AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Har kjøpt yankee candle på ebay tidl,men sist gang jeg bestilte ble jeg skikkelig skuffa fordi de luktet nesten ingen. Tror de var gamle eller no... luktet i alle fall ikke slik yankee candle skal lukte! Men er det noen nettbutikk som selger yankee candle i norge? Har bare funnet den engelske, men er jo så dyr frakt...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Har kjøpt yankee candle på ebay tidl,men sist gang jeg bestilte ble jeg skikkelig skuffa fordi de luktet nesten ingen. Tror de var gamle eller no... luktet i alle fall ikke slik yankee candle skal lukte! Men er det noen nettbutikk som selger yankee candle i norge? Har bare funnet den engelske, men er jo så dyr frakt... http://www.yankeestore.no/ (Kommer opp som nummer 4 om du søker på "yankee candle norge" på Google.)
nissejenta Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Har opplevd akkurat det samme!!! Kjøpte fra ebay for noen måneder siden og ble kjempeskuffa Sikkert noen gamle lys... skikkelig kjipt for jeg kjøpte mange, og portoen var dyr også! Etter det har jeg også handlet hos Yankeestore.no og lysene der er i alle fall ekte vare! Veldig god service også, fikk lysene dagen etter at jeg bestilte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå