Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en trygg mineralfoundation, dvs ikke Loreal, som har mer våt formula? Har veldig fuktfattig hud som ser tørr ut med mineralsminke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jane Iredale har flyende foundation.

Skrevet

Tenker du på flytende mineralfoundation da?

Jane Iredale har en som er knallgod, synes jeg. Ellers så har du jo blant annet gloMinerals ;)

Kommer ikke på noen fler i farta som jeg har testet og som jeg kan gå god for.

Skrevet

gloMinerals har 3 typer flytende mineralfoundation. Den ene er mer som en farget dagkrem, lett til medium dekkevne (jeg likte denne veldig godt med mattende pudder over). Så har de en i matte formula og en i Satin formula. Jeg har Satin formulaen nå, likte den veldig godt i begynnelsen, men så innså jeg at det er for "tørr" på en måte. Den dekker veldig godt, men fremhever tørre partier. Så på vintersbruk er den nok ikke å anbefale, heller ikke om du har tørre partier! :)

Skrevet

gloMinerals har 3 typer flytende mineralfoundation. Den ene er mer som en farget dagkrem, lett til medium dekkevne (jeg likte denne veldig godt med mattende pudder over). Så har de en i matte formula og en i Satin formula. Jeg har Satin formulaen nå, likte den veldig godt i begynnelsen, men så innså jeg at det er for "tørr" på en måte. Den dekker veldig godt, men fremhever tørre partier. Så på vintersbruk er den nok ikke å anbefale, heller ikke om du har tørre partier! :)

Prøv å blande den (satin formulaen) med litt fuktighetskrem, da er den knall og ikke så tørr :D Da blir den nesten som en farget dagkrem :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...