AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Nå nærmer det seg 4 års dag for gutten min. Han skal invitere de fra barnehagen, (4-6år) og eg har lysst til å ha en tema fest som f.eks Cowboy. Tenker at alle har vel ei dongribukse,ei skjorte å en hatt? Vil ikke at foreldrene skal måtte stresse for å få tak i kostyme. Men eg kommer ikke på noen kaker, som passer til temaet? Hva skal eg pynte med egentelig? hehe.. er helt blank. Og hva slags leker passer for de i den alderen? Pakkeleken er den eneste eg husker fra barndommen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Kult, da kan du ha stekte pølser med cowboybønner (hvite bønner i tomatsaus) til! Og dere kan sette hale på ei ku (i stedet for den vanlige grisen), "grave gull" og ha fiskedam (ikke så cowboyaktig, men her i huset er det i hvert fall ingen vei utenom). Det blir sikkert kjempeartig!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Stiligt! Det hadde eg aldri komt på. :D Sjokolade-gull-penger går nok fint som gull d. Tusen takk for bra svar!
Furstina Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 I stället för fiskdamm kan du göra skattjakt. Det var otroligt populärt när min dotter fyllde 4 år. Jag hade placerat små gottpåsar på olika ställen i rummet och ritat av var de låg. De fick en lapp att börja leta efter, och när de hittat påsen fanns nästa lapp på samma ställe. Riktigt kul tyckte de att det var.
Chiquita Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Men - ikke ta det for gitt at alle har en skjorte og en hatt... Jeg har tre gutter i aktuall aldersgruppe, men ikke en eneste skjorte eller hatt som passer seg til cowboy-tema. Mine har ikke hatt interessen
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har sett et tips om at man kan lage vest av papirposer (sånne som du får i en del butikker). Skjær/klipp hull til armer, rund litt av i halsen og splitt opp midt foran. Da kan gjestene pynte vestene sine med klistremerker og/eller tegning, dermed har du både en aktivitet og "kostymer" til alle. Litt svart teatersminke er jo gøyalt til "five o'clock shadow", men dere klarer dere sikkert fint uten. Og det er klart hatt er artig, men fantasifulle fireåringer klarer fint å være cowboyer uten hatt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå