Gå til innhold

Opp og hopp!

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Miss O'Hara

Gikk opp to kilo i ferien og de sitter gjenstridig på enda til tross for radikal omlegging til sunnere mat - men nå er jeg midt i feil del av syklusen for veiing, dah :sukk: pleier å variere så mye som opp mot 3-4 kilo på de mest oppblåste dagene. Så fatt mot :roll:

Kostholdet går lett, jeg og systemet foretrekker visst sunn mat.

Vin kan være en utfordring i helgene, men det hjelper å drikke vann :biggrin:

Trening. Ja. Tenker mye på det. Dramatisk søvnmangel gjør det seriøst vanskelig å gjøre noe annet enn akkurat det jeg MÅ i hverdagen, hvilket vil si jobb, hus og heim og podens aktivitet. Stort forbedringspotensiale. Men jeg er påmeldt et opplegg som setter i gang nå og som vil tvinge meg videre.

Noen som hopper og spretter flere ganger i uken? Hvilke aktiviteter gjøres om vinteren?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss O'Hara

Maten går knallbra :Nikke: det merkes på kroppen at den får mer variert og lettere kost.

Jeg har ikke veid meg enda, så jeg vet ikke om utslaget er så målbart foreløpig, men i løpet av en uke eller to nå så begynner så smått de fysiske utskeielsene å gjøre sitt inntog i rutinene.

Livredd for å satse for fort, for høyt, for hardt. Bedre med sakte, men sikkert!

God frædda! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...