Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er singel etter et stygt brudd for snart 6 mnd siden. Har vel egentlig bestemt meg for å forbli det også, men så er det en fyr som har prøvd å sjekke meg opp i månedsvis via facebook, som jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på å treffe i real life.

Han fremsto i begynnelsen som en, for å si det rett ut, skikkelig gris, med bare snakk om puling og detaljerte sex-beskrivelser om hva han ville gjøre med meg, og at eksen min skulle hatt skuddpremie på hodet sitt siden han hadde "ødelagt meg" for å sitere ham når jeg ba han rulle inn.

Etterhvert har han begynt å fremstå mer som en person, og ikke bare en sexgal tulling, og vi har mange sammenfallende interesser og syn på saker og ting, også på hvordan man vil ha det eller ikke ha det i et forhold. Jeg har sagt til ham rett ut hva jeg mener om grisesnakket hans, at han faktisk skremmer meg, at jeg er veldig streit og prippen på bunnen selv om jeg kanskje kan gi inntrykk av noe annet ut fra bilder og "ryktet" mitt (går ut, snakker med alle, flørter kanskje litt, er stor i kjeften, går hjem alene, men en del tror at jeg har hekket rundt halve miljøet vi har felles kjente i, de om det)

Han ber meg stadig "komme og ta ham", men jeg har sagt at jeg gir ingen slike garantier før jeg har truffet ham i levende live. Og det sier han at han forstår. Jøss, liksom :) Var omløp i topplokket allikevel :)

Så har vi snakket om "hva hvis". Hva hvis jeg blir dritforelsket i ham. Eller omvendt. Ikke noe problem sier han. Neivel.

Nå har han begynt å mase enda mer intenst om at jeg skal komme på besøk da. Jeg begynner igjen med "hva hvis" Hva hvis jeg ikke tenner på ham-han tar vel alt bare det har visse standarder, de oppfyller jo jeg. Selv er jeg skrudd sammen slik at jeg må enten ha tykke ølbriller på for å få lyst på noen, eller jeg må KJENNE og ha FØLELSER for vedkommende.

Dette har jeg prøvd etter bruddet, jeg hadde en ONS søpledrita rett etter bruddet og har reist ned til eksen to ganger, han til meg en gang etter nyttår da vi begynte å snakke sammen igjen. Følelsene for ham er betraktelig redusert fant jeg ut etter siste møte, siden jeg ikke greide spa opp en eneste orgasme sist vi var sammen mot tidligere mange. Om pulevennen min fra før jeg kom sammen med min eks hadde ringt meg, hadde jeg sagt nei, for sex interesserer meg liksom ikke så veldig etter bruddet...

Skal jeg be ham sørge for å fylle bar- og kjøleskapet, spørre om han har gjesterom med lås? Treffer han uansett om et par mnd da vi skal på samme arrangement, men det er jo LENGE til.

Han har venner i byen jeg bor, så jeg synes egentlig han kunne dratt seg hit, så kan jeg stikke avgårde dersom han fremstår helt annerledes enn forventet mens han allikevel har selskap, men det passer liksom aldri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid litt pinlig det der. Snakk med ham på telefon, så hører du åssen type det er, - om du blir tent av snakket hans er det jo håp, men høres han helt dust ut så er det jo greit å vite det med en gang.

Vet ikke om jeg hadde møtt en jente som jeg ikke hadde snakket med telefon først en gang jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri dratt til en fremmed for overnatting. Dersom det overhode ikke klaffer så står du der og kommer deg ikke unna.

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Vi har snakket sammen på telefon-tidligere har han truet med å fylleringe, men glemt det (like greit, jeg var ikke akkurat edru selv heller), men tidligere i uken drev vi og smset på formiddagen, da han plutselig ringte.

Jeg satt lenge og glodde på telefonen mens jeg tenkte han gjerne drev lommeringing, men neida, der var han, så vi satt nå og maste en stund før han måtte legge på.

Tent av snakket greier jeg ikke bli, jeg klarer ikke holde meg alvorlig under noe telefonsexsesjoner, sender jeg dirty/frekke meldinger pleier jeg å sitte og fnise for meg selv mens jeg trykker "send" :)

(og jeg nærmer meg 40 :filer: )

Skrevet

Tent av snakket greier jeg ikke bli, jeg klarer ikke holde meg alvorlig under noe telefonsexsesjoner, sender jeg dirty/frekke meldinger pleier jeg å sitte og fnise for meg selv mens jeg trykker "send" :)

(og jeg nærmer meg 40 :filer: )

Sæd, but true! Ja det blir litt tullete når det ikke kommer naturlig. Men helt ærlig så hørtes han fyren her ut som en som leter etter noe fitte, og rett og slett tar praten rundt som et slags mål for å få fitte. Vet ikke om jeg hadde giddet og investert så mye følelser i en som bare pratet om sex og ligging og hvordan man skal ta hverandre før man veit om man har den samme humoren eller hva det nå er.

Forresten, - alle nærmer seg førti, - så det er ikke noe å bry seg om, fordelen er at du vet hva du ikke gidder å være med på...

AnonymBruker
Skrevet

Greia er at det er gått fra sex og ligging til andre ting, han ble helt sjokkert en dag over at han satt og diskuterte motortekniske greier med meg, jeg klarte å spore ham av fra sitt vanlige grisesnakk og det var uvant for ham.

Han har brukt kvinner til å tømme seg i de siste årene, og det er det (brent barn han og), og han ble litt sjokkert over at det finnes, hva skal man kalle det, kvinner som ikke er helt kjerring (jeg har tidligere blitt kalt "mann med pupper" fordi jeg misliker mye typiske kjerringgreier, bortsett fra menn da :fnise: ) Og nei, jeg driver ikke og tolker og leser mellom linjene, er for lite kjerring til det og :)

Men jeg blir altså ikke helt klok på ham, ene dagen vil han bare pule, neste dag vil han omtrent gifte seg, uten at jeg er så klar for noen av delene...

Foreløpig har jeg ikke investert en dritt, annet enn at jeg er nysgjerrig på å treffe ham i RL-men nå har jeg et forslag til ham, så får vi se om han godtar det :)

AnonymBruker
Skrevet

Og waco-jeg er VELDIG nærmt 40 :sminkedokke:

AnonymBruker
Skrevet

Og waco-jeg er VELDIG nærmt 40 :sminkedokke:

Nesten voksen du da. :P

• Liker 1
Skrevet

Det går jo ann å starte med en date da? Du finner nok ganske raskt ut om han er en flott kar eller ikke. Dessuten høres det ut som du er veldig usikker på han og det er vanskelig å bli virkelig kjent med noen over internett. Da er det om mulig både naivt og dumt å møte han uten å ha snakket mer enn et par ganger over telefon først, vet jo aldri hvilken type han egentlig er. For å være ærlig synest jeg han høres en smule tvilsom ut. Burde kanskje prøvd å framstille seg på en litt bedre måte visst han virkelig var intressert vell?

Bare tanker :) kjenner hverken deg eller han men i verste tilfelle går det vell ann å bruke de neste to måndene til dere møtes på et felles arrangement til å bli enda bedre kjent. Snakke sammen på telefon osv? :)

TELEFONSEX, ftw! ;) haha

Skrevet

Har hatt kontakt siden lenge før jul allerede...facebookvenner siden oktober, og jeg har en kamerat som har kjent ham "bestandig" og som ikke har noe sånt konkret negativt å si om ham.

Jeg får kryssforhøre kompisen min litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, - alle nærmer seg førti, - så det er ikke noe å bry seg om, fordelen er at du vet hva du ikke gidder å være med på...

ha ha, du kan få sagt det!:)

Skrevet

Har hatt kontakt siden lenge før jul allerede...facebookvenner siden oktober, og jeg har en kamerat som har kjent ham "bestandig" og som ikke har noe sånt konkret negativt å si om ham.

Jeg får kryssforhøre kompisen min litt :)

Det er en god plass å begynne ;) Og for å se på det på en helt annen måte, hva har du å tape? I verste fall er han en tulling og da har du ikke gått glipp av noe. Verre om han er tidenes fyr og du venter for lenge, og til det blir for sent ;)

Lykke til! :D

Skrevet

Men jeg blir altså ikke helt klok på ham, ene dagen vil han bare pule, neste dag vil han omtrent gifte seg, uten at jeg er så klar for noen av delene...

Han høres ut som en desperat tulling. Akkurat som mannfolk flest.

Er du ute etter gjennomsnittlig mann så er sikkert han der ikke mye verre eller bedre enn de fleste andre.

AnonymBruker
Skrevet

Menn er svin, er mitt livs motto-denne har jo vist seg fra sin mest grisete side, så da får jeg neppe noen overraskelser? :)

• Liker 1
Skrevet

Menn er svin, er mitt livs motto-denne har jo vist seg fra sin mest grisete side, så da får jeg neppe noen overraskelser? :)

Overraskelser kan man aldri se bort ifra.

Men hvis du er fornøyd med et svin så høres han jo ikke helt feil ut.

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt frem saken for kompisen min. Han virker noe skeptisk. Han sier bl.a jeg aldri kommer til å bli kvitt ham igjen og at han er totalt ensporet. Det med ensporet trodde jeg og veldig lenge, men han har jo vist at dett IKKE bare er sex som står i hodet på ham.

Nå har det vært veldig stille fra ham noen dager, så han har sikkert damebesøk i helgen, skikkelig turn on for meg som ikke liker å dele :filer:

Jeg lar det hele bero, og plutselig treffes vi på "nøytral grunn". Om ikke før, så i mai...

Takker for meninger og innspill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...