Dark Star Skrevet 4. mars 2011 #61 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor gammle er dere egentilig? Finnes det ingen aldersgrense her inne? Trods alt hetter det Kvinne Guiden og ikke Jente Guiden. Javel... og bare se hvordan det gikk med disse... http://www.side2.no/helse/article2470810.ece http://www.side2.no/helse/article864475.ece Jeg får finne meg et annet forum for voksene Tipper de fleste av oss er noen år eldre enn deg. Vi lever altså i 2011, og mange av oss har utdannelser og jobber som har krevd solide doser kildekritikk og undersøkelser, etterprøving av teorier og hypoteser, slik at man reagerer litt humoristisk på at man kan spise kapsler og brød for å få større pupper, tja, det får du nesten bare godta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2011 #62 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor gammle er dere egentilig? Finnes det ingen aldersgrense her inne? Trods alt heter det Kvinne Guiden og ikke Jente Guiden. Javel... og bare se hvordan det gikk med disse... http://www.side2.no/helse/article2470810.ece http://www.side2.no/helse/article864475.ece Jeg får finne meg et annet forum for voksene Hva har det med puppebrødet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. mars 2011 #63 Del Skrevet 4. mars 2011 Så spennende! Men et halvveis seriøst spørsmål til deg, Beate77: er det østrogenlignende stoffer i denne Mirohealth-greia? Siden det ikke skal tas av barn, menn og gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2011 #64 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, det heter Kvinneguiden Chikako, jeg tror jeg elsker deg littegranne! Forøvrig er Anne Selene-siden OGSÅ et nettdatingsted for både menn, kvinner og trasseksuelle. Om ikke dét gir inntrykk av en dønn seriøs bedrift så vet ikke jeg! Nå skal jeg bevise at vann er helt ufarlig: *host, kremt* Man har drukket det i mange millioner år. Takk for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2011 #65 Del Skrevet 4. mars 2011 Men et halvveis seriøst spørsmål til deg, Beate77: er det østrogenlignende stoffer i denne Mirohealth-greia? Siden det ikke skal tas av barn, menn og gravide? (sniker meg til å svare jeg og, tilgi meg) Det står på nettsiden at alle kan ta det, så lenge de er over 20. Men det står en advarsel for menn, da: For menn som ikke har til hensikt å la brystene våkse og få sekundære kvinnelige kjøns karakteristisk figur så tilbyr Anne Selene også andre urter fra samme familie som Pueraria Mirifica med som er da kun egnet for menn eller transseksuell menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2011 #66 Del Skrevet 4. mars 2011 For menn som ikke har til hensikt å la brystene våkse og få sekundære kvinnelige kjøns karakteristisk figur så tilbyr Anne Selene også andre urter fra samme familie som Pueraria Mirifica med som er da kun egnet for menn eller transseksuell menn. Fantastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. mars 2011 #67 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er visst et progestargonlignende stoff i det, etter det jeg hører fra min gode venn Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. mars 2011 #68 Del Skrevet 4. mars 2011 Chikako, jeg tror jeg elsker deg littegranne! Du smigrer! Men du er ikke så verst selv heller, altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 4. mars 2011 Så spennende! Men et halvveis seriøst spørsmål til deg, Beate77: er det østrogenlignende stoffer i denne Mirohealth-greia? Siden det ikke skal tas av barn, menn og gravide? Den inneholder nok en drøss med Fytoøstrogen og andre plantekemikalier som er nyttige for kroppen, men du finner en lenke her inne eller på nettsiden hennes til en PDF fil som beskriver alle plantekemikaliene man finner i den. Grunnen til at unger under 22 ikke får bruke den er vel at de ikke er fult utviklet ennå så derfor har man vel satt den grensen, men det gjelder nok bare kapslene og ikke brystkremen slik jeg forstår det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #70 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud, jeg elsker denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. mars 2011 #71 Del Skrevet 8. mars 2011 Tråden ryddet for reklame og spekulasjoner Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #72 Del Skrevet 8. mars 2011 Sprøtt.... Jeg tror ts i denne tråden er den samme som selger disse greiene, og håper på å få napp hos desperate kvinner over alt. Egentlig synes jeg det er stygt gjort, for det er en kjent sak at mennesker som ikke er fornøyd med seg selv, usikkre og redde for eget utseende går langt for å prøve hva som helst. Skam deg ts, om du faktisk tjener på usikkerheten og angsten til flatbrystede jenter ved å selge dem dette kvakksalveriet her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 #73 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvor gammle er dere egentilig? Finnes det ingen aldersgrense her inne? Trods alt heter det Kvinne Guiden og ikke Jente Guiden. Javel... og bare se hvordan det gikk med disse... http://www.side2.no/helse/article2470810.ece http://www.side2.no/helse/article864475.ece Jeg får finne meg et annet forum for voksene Reagerte på at hu som døde av å drikke vann hadde en helt hvit unge når hu selv var svart. Men den kan jo være adoptert da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 8. mars 2011 #74 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Reagerte på at hu som døde av å drikke vann hadde en helt hvit unge når hu selv var svart. Men den kan jo være adoptert da....... Lenger nede i artikkelen ser du bryllupsbildet, hun var gift med en hvit mann. Barna må ikke få en mellomting mellom foreldrenes hudfarge, de kan like gjerne få den samme som bare én av dem. edit: hun er ikke gift, hun var gift Endret 8. mars 2011 av chikako Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 8. mars 2011 #75 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror man blir et brødhue av å spise dette brødet... Det må da Ts være et bevis på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå