Gjest Miss O'Hara Skrevet 18. august 2011 #61 Del Skrevet 18. august 2011 Gikk opp to kilo i ferien og de sitter gjenstridig på enda til tross for radikal omlegging til sunnere mat - men nå er jeg midt i feil del av syklusen for veiing, dah pleier å variere så mye som opp mot 3-4 kilo på de mest oppblåste dagene. Så fatt mot Kostholdet går lett, jeg og systemet foretrekker visst sunn mat. Vin kan være en utfordring i helgene, men det hjelper å drikke vann Trening. Ja. Tenker mye på det. Dramatisk søvnmangel gjør det seriøst vanskelig å gjøre noe annet enn akkurat det jeg MÅ i hverdagen, hvilket vil si jobb, hus og heim og podens aktivitet. Stort forbedringspotensiale. Men jeg er påmeldt et opplegg som setter i gang nå og som vil tvinge meg videre. Noen som hopper og spretter flere ganger i uken? Hvilke aktiviteter gjøres om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 26. august 2011 #62 Del Skrevet 26. august 2011 Maten går knallbra det merkes på kroppen at den får mer variert og lettere kost. Jeg har ikke veid meg enda, så jeg vet ikke om utslaget er så målbart foreløpig, men i løpet av en uke eller to nå så begynner så smått de fysiske utskeielsene å gjøre sitt inntog i rutinene. Livredd for å satse for fort, for høyt, for hardt. Bedre med sakte, men sikkert! God frædda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 15. september 2011 #63 Del Skrevet 15. september 2011 Her går det unna Aktivitet, tur. Utskeielse, eplekake med is. Utlikning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå