Gå til innhold

Hva er det dummeste spørsmålet du har fått noensinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her tenker jeg på alle sjangere, f.eks "har du funnet mobilen din?" fra noen som du snakker med i nevnte mobil, til spørsmål som kunne kommet fra damene i "Prinsessen og professoren"..

Noen er ubetenksomme, andre er litt stressa, og noen er bare regelrett dumme.. :fnise:

Jeg hadde et skikkelig teit spørsmål jeg tenkte på i sted, som jeg tenkte å kunne starte med, men nå har jeg glemt det igjen... :sjenert:

Men hva er det dummeste noen noen gang har spurt deg om?

Edit; Kom på ett, selv om det ikke er det dummeste... Venninne introduserer meg for nye, felles studiekamerater, og fyren hører på dialekten at vi er fra samme by. Si at venninnen heter Lene Merete, og jeg heter Linda Merete. Fyren spør "Er dere søstre?". Eeeeh.. Ja, også hadde vi bare kjempelite originale foreldre.. :klaske:

Endret av kaprifolen
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jobber du her?" Når jeg er på jobb i uniform og står bak kassen, priser noe, setter på plass noe eller lignende...

• Liker 15
Skrevet

Når typen rusker i meg fordi jeg sover og kommer med følgende; where u sleeping choowel?

Da syns jeg han er dum og spørsmålet dummere :P

Skrevet

Jeg var på roskilde med søsteren min, bare meg og henne. Så var det en som spurte om vi har et godt forhold. Selvfølgelig, ellers hadde vi vel ikke dratt på festival sammen!

Skrevet

"Jobber du her?" Når jeg er på jobb i uniform og står bak kassen, priser noe, setter på plass noe eller lignende...

Hehe, den er egentlig klassisk, ja! :ler: Har hatt lyst til å svare "nei, jeg bare tok på meg en uniform jeg fant og begynte å tørke støv på øverste hylle fordi jeg har en ukontrollerbar vaskemani"... Mannen min og kollegaene pleier å svare "nei, vi er bare ansatt her" og venter for å se hvor lang tid det tar før noen "tar" den! ;)

• Liker 8
Skrevet

"Hvorfor er du så stygg?" (da ikke i væremåte, men utseende)

Altså, hva kan jeg si? Jeg er født sånn?

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 7
Skrevet

Akkurat det jeg tenkte når jeg så tråden :fnise:

Men det er rart hvordan disse "jobber du her" spørsmålene alltid kommer i kampanjeukene hvor vi faktisk har uniform med navnet på kjeden på og nametag og hele pakker, eller når man står og gjør noe som er så jobbrelatert som det kan bli (f.eks stå i kassen og slå inn varer). Nesten så jeg lurer på om folk bare slenger det spm ut uten at de egentlig mener det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Skal du beholde det?" da jeg smilende og glad fortalte til venninne at jeg var gravid.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet på smart club i "gamle dager". Vi hadde knæsj oransje gensere der det stod SMART CLUB med store blå bokstaver. Ble ganske oppgitt over folk som da presterte å spørre om jeg jobbet der.

• Liker 1
Gjest Nanette
Skrevet

Jeg jobbet på smart club i "gamle dager". Vi hadde knæsj oransje gensere der det stod SMART CLUB med store blå bokstaver. Ble ganske oppgitt over folk som da presterte å spørre om jeg jobbet der.

Høflighetsfrase...

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

"Nei, er du her?"

• Liker 15
Gjest sue84
Skrevet

Når jeg ligger i den dypeste søvnen. Typen bruker lang tid på og vekke meg og pirke borti meg. Når jeg endelig våkner spør han : Sover du??

• Liker 7
Skrevet

Eller det samme spørsmålet når jeg går inne med svart ytterjakke, handlekurv og handler... har faktisk skjedd to ganger :P

• Liker 6
Skrevet

:enig:

Høflighetsfrase...

Men en dum sådan, man kan vel bare si "Unnskyld..." eller noe sånt?

"Nei, er du her?"

"Nei, jeg kommer ikke før om en halvtime." :fnise:

• Liker 2
Gjest Delphina
Skrevet

Da jeg nettopp hadde begynt på universitetet, så fikk jeg alltid spørsmålet om hva jeg studerte. Jeg har bachelorgrad nå i meteorologi/oseanografi og selvfølgelig var spørsmålet:

"Er det du som skal stå på TV og lyve for oss de neste 20-30 årene?"

Mitt svar, med et smil.

"Hadde tenkt til det ja".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg nettopp hadde begynt på universitetet, så fikk jeg alltid spørsmålet om hva jeg studerte. Jeg har bachelorgrad nå i meteorologi/oseanografi og selvfølgelig var spørsmålet:

"Er det du som skal stå på TV og lyve for oss de neste 20-30 årene?"

Mitt svar, med et smil.

"Hadde tenkt til det ja".

Sorry for offtopic... Men oooooh! heldiggris! Altså, seriøst, meteorologi som er så spennende! :)

Jeg bare elsker å lese om hvordan vær formes, påvirkes av de rareste ting, teorier og alt mulig rart. *misunne* :)

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Sorry for offtopic... Men oooooh! heldiggris! Altså, seriøst, meteorologi som er så spennende! :)

Jeg bare elsker å lese om hvordan vær formes, påvirkes av de rareste ting, teorier og alt mulig rart. *misunne* :)

Haha, går off-topic jeg også. Takk :) Er et tungt og allsidig studium (mye matte, fysikk, kjemi og geofysikk). Synes det er herlig å gå ute og titte i skyene og tenke på alle prosessene i atmosfæren og havet, og hvorfor vi får tåke over elva her hjemme. Blir så fascinert av de små tingene :)

Endret av Delphina
  • Liker 1
Skrevet

Fikke masse utrolig teite spørsmål da jeg bodde i USA en stund.

*Det var en amerikaner som spurte meg om Norge var en stat (i USA).

*Har også blitt spurt dumme spørsmål som om vi har TV eller telefon i Norge.

*Eller om jeg måtte ta båt til USA siden jeg kom fra Europa.

• Liker 17
Skrevet

Når man akkurat har fortalt noe og får spørsmålet "nei, du sier ikke det?"

Eh, jo? Sa det nå nettopp.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg hadde gått fra ganske langt til pinnkort hår "har du klippt deg?". Hva svarer man da? "Nei jeg våknet i dag morres så var alt håret mitt borte"...

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...