. Hun var forresten helt skjønn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. oktober 2003 #10 Del Skrevet 28. oktober 2003 NYYYYDELIG... Foreslår: Arla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. oktober 2003 #11 Del Skrevet 29. oktober 2003 Åhhh så nyyyydelig!!! Første som slo meg var Pheobe som navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 30. oktober 2003 #12 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vet om et kjempemorsomt hundenavn på hunder med mye pelt, og det er: Ulla... Synes det er kjempesøtt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ulla er kjempesøtt! :D Det er bare det at jeg allerede kjenner en hund som heter det. Ellers hadde det vært langt oppe på listen. Molly Bella Embla Amy Freya Sara Saga Frida Petra Arla Phoebe Beauty Ulla Nikita foreløbige favoritter er Bella, Sara, Frida, Molly (samboerens favoritt) takk for fine tips, tar gjerne fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 30. oktober 2003 #14 Del Skrevet 30. oktober 2003 Snuppa vår heter Tara. Synes det er fint jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. oktober 2003 #15 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva med Bischa? (Bikkja.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linden Skrevet 31. oktober 2003 #16 Del Skrevet 31. oktober 2003 For et nydelig lite nøste, får nesten lyst på en til jeg. Her er mine forslag: Mitzy Akita Millie Tia Isa Zita Toya Ronja Mica Lykke til med navnevalget og selvfølgelig med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 31. oktober 2003 #17 Del Skrevet 31. oktober 2003 Mitt forslag tror jeg nok blir Nuno... Hadde en jentepus med det navnet en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 31. oktober 2003 #18 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tinka...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 31. oktober 2003 #19 Del Skrevet 31. oktober 2003 Liker menneskenavn på hunder jeg! Ulla var stilig (hmm at jeg ikke har tenkt på det navnet før). Ellers så likte jeg godt Frida og Amy. Andre forslag er Emma, Lea, Mia, Anna, Maja, Wilma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #20 Del Skrevet 31. oktober 2003 Syns den så ut som en Aurora, jeg. Nydelig som den var! *smelter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå