laperla Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei, Leser stadig om ulike MAC produkter som må prøves... Hva med mascaraene? Er det noen som har gode erfaringer med disse? Takk på forhånd.
Zesaria Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har prøvd en av de, desverre husker jeg ikke hvilken, men var absolutt ikke fornøyd. Ederkoppøyne here I come..
Xtra_lilje Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har prøvd en, var heller ikke fornøyd, samme erfaring som over. Dazzle het den.
Yasi Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har prøvd et par stykker - blant annet den som har best rykte på seg, Plush Lash. Har også testet mascara X og Zoom Lash. MAC har mye bra, men når det kommer til mascara har de lang vei å gå etter min mening. Jeg sliter normalt sett ikke med mascaraer som klumper seg, men med alle disse hadde jeg problemer med å få et godt resultat. De smitter av og jeg ser ut som en vaskebjørn kort tid etter påføring. Jeg har heller ikke problemer med å få til krøll på vippene, men med disse endte jeg opp kun med vipper som stod rett ut Kort sagt: de havnet i søpla alle sammen!
krageben Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har prøvd den som heter Haut & Naughy, som har én børste for dag og én for natt. Den for dag er fin den; gir fint resultat, og holdbarheten er så som så. Den for natt, derimot, gir deg edderkoppøyne og masse klumper. Ikke akkurat verdt 300,-
cindarella Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har prøvd plush lash, liker den ikke. Den var helt ok, men ikke noen bra mascara etter min mening.
laperla Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2011 Takk for svar dere Hm, virker som at det kanskje er en grunn til at en sjeldent leser omtaler av mascaraene til MAC? Skulle til å legge til at jeg gjerne vil ha en variant som gir volum og lengde, pluss god holdbarhet... Foreløpig ser det kanskje ikke så lovende ut.
Honesty Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har prøvd Zoom Lash, og det er den dårligste mascaraen jeg noensinne har prøvd.
BeautyFuzz Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 MAC har dårlige mascaraer, men Opulash er faktisk god. Litt lik på BAD GAL til Benefit. Men ville heller kjøpt en "drugstore mascara"/billig mascara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå