Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det finnes veldig mye falske mac produkter på ebay, men kan man stole på alle top-rated sellers?

Syns det er litt merkelig at noen produkter som er på top-rated sellers bare har solgt 2-3 produkter :klo: Noen som har erfaringer med å kjøpe fra top-rated sellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne, da jeg har falt helt pladask for Ebay, og det å bestille produkter der :rodmer: Kjære meg, det er jo så billig å bestille derifra.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, man kan ikke det. Det er mange som handler falsk MAC og roser selgeren fordi det er en bra kopi eller de ikke aner at det er fake. Les gjennom alle negative og nøytrale kommentarer og se om noen skriver noe om fake. For såpass dyre merker ville jeg nok ikke handlet med noen som ikke har flere tusen kommentarer i feedbacken.

Skrevet

Jgh handler stort sett MAC fra selgeren pinkdaisygirls. De har bra utvalg og er raske og seriøse. Har god erfaring med minieboop (tror det var det) også.

Og det med at de bare har solgt to-tre produkter, gjelder bare av akkurat den tingen du klikker deg inn på. F.eks fargen Mylar, de har kanskje bare solgt to av den fargen, men hundre av en annen farge. Så det er det totale antallet av alle ting de har solgt du må fokusere på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...